Ik ben helaas zelf niet de man om gouden sieraden (no offense, het edelmetaal past gewoon niet bij me).quote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik draag enkel zwarte brogues, das geheel correct.
Zoals gezegd, momenteel heb ik niet de centen voor een nette Glashütte, dus hou ik het bij een simpele klok die ik ooit eens van mijn pa heb gekregen (loopt als sinds ruim 20 jaar zonder problemen en heeft een klassiek design). Is een no-name watch, dus zal ook geen fortuin gekost hebben.
Maar een dergelijk uurwerk wil ik op termijn wel eens gaan aanschaffen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker klassiek en qua omvang niet te protserig (groot).
Ik heb geen look. Ik draag gewoon wat me lekker zit of wat praktisch is. En daar hoort geen Sjonnyhorloge bij.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zegt de stijlloze IT-nerd met z'n geforceerde "casual look".
Wel doel dient een Che Guevara-shirtquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen look. Ik draag gewoon wat me lekker zit of wat praktisch is. En daar hoort geen Sjonnyhorloge bij.
Enkel om jullie te provoceren, zoals ik had aangekondigd.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel doel dient een Che Guevara-shirt?
Ach als dat je hobby is.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Enkel om jullie te provoceren, zoals ik had aangekondigd.
Wat wel weer het trieste niveau van de gemiddelde middelbare scholier aangeeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach als dat je hobby is.
Een Che Guevara shirt provoceert niet echt, iedere halflamme middelbare scholier loopt er mee.
pubers willen zich graag afzetten van hun ouders, en als ze zich al kunnen afzetten met een extreem linkse afbeelding op hun t-shirt, zijn de ouders ook een stuk makkelijker geworden dan de mijne.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat wel weer het trieste niveau van de gemiddelde middelbare scholier aangeeft.
Dat winnen de Turken van de Grieken, ongeacht EU steun.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:05 schreef betyar het volgende:
Grieks referendum een sluwe truc?
Wat een kut topic, gaat alleen over wie de langste piemel heeft.
Hebben Turken een grotere piemel dan Grieken?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat winnen de Turken van de Grieken, ongeacht EU steun.
Heb je de stenograaf ingeschakeld?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo kameraad. Ik geef het door.
Ik weet ook niet wie de grootste neus heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Hebben Turken een grotere piemel dan Grieken?Is daar een bron van?
Die piemel 'moet' iig langer zijn, aangezien zich op deze piemel getrapt voelen als het gaat om oorlogs misdaden van een jaar of 100-200 geleden gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Hebben Turken een grotere piemel dan Grieken?Is daar een bron van?
Op de meet zal ik die hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie de grootste neus heeft.
Bij jou heeft hij een functie.quote:
Turken waren dan ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die piemel 'moet' iig langer zijn, aangezien zich op deze piemel getrapt voelen als het gaat om oorlogs misdaden van een jaar of 100-200 geleden gaan.
Behalve dat ze een jaar of dertig gebruikt zijn voor stabiliteit en ze er zelf weinig van terug hebben gezien omdat de grieken die deze zelfde tijd de boel belazerd hebben en altijd vetos gebruikt hebben om toetreding tot iets te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, als expert op dit vlak moet ik zeggen dat Turken weinig te klagen hebben.
Een bril dragen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Extra lachgas binnen halen bij de tandarts.
Dat heeft weinig met hun penis te maken geloof ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Behalve dat ze een jaar of dertig gebruikt zijn voor stabiliteit en ze er zelf weinig van terug hebben gezien omdat de grieken die deze zelfde tijd de boel belazerd hebben, altijd vetos gebruikt hebben om toetreding tot iets te voorkomen.
Ja, maar ik moet het eerst nog met GOST versleutelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je de stenograaf ingeschakeld?
Maar jij leidt dan ook een nomadenbestaan door achtergestelde apenlanden.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
Stelletje watjes, ik heb nog nooit verdoving gehad bij een tandarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |