Heb je de stenograaf ingeschakeld?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo kameraad. Ik geef het door.
Ik weet ook niet wie de grootste neus heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Hebben Turken een grotere piemel dan Grieken?Is daar een bron van?
Die piemel 'moet' iig langer zijn, aangezien zich op deze piemel getrapt voelen als het gaat om oorlogs misdaden van een jaar of 100-200 geleden gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Hebben Turken een grotere piemel dan Grieken?Is daar een bron van?
Op de meet zal ik die hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie de grootste neus heeft.
Bij jou heeft hij een functie.quote:
Turken waren dan ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die piemel 'moet' iig langer zijn, aangezien zich op deze piemel getrapt voelen als het gaat om oorlogs misdaden van een jaar of 100-200 geleden gaan.
Behalve dat ze een jaar of dertig gebruikt zijn voor stabiliteit en ze er zelf weinig van terug hebben gezien omdat de grieken die deze zelfde tijd de boel belazerd hebben en altijd vetos gebruikt hebben om toetreding tot iets te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, als expert op dit vlak moet ik zeggen dat Turken weinig te klagen hebben.
Een bril dragen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Extra lachgas binnen halen bij de tandarts.
Dat heeft weinig met hun penis te maken geloof ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Behalve dat ze een jaar of dertig gebruikt zijn voor stabiliteit en ze er zelf weinig van terug hebben gezien omdat de grieken die deze zelfde tijd de boel belazerd hebben, altijd vetos gebruikt hebben om toetreding tot iets te voorkomen.
Ja, maar ik moet het eerst nog met GOST versleutelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je de stenograaf ingeschakeld?
Maar jij leidt dan ook een nomadenbestaan door achtergestelde apenlanden.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
Stelletje watjes, ik heb nog nooit verdoving gehad bij een tandarts.
Het liefst nog bij de controle, sterker nog in de auto op weg naar de tandarts kun je me het best al verdoven.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
Stelletje watjes, ik heb nog nooit verdoving gehad bij een tandarts.
Freudiaans.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik opende dit topic en het eerste woord wat ik zag was penis
Je hoeft het maar over Armenen, Koerden of Cyprus te hebben en ze zijn al op hun piemel getrapt.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met hun penis te maken geloof ik.
Jij hebt zoveel mazzel dat ik verhinderd ben, want anders had jouw neus het onderspit gedolven tegen een orginele jodenneus©.quote:
Zie het als een warm welkom.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik opende dit topic en het eerste woord wat ik zag was penis
Watje.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Het liefst nog bij de controle, sterker nog in de auto op weg naar de tandarts kun je me het best al verdoven.
Dat vergroot je neus.quote:
Hm, in Nederland ook nooit verdoving gehad bij de tandarts.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij leidt dan ook een nomadenbestaan door achtergestelde apenlanden.
Toen ik een keer op wintersport iets had, kreeg je welhaast een lopend buffet aan verdovingsmiddelen aangereikt door het medisch personeel ter plaatse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |