Het liefst nog bij de controle, sterker nog in de auto op weg naar de tandarts kun je me het best al verdoven.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
Stelletje watjes, ik heb nog nooit verdoving gehad bij een tandarts.
Freudiaans.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik opende dit topic en het eerste woord wat ik zag was penis
Je hoeft het maar over Armenen, Koerden of Cyprus te hebben en ze zijn al op hun piemel getrapt.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met hun penis te maken geloof ik.
Jij hebt zoveel mazzel dat ik verhinderd ben, want anders had jouw neus het onderspit gedolven tegen een orginele jodenneus©.quote:
Zie het als een warm welkom.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik opende dit topic en het eerste woord wat ik zag was penis
Watje.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Het liefst nog bij de controle, sterker nog in de auto op weg naar de tandarts kun je me het best al verdoven.
Dat vergroot je neus.quote:
Hm, in Nederland ook nooit verdoving gehad bij de tandarts.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij leidt dan ook een nomadenbestaan door achtergestelde apenlanden.
Toen ik een keer op wintersport iets had, kreeg je welhaast een lopend buffet aan verdovingsmiddelen aangereikt door het medisch personeel ter plaatse.
Zal kiele kiele zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel mazzel dat ik verhinderd ben, want anders had jouw neus het onderspit gedolven tegen een orginele jodenneus©.
Alsof ik met de auto ga.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
Kan je die afspraak niet gewoon cancelen?
Vervoer heb je al, dat is de (mercedes)ster van VS en werk kan wachten.
Ik ga niet naar een POL meet zonder te zuipen, ik moet zelfbesef verliezen wil ik het naar m'n zin hebben met jullie.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien je lofzang over de dienstregeling van de NS lijkt me dat idd sterk.
Dan gaan jullie je verkneukelen om het spoorvolk of eersteklas reizen saampjes.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een POL meet zonder te zuipen, ik moet zelfbesef verliezen wil ik het naar m'n zin hebben met jullie.
Jij en Erik zijn een uitzondering, maar dan lig ik ook zonder drank nog dubbel van 't lachen.quote:
Naar mijn weten komt dhr. Preussen niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan gaan jullie je verkneukelen om het spoorvolk of eersteklas reizen saampjes.
Werk is juist het probleem, aangezien ik de afgelopen maanden al teveel afwezig ben ik geweest moet ik mijn neus weer eens laten zien. En uiteraard spelen de opportunity costs ook weer een rol.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
Kan je die afspraak niet gewoon cancelen?
Vervoer heb je al, dat is de (mercedes)ster van VS en werk kan wachten.
Ha! Mieters.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij en Erik zijn een uitzondering, maar dan lig ik ook zonder drank nog dubbel van 't lachen.
Je kan via Hardenbergquote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar mijn weten komt dhr. Preussen niet.
Ich soll allein reisen.
Wat moet ik daar doen?quote:
PHP en Koos ophalen. Toch?quote:
Maar eens coördineren hoelaat jullie in Utrecht zijn, I'll be damned dat ik alleen remlof en Koos tegemoet treedt.quote:
Potatoe potato.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Harderwijk, niet Hardenberg!
Die kan je ook wel aanquote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar eens coördineren hoelaat jullie in Utrecht zijn, I'll be damned dat ik alleen remlof en Koos tegemoet treedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |