Zal kiele kiele zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel mazzel dat ik verhinderd ben, want anders had jouw neus het onderspit gedolven tegen een orginele jodenneus©.
Alsof ik met de auto ga.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
Kan je die afspraak niet gewoon cancelen?
Vervoer heb je al, dat is de (mercedes)ster van VS en werk kan wachten.
Ik ga niet naar een POL meet zonder te zuipen, ik moet zelfbesef verliezen wil ik het naar m'n zin hebben met jullie.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien je lofzang over de dienstregeling van de NS lijkt me dat idd sterk.
Dan gaan jullie je verkneukelen om het spoorvolk of eersteklas reizen saampjes.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een POL meet zonder te zuipen, ik moet zelfbesef verliezen wil ik het naar m'n zin hebben met jullie.
Jij en Erik zijn een uitzondering, maar dan lig ik ook zonder drank nog dubbel van 't lachen.quote:
Naar mijn weten komt dhr. Preussen niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan gaan jullie je verkneukelen om het spoorvolk of eersteklas reizen saampjes.
Werk is juist het probleem, aangezien ik de afgelopen maanden al teveel afwezig ben ik geweest moet ik mijn neus weer eens laten zien. En uiteraard spelen de opportunity costs ook weer een rol.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
Kan je die afspraak niet gewoon cancelen?
Vervoer heb je al, dat is de (mercedes)ster van VS en werk kan wachten.
Ha! Mieters.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij en Erik zijn een uitzondering, maar dan lig ik ook zonder drank nog dubbel van 't lachen.
Je kan via Hardenbergquote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten komt dhr. Preussen niet.
Ich soll allein reisen.
Wat moet ik daar doen?quote:
PHP en Koos ophalen. Toch?quote:
Maar eens coördineren hoelaat jullie in Utrecht zijn, I'll be damned dat ik alleen remlof en Koos tegemoet treedt.quote:
Potatoe potato.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Harderwijk, niet Hardenberg!
Die kan je ook wel aanquote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar eens coördineren hoelaat jullie in Utrecht zijn, I'll be damned dat ik alleen remlof en Koos tegemoet treedt.
Die kunnen ook zelf wel met de trein, en in PHP's geval liever naar 't Oosten.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PHP en Koos ophalen. Toch?
Ken al die bovenrivierse durpskes niet.
Ik reis wel gezellig met betyar.
Nee Koos is waarschijnlijk zo dronken dat hij over me heen kotst.quote:
Koos komt vast met de bedrijfsladaquote:Op woensdag 2 november 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kunnen ook zelf wel met de trein, en in PHP's geval liever naar 't Oosten.
Ah, jakkes!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee Koos is waarschijnlijk zo dronken dat hij over me heen kotst.
Dank voor het eraan helpen herinneren.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef De_Nuance het volgende:
Durven jullie het wel aan? Php komt ook hoor
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank voor het eraan helpen herinneren.
Hallo bolle.quote:
Alleen mensen met een kleine piemel durven niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ja 3 uur reistijd, 1 uur rijden en 2 uur sleutelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos komt vast met de bedrijfslada
Jij snapt hemquote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja 3 uur reistijd, 1 uur rijden en 2 uur sleutelen.
Gelukkig heb ik een microscopisch kleine penis en heb ik derhalve een solide argument om weg te blijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen mensen met een kleine piemel durven niet.
Foto van mijn piemel ?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen mensen met een kleine piemel durven niet.
Zitten er krakers in?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef Reya het volgende:
Best wel behoorlijke problemen in mijn appartement; niet echt leuk terugkomen.
Gaarne.quote:
Als je mijn stelling volgt, hoef je jezelf niet te schande te maken.quote:
Je bent toch niet bang voor php lollers, ik bescherm je welquote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank voor het eraan helpen herinneren.
Gunst, een lekkage?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef Reya het volgende:
Best wel behoorlijke problemen in mijn appartement; niet echt leuk terugkomen.
Met vrouwenhoofd eraan vast?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
Geldt ook voor de rest overigens, ik ben jurylid.
PM allen jullie penis, tenzij je ouder bent dan 30.
Ik volg graag mijn eigen stellingquote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je mijn stelling volgt, hoef je jezelf niet te schande te maken.
De eerste keer dat ik een crewmeet had, was het in het zelfde gebouw waar D66 een of ander congres aan het geven was, ik heb dus wel ergere dingen meegemaakt dan php, zoals met de halve BoF! crew op stap gaan,waar mijn medemods het startpunt niet konden vinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:30 schreef De_Nuance het volgende:
Dat mag ook, ik ben photoshop pro.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met vrouwenhoofd eraan vast?
Nee, dat dacht ik al.
Gekke VS tochquote:
Jij komt ook?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor php lollers, ik bescherm je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |