Right ahead of you.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Laat even weten in het topic dat je ook wilt komen, is dat goed?
Ik voel me persoonlijk aangesprokenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:
en als julie schatjes er niet waren was het vast met zuiver tienen geweest, julie schuld allemaal dat het niet zo is
Tot dat je boze bui weer over is en die persoon toch wel gaat missenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
ah soms lucht het op om even te zeggen dat je helemaal klaar bent met iemand
dit klinkt als echte levenservaringquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tot dat je boze bui weer over is en die persoon toch wel gaat missen
Want als je er echt klaar mee bent, dan heb je ook geen behoefte om je boosheid nog te uiten.
oh jawel deze persoon mis ik niet heb ik al een van dat soort akkefietjes mee gehad en nu moet ik toch echt zeggen dat zijn kansen qua vriendschap heel erg verspeeld zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tot dat je boze bui weer over is en die persoon toch wel gaat missen
Want als je er echt klaar mee bent, dan heb je ook geen behoefte om je boosheid nog te uiten.
Echte vrienden vind ik toch wel vrij essentieel. Gelukkig heb ik dan ook echte vrienden, ben er echt heel blij meequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
Echt vrienden zijn zo essentieel op dagen zoals deze.
Ik dank God op mijn blote knietjes voor ze.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echte vrienden vind ik toch wel vrij essentieel. Gelukkig heb ik dan ook echte vrienden, ben er echt heel blij mee
Hier ben ik het mee eens. Steeds je hart luchten helpt niet als je niet de kern aanpakt. Dat is symptoom bestrijding, maar geen oplossing voor hoe jij je voelt. Mensen zijn het op een gegeven moment gewoon zat. Daarom verwijs ik ook steeds naar professionele hulp. Die mensen worden betaald om naar je te luisteren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het wel vervelend voor je, maar misschien dat het je in staat stelt om echt iets te gaan doen als je hier niets meer hebt om je aan vast te klampen om de tijd uit te zitten, zegmaar.
Ja maar dit was dus duidelijk geen echte vriend , ik heb al eerdere situaties gehad waaruit dat bleek en heb hem even te veel kansen gegeven. En nu is gewoon de koek op dan moet ik even lekker voor mezelf kiezen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
Echt vrienden zijn zo essentieel op dagen zoals deze.
Precies. Je moet alleen onthouden dat meestal echte vrienden op de vingers van 1 hand te tellen zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dank God op mijn blote knietjes voor ze.
Ik had het even over mezelf.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar dit was dus duidelijk geen echte vriend , ik heb al eerdere situaties gehad waaruit dat bleek en heb hem even te veel kansen gegeven. En nu is gewoon de koek op dan moet ik even lekker voor mezelf kiezen.
Maar wie zegt dat hij dat zo jammer vindt? Niet lullig bedoeld, maar het komt over alsof jij er meer mee zit dan hij. Wat dus ook weer aangeeft dat jij helemaal niet de vriendschap kwijt wil, maar baalt dat hij niet meer geïnteresseerd in je is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:34 schreef formerjellybean het volgende:
oh jawel deze persoon mis ik niet heb ik al een van dat soort akkefietjes mee gehad en nu moet ik toch echt zeggen dat zijn kansen qua vriendschap heel erg verspeeld zijn.
Precies, ik heb er niet veel 2 ofzo, maar daar kan ik alles bij kwijt en ze zijn er altijd voor me.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Je moet alleen onthouden dat meestal echte vrienden op de vingers van 1 hand te tellen zijn.
Echte vrienden leer je pas kennen als het even shit met je gaat, de nepperds laten je in de stront wegzakken, spoelen je door en laten pas van zich horen zodra de crisis over is (en ze jou nodig hebben)
Zijn er ook dingen die je zelfs niet met hun bespreekt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, ik heb er niet veel 2 ofzo, maar daar kan ik alles bij kwijt en ze zijn er altijd voor me.
Nee helemaal vooral aan mijn beste vriendin vertel ik alles.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die je zelfs niet met hun bespreekt?
Beter , ze heeft nu medicijnen en gelukkig geen operatie over 2 weken moet ze weer terug . Ze is wel heel erg geschrokken en ik zie ze dus vanavond.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hij dat zo jammer vindt? Niet lullig bedoeld, maar het komt over alsof jij er meer mee zit dan hij. Wat dus ook weer aangeeft dat jij helemaal niet de vriendschap kwijt wil, maar baalt dat hij niet meer geïnteresseerd in je is.
Hoe is het met je moeder trouwens?
Voor mij geldt: Alles is bespreekbaar maar we bespreken niet alles. het moet wel een beetje leuk blijven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee helemaal vooral aan mijn beste vriendin vertel ik alles.
Fijn dat ze geen operatie hoeft en dat het met medicijnen kan. Wel fijn dat jullie het met elkaar kunnen delen. Maak er vanavond maar iets gezelligs vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:43 schreef formerjellybean het volgende:
Beter , ze heeft nu medicijnen en gelukkig geen operatie over 2 weken moet ze weer terug . Ze is wel heel erg geschrokken en ik zie ze dus vanavond.
Heel veel sterkte alvast vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Beter , ze heeft nu medicijnen en gelukkig geen operatie over 2 weken moet ze weer terug . Ze is wel heel erg geschrokken en ik zie ze dus vanavond.
Heel mooi gezegd cactusquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fijn dat ze geen operatie hoeft en dat het met medicijnen kan. Wel fijn dat jullie het met elkaar kunnen delen. Maak er vanavond maar iets gezelligs van
Eerlijk gezegd is het meer dat ik me een beetje gebruik voelt en hij er inderdaad schijnbaar niet mee zit. Het is meer zoiets van oh ja jouw shit mag ik wel aanhoren maar als er iets bij mij is dan poef ben je weg en voel me eigenlijk heel erg in de zeik genomen. Wel weet ik nu dat ik voor hem dus nu geen luisterend oor meer ben en ook niet meer zal zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hij dat zo jammer vindt? Niet lullig bedoeld, maar het komt over alsof jij er meer mee zit dan hij. Wat dus ook weer aangeeft dat jij helemaal niet de vriendschap kwijt wil, maar baalt dat hij niet meer geïnteresseerd in je is.
Hoe is het met je moeder trouwens?
Dat geven en nemen gaat gewoon bij ons als volgt, we kunnen altijd bij elkaar terecht als er wat is of wat kwijt moeten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij geldt: Alles is bespreekbaar maar we bespreken niet alles. het moet wel een beetje leuk blijven.
Een echte vriendschap is ook een relatie en moet je onderhouden. Geven en nemen
Het is altijd pijnlijk om tot de ontdekking te komen dat mensen er niet zo voor jou zijn als jij voor hun.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd is het meer dat ik me een beetje gebruik voelt en hij er inderdaad schijnbaar niet mee zit. Het is meer zoiets van oh ja jouw shit mag ik wel aanhoren maar als er iets bij mij is dan poef ben je weg en voel me eigenlijk heel erg in de zeik genomen. Wel weet ik nu dat ik voor hem dus nu geen luisterend oor meer ben en ook niet meer zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |