Jij bent vistarier?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Strand is sowiezo kut aangezien je zand tussen je tenen krijgt en men doorgaans vis serveert in de paviljoens.
Vis is lekker, zolang het maar uit de zee komt en niet onderdeel is van een vrouwmensch.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Strand is sowiezo kut aangezien je zand tussen je tenen krijgt en men doorgaans vis serveert in de paviljoens.
De complimenten blijven vandaag komen, war heb ik dat toch aan verdiend?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
VS lijkt mij een mannetje voor de Franse stranden, waar mannen rondlopen in speedo's en V_P is een sick basterd.
Bah, ik vind krullen niet aantrekkelijk, echt niet.quote:
Ik trek speciaal voor jou een Che Guevara shirt aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus waag het niet er een aan te doen naar de meet, gare lijpo.
Ik vind krullen overkomelijk, maar sixpacks niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De complimenten blijven vandaag komen, war heb ik dat toch aan verdiend?
[..]
Bah, ik vind krullen niet aantrekkelijk, echt niet.
Remlof-kloonquote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik trek speciaal voor jou een Che Guevara shirt aan.
niet echt, ik vind een gerookt makreeltje lekker op brood en een gebakken scholletje of slibtongettje wil ik nog wel eten, als het daarintegen op andere bereidingswijzen aankomt vind ik vis niet te kanen.quote:
Alleen Fransen zijn zo achterlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef Cerbie het volgende:
Van die mediterrane zwemgelegenheden waar je een speedo en badmuts opmoet.
Doe maar wel een witte, als ik me erger kan ik er bier overheen gooien en heb ik nog wat naar te kijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik trek speciaal voor jou een Che Guevara shirt aan.
Alleen jammer van die kop die erop zit.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
Kan het ook niet helpen dat ik met mijn Goddelijke lichaam me niet hoef te schamen tussen al dat moois.
Ik hou niet van Fruits de Mer, maar er is ook prima aan vlees te komen in een fatsoenlijk loungebarretjequote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet echt, ik vind een gerookt makreeltje lekker op brood, en een gebakken scholletje of slibtongettje wil ik nog wel eten, als het daarintegen op andere bereidingswijzen aankomt vind ik het niet te kanen.
Tyft op.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen jammer van die kop die erop zit.
Rustig maar, heb niet eens zo'n apparaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe maar wel een witte, als ik me erger kan ik er bier overheen gooien en heb ik nog wat naar te kijken.
Nou en, doe toch maar wit aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig maar, heb niet eens zo'n apparaat.
Wit van voren, zwart van achterquote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, doe toch maar wit aan.
Dan nog heb ik een hekel aan strand, alhoewel het grootste gedeelte van die hekel buiten het seizoen verdwenen lijkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou niet van Fruits de Mer, maar er is ook prima aan vlees te komen in een fatsoenlijk loungebarretje
Wit van boven, bruin van onderenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wit van voren, zwart van achter
[ afbeelding ]
Prachtige omschrijving van het mannelijk lichaam mijnheer GS.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wit van voren, zwart van achter
[ afbeelding ]
Hij ziet er niet bijster vrolijk uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wit van boven, bruin van onderen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |