Een hamburger eten of een jukebox aanschaffen.................quote:Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclame
He jongens, kijk eens wat een hoog gebouw!
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Een hamburger eten of een jukebox aanschaffen.................
Verlicht mij, wat is er mis? te oud? te uit gemolken? Of mag een neger niet in de TT?quote:
Nah lama, ik had toch geen inspiratie voor een goeie TT.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kun je je modrechten niet misbruiken?
Degene met de laatste post in het vorige topic opent de nieuwe.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef Sayex het volgende:
[..]
Verlicht mij, wat is er mis? te oud? te uit gemolken? Of mag een neger niet in de TT?
Het is ook een verschillend product.quote:
De TS ook niet, dat 'neuws' is zo dinsdagochtend.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah lama, ik had toch geen inspiratie voor een goeie TT.
Wat voor bordeelsluipers mag u de uwe noemen?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook een verschillend product.
Over kwaliteitsproducten gesproken, ik heb nieuwe stappers gekocht
Hoe duur is zo'n ding eigenlijk? Als het om een flinke aanschaf gaat zou ik rekeninge houden met die nee om heibel in huis te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Een hamburger eten of een jukebox aanschaffen.................
Zo dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De TS ook niet, dat 'neuws' is zo dinsdagochtend.
Waar vrouwlief dus niet intrapt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook een verschillend product.
Over kwaliteitsproducten gesproken, ik heb nieuwe stappers gekocht
Als ik over een jaar ontdek dat studeren een grote leugen is ben je de eerste die het weet.quote:
Zo'n 7000-8000 euro muziekloos.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n ding eigenlijk? Als het om een flinke aanschaf gaat zou ik rekeninge houden met die nee om heibel in huis te voorkomen.
Doucal's Egittoquote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat voor bordeelsluipers mag u de uwe noemen?
quote:
Daarom, hij wordt terug gestuurd naar zijn eigenland: Limburg.quote:
Ja ik zie een complot tot staatsgreep in de naam van de limburgse staat.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
Op zich heb ik trouwens niets tegen het uitzetten van Limburgers.
Ik weet er nog wel een paar
Een Angholees met een zachte Gquote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was een Limburger, binnenkort is ie gewoon weer Angolees.
Daarom moeten we limburg ook zo snel mogelijk afstoten, ze hebben toch geen grondstoffen meer om zichzelf overeind te houden,terwijl bepaalde CDAers en PVVers daar hun fanatiekste aanhang vandaan halen..quote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef Sayex het volgende:
[..]
Ja ik zie een complot tot staatsgreep in de naam van de limburgse staat.
Ongetwijfeld. Maar ik ben te lui om foto's te maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij maken die meerdere typen schoenen, kan dat zijn?
And so the story continues..quote:Griekenland krijgt geen cent meer zo lang het niet de gemaakte afspraken naleeft, waarschuwt de Franse president Nicolas Sarkozy. Hij en de Duitse bondskanselier Angela Merkel eisen woensdag opheldering van de Griekse premier George Papandreou.
Ga dan maar weg.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schoenen boeien me niet heel erg.
hehequote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef Sayex het volgende:
[..]
Daarom, hij wordt terug gestuurd naar zijn eigenland: Limburg.
Afijn, een beetje dit idee:quote:
Die zijn er netjes uit!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Afijn, een beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Niet?quote:Maar jij hebt weer geen horlogefetish, dus faal je net zo hard als ik.
Mooi. Eenvoudig maar stijlvol.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar jij hebt weer geen horlogefetish, dus faal je net zo hard als ik.
Dankjequote:
Carrier finders?quote:
Goh, dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die zijn er netjes uit!
[..]
Niet?
Tis dat ik geen ¤25.000 over heb om neer te leggen voor een Glashütte horloge, maar ik vind het wel degelijk leuke zaken.
Je hebt smaak.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar jij hebt weer geen horlogefetish, dus faal je net zo hard als ik.
Ik draag enkel zwarte brogues, das geheel correct.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, dat wist ik helemaal niet
Mijn excuses
Qua schoenen droeg jij toch veelal brogues, maar wat voor klokje heb je?
Wat een kampersklokje.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik draag enkel zwarte brogues, das geheel correct.
Zoals gezegd, momenteel heb ik niet de centen voor een nette Glashütte, dus hou ik het bij een simpele klok die ik ooit eens van mijn pa heb gekregen (loopt als sinds ruim 20 jaar zonder problemen en heeft een klassiek design). Is een no-name watch, dus zal ook geen fortuin gekost hebben.
Maar een dergelijk uurwerk wil ik op termijn wel eens gaan aanschaffen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker klassiek en qua omvang niet te protserig (groot).
Volgensmij zijn de meesten wel binnen als het op de prtemonnee aankomt, of ze zijn nog niet opgegeten door platenmaatschappijen dan dat ze genoeg geld verdienden om hun eigen labeltje te starten, dus ze hoeven geen carriers te vinden om rond te komen.quote:
Ik ben helaas zelf niet de man om gouden sieraden (no offense, het edelmetaal past gewoon niet bij me).quote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik draag enkel zwarte brogues, das geheel correct.
Zoals gezegd, momenteel heb ik niet de centen voor een nette Glashütte, dus hou ik het bij een simpele klok die ik ooit eens van mijn pa heb gekregen (loopt als sinds ruim 20 jaar zonder problemen en heeft een klassiek design). Is een no-name watch, dus zal ook geen fortuin gekost hebben.
Maar een dergelijk uurwerk wil ik op termijn wel eens gaan aanschaffen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker klassiek en qua omvang niet te protserig (groot).
Ik heb geen look. Ik draag gewoon wat me lekker zit of wat praktisch is. En daar hoort geen Sjonnyhorloge bij.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zegt de stijlloze IT-nerd met z'n geforceerde "casual look".
Wel doel dient een Che Guevara-shirtquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen look. Ik draag gewoon wat me lekker zit of wat praktisch is. En daar hoort geen Sjonnyhorloge bij.
Enkel om jullie te provoceren, zoals ik had aangekondigd.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel doel dient een Che Guevara-shirt?
Ach als dat je hobby is.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Enkel om jullie te provoceren, zoals ik had aangekondigd.
Wat wel weer het trieste niveau van de gemiddelde middelbare scholier aangeeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als dat je hobby is.
Een Che Guevara shirt provoceert niet echt, iedere halflamme middelbare scholier loopt er mee.
pubers willen zich graag afzetten van hun ouders, en als ze zich al kunnen afzetten met een extreem linkse afbeelding op hun t-shirt, zijn de ouders ook een stuk makkelijker geworden dan de mijne.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat wel weer het trieste niveau van de gemiddelde middelbare scholier aangeeft.
Dat winnen de Turken van de Grieken, ongeacht EU steun.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:05 schreef betyar het volgende:
Grieks referendum een sluwe truc?
Wat een kut topic, gaat alleen over wie de langste piemel heeft.
Hebben Turken een grotere piemel dan Grieken?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat winnen de Turken van de Grieken, ongeacht EU steun.
Heb je de stenograaf ingeschakeld?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo kameraad. Ik geef het door.
Ik weet ook niet wie de grootste neus heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Hebben Turken een grotere piemel dan Grieken?Is daar een bron van?
Die piemel 'moet' iig langer zijn, aangezien zich op deze piemel getrapt voelen als het gaat om oorlogs misdaden van een jaar of 100-200 geleden gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Hebben Turken een grotere piemel dan Grieken?Is daar een bron van?
Op de meet zal ik die hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie de grootste neus heeft.
Bij jou heeft hij een functie.quote:
Turken waren dan ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die piemel 'moet' iig langer zijn, aangezien zich op deze piemel getrapt voelen als het gaat om oorlogs misdaden van een jaar of 100-200 geleden gaan.
Behalve dat ze een jaar of dertig gebruikt zijn voor stabiliteit en ze er zelf weinig van terug hebben gezien omdat de grieken die deze zelfde tijd de boel belazerd hebben en altijd vetos gebruikt hebben om toetreding tot iets te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, als expert op dit vlak moet ik zeggen dat Turken weinig te klagen hebben.
Een bril dragen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Extra lachgas binnen halen bij de tandarts.
Dat heeft weinig met hun penis te maken geloof ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Behalve dat ze een jaar of dertig gebruikt zijn voor stabiliteit en ze er zelf weinig van terug hebben gezien omdat de grieken die deze zelfde tijd de boel belazerd hebben, altijd vetos gebruikt hebben om toetreding tot iets te voorkomen.
Ja, maar ik moet het eerst nog met GOST versleutelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je de stenograaf ingeschakeld?
Maar jij leidt dan ook een nomadenbestaan door achtergestelde apenlanden.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
Stelletje watjes, ik heb nog nooit verdoving gehad bij een tandarts.
Het liefst nog bij de controle, sterker nog in de auto op weg naar de tandarts kun je me het best al verdoven.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
Stelletje watjes, ik heb nog nooit verdoving gehad bij een tandarts.
Freudiaans.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik opende dit topic en het eerste woord wat ik zag was penis
Je hoeft het maar over Armenen, Koerden of Cyprus te hebben en ze zijn al op hun piemel getrapt.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met hun penis te maken geloof ik.
Jij hebt zoveel mazzel dat ik verhinderd ben, want anders had jouw neus het onderspit gedolven tegen een orginele jodenneus©.quote:
Zie het als een warm welkom.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik opende dit topic en het eerste woord wat ik zag was penis
Watje.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Het liefst nog bij de controle, sterker nog in de auto op weg naar de tandarts kun je me het best al verdoven.
Dat vergroot je neus.quote:
Hm, in Nederland ook nooit verdoving gehad bij de tandarts.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij leidt dan ook een nomadenbestaan door achtergestelde apenlanden.
Toen ik een keer op wintersport iets had, kreeg je welhaast een lopend buffet aan verdovingsmiddelen aangereikt door het medisch personeel ter plaatse.
Zal kiele kiele zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel mazzel dat ik verhinderd ben, want anders had jouw neus het onderspit gedolven tegen een orginele jodenneus©.
Alsof ik met de auto ga.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
Kan je die afspraak niet gewoon cancelen?
Vervoer heb je al, dat is de (mercedes)ster van VS en werk kan wachten.
Ik ga niet naar een POL meet zonder te zuipen, ik moet zelfbesef verliezen wil ik het naar m'n zin hebben met jullie.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien je lofzang over de dienstregeling van de NS lijkt me dat idd sterk.
Dan gaan jullie je verkneukelen om het spoorvolk of eersteklas reizen saampjes.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een POL meet zonder te zuipen, ik moet zelfbesef verliezen wil ik het naar m'n zin hebben met jullie.
Jij en Erik zijn een uitzondering, maar dan lig ik ook zonder drank nog dubbel van 't lachen.quote:
Naar mijn weten komt dhr. Preussen niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan gaan jullie je verkneukelen om het spoorvolk of eersteklas reizen saampjes.
Werk is juist het probleem, aangezien ik de afgelopen maanden al teveel afwezig ben ik geweest moet ik mijn neus weer eens laten zien. En uiteraard spelen de opportunity costs ook weer een rol.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
Kan je die afspraak niet gewoon cancelen?
Vervoer heb je al, dat is de (mercedes)ster van VS en werk kan wachten.
Ha! Mieters.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij en Erik zijn een uitzondering, maar dan lig ik ook zonder drank nog dubbel van 't lachen.
Je kan via Hardenbergquote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten komt dhr. Preussen niet.
Ich soll allein reisen.
Wat moet ik daar doen?quote:
PHP en Koos ophalen. Toch?quote:
Maar eens coördineren hoelaat jullie in Utrecht zijn, I'll be damned dat ik alleen remlof en Koos tegemoet treedt.quote:
Potatoe potato.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Harderwijk, niet Hardenberg!
Die kan je ook wel aanquote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar eens coördineren hoelaat jullie in Utrecht zijn, I'll be damned dat ik alleen remlof en Koos tegemoet treedt.
Die kunnen ook zelf wel met de trein, en in PHP's geval liever naar 't Oosten.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PHP en Koos ophalen. Toch?
Ken al die bovenrivierse durpskes niet.
Ik reis wel gezellig met betyar.
Nee Koos is waarschijnlijk zo dronken dat hij over me heen kotst.quote:
Koos komt vast met de bedrijfsladaquote:Op woensdag 2 november 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kunnen ook zelf wel met de trein, en in PHP's geval liever naar 't Oosten.
Ah, jakkes!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee Koos is waarschijnlijk zo dronken dat hij over me heen kotst.
Dank voor het eraan helpen herinneren.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef De_Nuance het volgende:
Durven jullie het wel aan? Php komt ook hoor
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank voor het eraan helpen herinneren.
Hallo bolle.quote:
Alleen mensen met een kleine piemel durven niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ja 3 uur reistijd, 1 uur rijden en 2 uur sleutelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos komt vast met de bedrijfslada
Jij snapt hemquote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja 3 uur reistijd, 1 uur rijden en 2 uur sleutelen.
Gelukkig heb ik een microscopisch kleine penis en heb ik derhalve een solide argument om weg te blijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen mensen met een kleine piemel durven niet.
Foto van mijn piemel ?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen mensen met een kleine piemel durven niet.
Zitten er krakers in?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef Reya het volgende:
Best wel behoorlijke problemen in mijn appartement; niet echt leuk terugkomen.
Gaarne.quote:
Als je mijn stelling volgt, hoef je jezelf niet te schande te maken.quote:
Je bent toch niet bang voor php lollers, ik bescherm je welquote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank voor het eraan helpen herinneren.
Gunst, een lekkage?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef Reya het volgende:
Best wel behoorlijke problemen in mijn appartement; niet echt leuk terugkomen.
Met vrouwenhoofd eraan vast?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
Geldt ook voor de rest overigens, ik ben jurylid.
PM allen jullie penis, tenzij je ouder bent dan 30.
Ik volg graag mijn eigen stellingquote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je mijn stelling volgt, hoef je jezelf niet te schande te maken.
De eerste keer dat ik een crewmeet had, was het in het zelfde gebouw waar D66 een of ander congres aan het geven was, ik heb dus wel ergere dingen meegemaakt dan php, zoals met de halve BoF! crew op stap gaan,waar mijn medemods het startpunt niet konden vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef De_Nuance het volgende:
Dat mag ook, ik ben photoshop pro.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met vrouwenhoofd eraan vast?
Nee, dat dacht ik al.
Gekke VS tochquote:
Jij komt ook?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor php lollers, ik bescherm je wel
Een vreemdsoortig exhibitionisme, I must say.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik volg graag mijn eigen stelling
Eetse.quote:
Nah, daarvoor kennen jij en ik elkaar nog niet genoegquote:Op woensdag 2 november 2011 17:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag ook, ik ben photoshop pro.
Dat lelijke shop ik er wel uit.
Preutse hetero.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nah, daarvoor kennen jij en ik elkaar nog niet genoeg
Als je nou een lekker wijf was.quote:
Je kent me niet, maar stiekem ben ik een geil wijf ja.quote:
Pics.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kent me niet, maar stiekem ben ik een geil wijf ja.
Ben geen hoer.quote:
Hangt er even vanaf wat ik de 11e te doen heb. Misschien reis ik wel vanuit Amsterdam of Nijmegen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Als jij de trein vanuit Eindhoven pakt is die kans aanwezig, ik vertrek vanuit Boxtel.
12equote:Op woensdag 2 november 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hangt er even vanaf wat ik de 11e te doen heb. Misschien reis ik wel vanuit Amsterdam of Nijmegen.
Vanaf 14:00 uur geloof ik.quote:
Ik weet dat het de twaalfde is, maar het hangt er dus vanaf waar ik de avond van tevoren benquote:
Die hebben die 2 uur gewoon nodig om zich vol te proppen met euroshopper bier, zodat ze niet al teveel hoeven te bestellen als ze aanschuiven.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vanaf 14:00 uur geloof ik.
Maar aangezien al die linksen toch altijd te laat zijn 16:00.
Zit wat in.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet dat het de twaalfde is, maar het hangt er dus vanaf waar ik de avond van tevoren ben
Precies, en Koos hangt gewoon een infuus met terpentine aan z'n achteruitkijkspiegel voor onderweg.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die hebben die 2 uur gewoon nodig om zich vol te proppen met euroshopper bier, zodat ze niet al teveel hoeven te bestellen als ze aanschuiven.
Bitburg he.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die hebben die 2 uur gewoon nodig om zich vol te proppen met euroshopper bier, zodat ze niet al teveel hoeven te bestellen als ze aanschuiven.
Och, wat zal ik blij zijn als Koos er bij is. Ik koop denk ik een orka-knuffel voor hem als ik er een zie.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en Koos hangt gewoon een infuus met terpentine aan z'n achteruitkijkspiegel voor onderweg.
Ik neem denk ik een Telegraaf voor hem mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, wat zal ik blij zijn als Koos er bij is. Ik koop denk ik een orka-knuffel voor hem als ik er een zie.
Dan koop jij een DVDtje met Free Willy.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In sommige plaatsen heb je niet de luxe om naar een Lidl te kunnen gaan.
Done.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
Geldt ook voor de rest overigens, ik ben jurylid.
PM allen jullie penis, tenzij je ouder bent dan 30.
Of jonger dan 18.
FU.quote:
Straks ben je vast vrolijker. Knorriequote:Op woensdag 2 november 2011 17:53 schreef eriksd het volgende:
Ik ga eten.
Krijg lekker allemaal de pest.
Geeft niet, we hebben allemaal zo onze gebreken, je hoeft je niet te schamen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Liever niet, ik ben niet van de mannenliefde.
Ik had trouwens wel gedacht dat je blij zou zijn met die foto.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, we hebben allemaal zo onze gebreken, je hoeft je niet te schamen.
Php is no more, je zal moeten wachten tot de meet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Liever niet, ik ben niet van de mannenliefde.
Ik ben geen 18, keldertje mag ik niet in.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier heb je er een hele lading: http://forum.fok.nl/topic/1680772
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier heb je er een hele lading: http://forum.fok.nl/topic/1680772
Ik heb niet gevraagd of je mij tussen mijn tieten wilt neuken, ook al schijnt jouw fantasie dat te wensen.quote:
Dat is ABO, alleen voor betalende users zoals GS en ikquote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben geen 18, keldertje mag ik niet in.
Oeh, hou me tegenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd of je mij tussen mijn tieten wilt neuken, ook al schijnt jouw fantasie dat te wensen.
Nog even en je drukt een blonde pruik op m'n kop.
En minderjarige users met een Abbo?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ABO, alleen voor betalende users zoals GS en ik
Jullie betalen ook nog voor dit forum?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Niceee!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook, het is geen porno, alleen tieten.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En minderjarige users met een Abbo?
Wij hebben geld. Het is een keuze.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie betalen ook nog voor dit forum?
Haha.
Jij bent de pauper hierquote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie betalen ook nog voor dit forum?
Haha.
A flawed one nevertheless.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij hebben geld. Het is een keuze.
Spreek voor uzelf, gare Gelrelander.quote:
Ow, dus geen 19-jarige Japanse meisjes die aan stukken worden gescheurd door de meest brute mannen terwijl ze ook nog worden gebeft door een blonde SM-domina?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook, het is geen porno, alleen tieten.
Daar zou VS toch niet voor betalen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook, het is geen porno, alleen tieten.
PARDON?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spreek voor uzelf, gare Gelrelander.
Nee. De SM-domina is stiekem zwartharig.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, dus geen 19-jarige Japanse meisjes die aan stukken worden gescheurd door de meest brute mannen terwijl ze ook nog worden gebeft door een blonde SM-domina?
You heard me!quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. De SM-domina is stiekem zwartharig.
Hihiquote:
Awhhhh.quote:
Jij mag het niet zien, want jij valt alleen op blonde vrouwen in businesscontext.quote:
Je kent me (te) goed GS.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij mag het niet zien, want jij valt alleen op blonde vrouwen in businesscontext.
Wel een topic met dit soort foto’squote:Op woensdag 2 november 2011 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
Hebben ze daar ook een Taylor Lautner topic?
Die nieuwste film van hem is wel gaaf trouwens, ik kon niet bijhouden hoeveel sexy sportoutfits de regisseur hem in heeft uitgedost gedurende de hele film.
homo-erotisch materiaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel een topic met dit soort foto’s
[ afbeelding ] homo-erotisch materiaal[ afbeelding ]Dat is niet homo-erotisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.watje.
Maar oehoeh.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik zie de pornocollectie van Huize Pruissen als een combinatie van Big Tits at Work 10 met Chicks and Guns #9quote:
Ik weet dat iedereen spastisch reageert op halfnaakte mannen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet homo-erotisch.watje.
Maar oehoeh.
Zo zie je ze goddomme elke dag op het strand in de zomer, alleen niet zo dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen spastisch reageert op halfnaakte mannen.
Behalve jij dan.
Ik kom nooit op het strand.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo zie je ze goddomme elke dag op het strand in de zomer, alleen niet zo dicht bij elkaar.
Als dat al spasmen opwekt is het slecht gesteld met POL.
Fapfapfap.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kom nooit op het strand.
Al dat soort meditterane fratsen
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie de pornocollectie van Huize Pruissen als een combinatie van Big Tits at Work 10 met Chicks and Guns #9
Zand aan je voeten is kut. Zonder jasje en brogues in het openbaar rondlopen ook. Kortom, het strand is kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kom nooit op het strand.
Al dat soort meditterane fratsen
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 2 november 2011 18:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
Maar dan wel amateur gunporn:
Ik word dan helemaal geil als ze van de terugslag een blauwe schouder hebben.
Of erger: kiezels.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef Boze_Appel het volgende:
De zee is dan wel fijn, maar jammer dat daar dan weer dat zand tussen zit.
En dan kwijlen op alle jonge Algerijnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
VS lijkt mij een mannetje voor de Franse stranden, waar mannen rondlopen in speedo's en V_P is een sick basterd.
Ik haat speedo's, afknappers die dingen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
VS lijkt mij een mannetje voor de Franse stranden, waar mannen rondlopen in speedo's en V_P is een sick basterd.
Ik zie wel een verschil met mijn slaapkamer ja.quote:
Gohquote:Op woensdag 2 november 2011 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik haat speedo's, afknappers die dingen.
Koos en de zijnen zullen blij zijn met zo’n beachboy.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
Kan het ook niet helpen dat ik met mijn Goddelijke lichaam me niet hoef te schamen tussen al dat moois.
Dus waag het niet er een aan te doen naar de meet, gare lijpo.quote:
Jij bent vistarier?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Strand is sowiezo kut aangezien je zand tussen je tenen krijgt en men doorgaans vis serveert in de paviljoens.
Vis is lekker, zolang het maar uit de zee komt en niet onderdeel is van een vrouwmensch.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Strand is sowiezo kut aangezien je zand tussen je tenen krijgt en men doorgaans vis serveert in de paviljoens.
De complimenten blijven vandaag komen, war heb ik dat toch aan verdiend?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
Bah, ik vind krullen niet aantrekkelijk, echt niet.quote:
Ik trek speciaal voor jou een Che Guevara shirt aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus waag het niet er een aan te doen naar de meet, gare lijpo.
Ik vind krullen overkomelijk, maar sixpacks niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De complimenten blijven vandaag komen, war heb ik dat toch aan verdiend?
[..]
Bah, ik vind krullen niet aantrekkelijk, echt niet.
Remlof-kloonquote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik trek speciaal voor jou een Che Guevara shirt aan.
niet echt, ik vind een gerookt makreeltje lekker op brood en een gebakken scholletje of slibtongettje wil ik nog wel eten, als het daarintegen op andere bereidingswijzen aankomt vind ik vis niet te kanen.quote:
Alleen Fransen zijn zo achterlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef Cerbie het volgende:
Van die mediterrane zwemgelegenheden waar je een speedo en badmuts opmoet.
Doe maar wel een witte, als ik me erger kan ik er bier overheen gooien en heb ik nog wat naar te kijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik trek speciaal voor jou een Che Guevara shirt aan.
Alleen jammer van die kop die erop zit.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
Kan het ook niet helpen dat ik met mijn Goddelijke lichaam me niet hoef te schamen tussen al dat moois.
Ik hou niet van Fruits de Mer, maar er is ook prima aan vlees te komen in een fatsoenlijk loungebarretjequote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet echt, ik vind een gerookt makreeltje lekker op brood, en een gebakken scholletje of slibtongettje wil ik nog wel eten, als het daarintegen op andere bereidingswijzen aankomt vind ik het niet te kanen.
Tyft op.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen jammer van die kop die erop zit.
Rustig maar, heb niet eens zo'n apparaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe maar wel een witte, als ik me erger kan ik er bier overheen gooien en heb ik nog wat naar te kijken.
Nou en, doe toch maar wit aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig maar, heb niet eens zo'n apparaat.
Wit van voren, zwart van achterquote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, doe toch maar wit aan.
Dan nog heb ik een hekel aan strand, alhoewel het grootste gedeelte van die hekel buiten het seizoen verdwenen lijkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou niet van Fruits de Mer, maar er is ook prima aan vlees te komen in een fatsoenlijk loungebarretje
Wit van boven, bruin van onderenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wit van voren, zwart van achter
[ afbeelding ]
Prachtige omschrijving van het mannelijk lichaam mijnheer GS.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wit van voren, zwart van achter
[ afbeelding ]
Hij ziet er niet bijster vrolijk uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wit van boven, bruin van onderen
[ afbeelding ]
Dat zou een uiterst vermakelijke twist zijn inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:29 schreef Cerbie het volgende:
De horrorDe beste vriendinnen van je vrouw geven je een bos rozen, sturen je naar je vrouw die je een ring in de hand duwt: moet je me niet wat vragen?
![]()
Eigenlijk zou je dan die ring terug moeten geven en vragen wanneer ze haar spullen op komt halen, omdat ze per direct op straat staat.
het is pas emo-tv als ze de dominatrix blijkt te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:29 schreef Cerbie het volgende:
De horrorDe beste vriendinnen van je vrouw geven je een bos rozen, sturen je naar je vrouw die je een ring in de hand duwt: moet je me niet wat vragen?
![]()
Eigenlijk zou je dan die ring terug moeten geven en vragen wanneer ze haar spullen op komt halen, omdat ze per direct op straat staat. Dát zou pas emo-TV zijn.![]()
Televisie is sowieso een vrouwenmedium.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:29 schreef Cerbie het volgende:
![]()
Eigenlijk zou je dan die ring terug moeten geven en vragen wanneer ze haar spullen op komt halen, omdat ze per direct op straat staat. Dát zou pas emo-TV zijn.![]()
Trouwen is economisch gezien maar raar.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:29 schreef Cerbie het volgende:
![]()
Het strand is verder wel chill hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
De laatste keer dat ik op het strand was, was februari 2010. Lekker met een groep clubgenoten uitwaaien op een strand een Zeeland, maar toen had ik kisten aan om mijn poten te beschermen tegen het zand.
Moet ik het doen voor je?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef robin007bond het volgende:
Damn. Ik moet even moed verzamelen om met m'n ouders over de meet te praten
Ik ben zo bang dat ze zich gaan schrikken
Alleen als je de mogelijkheid krijgt om meer te verdienen dan haar, als dat niet het geval is kun je er ge-/ danwel misbruik maken omdat je in de eenzelfde positie zit.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Trouwen is economisch gezien maar raar.
- Het trouwfeest zelf kost je veel geld
- Het huwelijk kost je veel geld
- De scheiding kost je veel geld
- De alimentatie kost je veel geld
Oh ja, een oudere jongen die z'n ouders overtuigt lekker over politiek te babbelen in Utrecht.quote:
Hmmm, nee, ik voel mij gewoon onprettig in het zand. Zelfs als klein kind kom je me op een kleed op het grasveld neerpleuren, ik vond gras zo akelig dat ik vanzelf wel op dat kleed bleef zitten.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het strand is verder wel chill hoor.
Buiten het orka-seizoen, buiten het voorjaarsvetseizoen en buiten de Scheveningse topdruktedagen.
Ongeveer 2 weekenden per jaar in Nederland, dus.
Ik kan alles verkopenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, een oudere jongen die z'n ouders overtuigt lekker over politiek te babbelen in Utrecht.
Succes.
Ja, het gras is ook zo gek kriebelig.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmm, nee, ik voel mij gewoon onprettig in het zand. Zelfs als klein kind kom je me op een kleed op het grasveld neerpleuren, ik vond gras zo akelig dat ik vanzelf wel op dat kleed bleef zitten.
De enige keer wanneer ik de natuur goed trek is als ik met een geweer in m'n klauwen met m'n snuit in de modder lig.
Kistenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
De laatste keer dat ik op het strand was, was februari 2010. Lekker met een groep clubgenoten uitwaaien op een strand een Zeeland, maar toen had ik kisten aan om mijn poten te beschermen tegen het zand.
Hm, ik denk dat als mijn ouders gebeld werden door iemand van jouw leeftijd dat hun 16-jarige zoon lekker meemoet naar een cafee'tje met wat onbekenden van internet dat je weinig succes zou hebben.quote:
Dan kunnen we ons op dat gebied de hand geven, ik ben ook geheel van het comfort, al helemaal als het op automobiliteit aankomt (maar dat mag ik van bet niet meer zeggen).quote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, het gras is ook zo gek kriebelig.
Eigenlijk ben ik een enorm comfortsmens.
Jouw ouders hadden dan ook zo hun vermoedens over jouw voorkeuren.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat als mijn ouders gebeld werden door iemand van jouw leeftijd dat hun 16-jarige zoon lekker meemoet naar een cafee'tje met wat onbekenden van internet dat je weinig succes zou hebben.
Afgetrapte exemplaren die nog nooit zijn gepoetstquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
stiekem je nier verkopen zodat je een FOK!meet kan bijwonen?
Onder de gordel.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw ouders hadden dan ook zo hun vermoedens over jouw voorkeuren.
Ik denk dat dit nu niet speelt.
Eigenlijk zitten treinen comfortabelerquote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kunnen we ons op dat gebied de hand geven, ik ben ook geheel van het comfort, al helemaal als het op automobiliteit aankomt (maar dat mag ik van bet niet meer zeggen).
Nee, kisten moet je poetsen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Afgetrapte exemplaren die nog nooit zijn gepoetst.
Zo V_P weer een trauma aangepraat
Vragen we entreegeld dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
stiekem een je nieren verkopen zodat je een FOK!meet kan bijwonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |