SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Je moet die met een veel te groot ego en een te grote bek hebben. Dan krijg je minder medelijden wanneer het ze pijn doet als je ze ontmaagd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee meisjes van 14 gaan het echt niet worden.![]()
De gedachte alleen al.
Ik weet niet het is maar ik huiver gewoon alleen bij de gedachte om seks te hebben met een meisje van 14.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Scheelt 3 jaar met jou, dat valt nog wel mee.
Maar kan het wel begrijpen rond die leeftijd opzich
Ik weet het niet, ik val er gewoon niet zo snel op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer. Wat is er mis met blond dan? Vind dat vaak wel leuk staan.
Meisjes waarbij het pijn doet dat ze worden ontmaagd hebben gewoon te weinig gemasturbeerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je moet die met een veel te groot ego en een te grote bek hebben. Dan krijg je minder medelijden wanneer het ze pijn doet als je ze ontmaagd.
Toch lijkt het me niet raar op die leeftijden van jou en dat een meisje van die leeftijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet het is maar ik huiver gewoon alleen bij de gedachte om seks te hebben met een meisje van 14.
Haha, zou kunnen. Ik denk niet dat ik ooit iemand zal ontmaagden, dus ik kan er niets van zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes waarbij het pijn doet dat ze worden ontmaagd hebben gewoon te weinig gemasturbeerd.
Oh het gebeurt vaak genoeg dat meisje het doen met oudere mannen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet raar op die leeftijden van jou en dat een meisje van die leeftijd
Ja officieel mag het niet maar weet zeker dat het wel gebeurt
Verschilt enorm per meisje op die leeftijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
Ik vind seks en 14 sowieso raar. Het klinkt gewoon enorm jong, ookal valt het vast wel mee.
Maar zoek je dan echt iemand van precies je eigen leeftijd?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh het gebeurt vaak genoeg dat meisje het doen met oudere mannen.
Ik weet niet hoor, toen ik zelf 14 was was ik daar echt nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
Ik vind seks en 14 sowieso raar. Het klinkt gewoon enorm jong, ookal valt het vast wel mee.
Ik krijg het idee dat jij zo'n beetje de sop expert bent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meisjes waarbij het pijn doet dat ze worden ontmaagd hebben gewoon te weinig gemasturbeerd.
Volgens mij is die marge voor hem echt heel erg klein. Dan maak je het jezelf ook veel moeilijker natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Maar zoek je dan echt iemand van precies je eigen leeftijd?
wat is je marge naar onder en naar boven?
Ik zoek iemand van mijn eigen leeftijd en daar misschien een jaar of twee onder en een jaar of drie boven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Maar zoek je dan echt iemand van precies je eigen leeftijd?
wat is je marge naar onder en naar boven?
Dat is het vage he. Het is een big issue, totdat je het een keer hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ook een overdreven uitdrukking trouwens, er klaar voor zijn, want zoveel stelt het nu ook weer niet voor.
Ik heb nog maar een jaar of 3 ervaring hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij zo'n beetje de sop expert bent.
Ow dat valt me nog mee: 15-20 margequote:Op vrijdag 4 november 2011 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zoek iemand van mijn eigen leeftijd en daar misschien een jaar of twee onder en een jaar of drie boven.
Effe voor m'n zelf maar ik zou nog wel iemand kunnen hebben die een jaar of 5 jonger is en ouder jaar of 2 denk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow dat valt me nog mee: 15-20 marge. Lijkt me prima!
Ik val eigenlijk ook op meiden die jonger zijn dan ik. Op dit moment lijkt het me niks als zij een paar jaar ouder is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
Waarom vallen ze toch allemaal op ouder, ik snap het niet.
Klopt, die hele ontmaagding stelt niet echt wat voor, je ziet het als iets enorm groots, en het is natuurlijk ook wel enorm lekker, maar een zaak van grote betekenis voor de rest van mijn leven zou ik het nu ook weer niet noemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is het vage he. Het is een big issue, totdat je het een keer hebt meegemaakt.
Tja, meer ervaring; meer zelfvertrouwen; meer geldquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk ook op meiden die jonger zijn dan ik. Op dit moment lijkt het me niks als zij een paar jaar ouder is.
Wat staat je zo tegen aan meiden die wat ouder zijn dan jij dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk ook op meiden die jonger zijn dan ik. Op dit moment lijkt het me niks als zij een paar jaar ouder is.
Dat dacht ik vroeger ook, maar ben daar op terug gekomenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik ben zo tegen op dingen die 'zo horen'. Maar toch kan ik niet echt precies zeggen wat maakt dat ik niet op oudere meiden val. Ga ik is over nadenkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat staat je zo tegen aan meiden die wat ouder zijn dan jij dan?
Of is het meer een soort van gewoonte geworden dat de man ouder hoort te zijn?
Naja, zodra je de 25 voorbij bent maakt het veel minder uit. De meeste mensen kunnen dan op eigen benen staan en hebben zich op veel vlakken al goed ontwikkeld; hebben al een duidelijke eigen identiteit. Je kunt gewoon wat kloten met een vrouw die 20 jaar ouder is als je wil; geen probleem. Het is puur wat voor issue je er zelf van maakt. Mijn marge is iig veel groter dan die van jouquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
Effe voor m'n zelf maar ik zou nog wel iemand kunnen hebben die een jaar of 5 jonger is en ouder jaar of 2 denk.
Voel me te jong hahaha
Voor seks zou het me niet uit maken. Voor een relatie zit je dan wel al veel sneller met een eventuele kinderwens enzo; dat hoef ik nu echt nog niet idd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Sephael het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op oudere mannen omdat die meer zekerheid kunnen bieden aan eventuele kinderen. Huis, werk, geld, etc. Mannen vallen op jongere vrouwen omdat die vruchtbaarder zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef heloef het volgende:
Als je ze op een rijtje zet en ik mag kiezen dan zou ik denk ik, ook voor seks, toch iemand kiezen die iets jonger is dan ikzelf. Nogmaals, ik kan op dit moment niet echt uitleggen waarom.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Voor seks zou het me niet uit maken. Voor een relatie zit je dan wel al veel sneller met een eventuele kinderwens enzo; dat hoef ik nu echt nog niet idd.
Heb je morgenavond wat te doen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zit tussen de 20 en de 30, maar misschien een uitzondering die ooit van mijn leeftijd of een jaartje jonger is, maar meestal zijn dat gewoon nog van die jongetjes.
Okee ik geef het op totdat ik 20 ben en ga dan meisje van 17 versieren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op oudere mannen omdat die meer zekerheid kunnen bieden aan eventuele kinderen. Huis, werk, geld, etc. Mannen vallen op jongere vrouwen omdat die vruchtbaarder zijn.
Ja wel eens.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, zodra je de 25 voorbij bent maakt het veel minder uit. De meeste mensen kunnen dan op eigen benen staan en hebben zich op veel vlakken al goed ontwikkeld; hebben al een duidelijke eigen identiteit. Je kunt gewoon wat kloten met een vrouw die 20 jaar ouder is als je wil; geen probleem. Het is puur wat voor issue je er zelf van maakt. Mijn marge is iig veel groter dan die van jou.
Ieder zijn voorkeuren idd; hoeft geen specifieke verklaring achter te zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:38 schreef Sephael het volgende:
[..]
Als je ze op een rijtje zet en ik mag kiezen dan zou ik denk ik, ook voor seks, toch iemand kiezen die iets jonger is dan ikzelf. Nogmaals, ik kan op dit moment niet echt uitleggen waarom.
Het maakt me weinig uit eigenlijk, als ze maar leuk is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wel eens.
Maar ik val meer op jonger nu en dan heb ik het over een relatie hè
Ik zou niet iemand van 35 willen ofzo maarja 20 tot 25 weer wel.
Ja, de bank warm houden met mijn billetjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je morgenavond wat te doen?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, de bank warm houden met mijn billetjes.
Ik snap het ook wel, dat zijn immers mannen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tja, meer ervaring; meer zelfvertrouwen; meer geld... gewoon interessantere mensen... ik snap het wel. Voor mannen is het vaak simpeler, zeker op jonge leeftijd. Gewoon een geil gezichtje en het is prima.
Op mijn leeftijd is het zo dat meiden (cognitief) iets verder ontwikkeld zijn. Al begint dat nu een beetje recht te trekken. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeuren idd; hoeft geen specifieke verklaring achter te zitten.
Wat is jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:41 schreef Sephael het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is het zo dat meiden (cognitief) iets verder ontwikkeld zijn. Al begint dat nu een beetje recht te trekken. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |