Oh zo.quote:
Ja maar dat wist ik toch niet dat ze een vriend had?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
Dan kan je beter de pijlen richten op meisjes die vrijgezel zijn
Kut voor je man!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ik toch niet dat ze een vriend had?
Ik ga er meestal maar vanuitquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ik toch niet dat ze een vriend had?
Verantwoordelijkheid deel je met elkaar als je gezamenlijk dingen doet die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef Supersoep het volgende:
Protip: Veel relaties gaan uit omdat het meisje of jongen een 'upgrade' tegenkomen. Dan waren ze al ietwat ongelukkig in de huidige relatie natuurlijk. Je hoeft je dus niet persé tegen te laten houden als iemand onverhoopt al een relatie heeft. Schuldig voelen hoeft ook niet echt, de verantwoordelijkheid ligt immers bij de persoon die in een relatie zit.
Ik heb der vriend gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef Supersoep het volgende:
Protip: Veel relaties gaan uit omdat het meisje of jongen een 'upgrade' tegenkomen. Dan waren ze al ietwat ongelukkig in de huidige relatie natuurlijk. Je hoeft je dus niet persé tegen te laten houden als iemand onverhoopt al een relatie heeft. Schuldig voelen hoeft ook niet echt, de verantwoordelijkheid ligt immers bij de persoon die in een relatie zit.
Hmm okee. Zit wel wat inquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Omdat verreweg de meeste (niet alle, maar wel de meeste) leuke vrouwen bezet zijn
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid deel je met elkaar als je gezamenlijk dingen doet die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.
Ben ik het niet mee eens. Wanneer jij met een meid bezig bent; is het toch haar verantwoordelijkheid om aan te geven of ze een relatie heeft of niet; dat kun jij toch niet ruiken? En ben je ervan op de hoogte; dan is het nog maar altijd de vraag hoe hun relatie in elkaar zit; het is gewoon haar verantwoordelijkheid. Misschien hebben ze wel een open relatie? Misschien wil ze het toch al beïndigen... weet jij veel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid deel je met elkaar als je gezamenlijk dingen doet die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.
Ik ga me echt niet schuldig voelen als iemand me leuk vindt terwijl ze al in een relatie zit hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heeft wel smaak dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:15 schreef heloef het volgende:
Tering, hij is 5 jaar ouder, heeft een baard, is leadzanger van een band en boven alles het is vent.
God de tering.
Komop Heloef. Wat heeft die kerel wat jij niet hebt of kan hebben? Je moet gewoon uitgaan van dat je goed genoeg bent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der vriend gezien.
Ik ben geen upgrade.
En nu geen onzin dat ik onzeker ben blablabla het is gewoon zo.
Ik denk dat jij er wel op zou vallen, linkje in je DM.quote:
Is op jou leeftijd heel vaak dat hun vriendjes een paar jaar ouder zijn. Jij moet ook zoeken naar 13/14 jarigen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:15 schreef heloef het volgende:
Tering, hij is 5 jaar ouder, heeft een baard, is leadzanger van een band en boven alles het is vent.
God de tering.
Oh ja. Been there, done that. Ik liet me toen ook afbluffen. Heb er nog steeds spijt van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:15 schreef heloef het volgende:
God de tering.
He nee gadver.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is op jou leeftijd heel vaak dat hun vriendjes een paar jaar ouder zijn. Jij moet ook zoeken naar 13/14 jarigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |