Ik praat er ook liever niet over met vrienden als ik me vreselijk voel, ze kunnen er waarschijnlijk niets aan veranderen en het brengt je onderlinge verhouding uit balans als je vaak over je eigen problemen praat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij geldt: Alles is bespreekbaar maar we bespreken niet alles. het moet wel een beetje leuk blijven.
Een echte vriendschap is ook een relatie en moet je onderhouden. Geven en nemen
Thanxquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is altijd pijnlijk om tot de ontdekking te komen dat mensen er niet zo voor jou zijn als jij voor hun.
*knuffel*
Ik zeg dan wel dat ik me kut voel, maar ik ga er dan niet tegen hun over zitten klagen de hele tijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik praat er ook liever niet over met vrienden als ik me vreselijk voel, ze kunnen er waarschijnlijk niets aan veranderen en het brengt je onderlinge verhouding uit balans als je vaak over je eigen problemen praat.
Bij Martin dus , die heeft dat ook met zijn vrienden en dat vind ik mooi , als er wat is met zijn vrienden hup hij is er en dat vind ik zo'n mooie eigenschap .quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat geven en nemen gaat gewoon bij ons als volgt, we kunnen altijd bij elkaar terecht als er wat is of wat kwijt moeten.
Ziet er vet uit, zou me leuk lijken om met een date heen te gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:55 schreef Axel1988 het volgende:
Nog mensen die naar Glow gaan dit jaar? Op een of andere manier lijkt het me echt iets voor Myra
http://www.gloweindhoven.nl/
Dat ziet er wel cool uit, kan ik best wel eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:55 schreef Axel1988 het volgende:
Nog mensen die naar Glow gaan dit jaar? Op een of andere manier lijkt het me echt iets voor Myra
Lijkt me ideaal voor ja. Is gewoon een route die je kunt lopen door het centrum. Best romantisch, mits het niet te druk isquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ziet er vet uit, zou me leuk lijken om met een date heen te gaan eigenlijk
Ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:55 schreef Axel1988 het volgende:
Over wie heb je het nu dan weer?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
Ik ben er klaar de zoveelste die al een vriend heeft ik word er dood en dood moe van.
Heb je het nu over Robin?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
Ik ben er klaar de zoveelste die al een vriend heeft ik word er dood en dood moe van.
Goed plan een privemeeting tussen mij en jou. Locatie: mijn bed.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
Okidokie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed plan een privemeeting tussen mij en jou. Locatie: mijn bed.
quote:
Dit.quote:
Helaas zie je dat in het wild niet aan hun neusquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
Dan kan je beter de pijlen richten op meisjes die vrijgezel zijn
Heloef en Myra zijn nu ook al bijna een maand klef tegen elkaar volgens mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:07 schreef Sephael het volgende:
Goed moment om terug te komen zie ik? Ik voel een verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |