Een hamburger eten of een jukebox aanschaffen.................quote:Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Speel het via je kinderen, zoals in die McDonalds reclame
He jongens, kijk eens wat een hoog gebouw!
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Een hamburger eten of een jukebox aanschaffen.................
Verlicht mij, wat is er mis? te oud? te uit gemolken? Of mag een neger niet in de TT?quote:
Nah lama, ik had toch geen inspiratie voor een goeie TT.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kun je je modrechten niet misbruiken?
Degene met de laatste post in het vorige topic opent de nieuwe.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef Sayex het volgende:
[..]
Verlicht mij, wat is er mis? te oud? te uit gemolken? Of mag een neger niet in de TT?
Het is ook een verschillend product.quote:
De TS ook niet, dat 'neuws' is zo dinsdagochtend.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah lama, ik had toch geen inspiratie voor een goeie TT.
Wat voor bordeelsluipers mag u de uwe noemen?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook een verschillend product.
Over kwaliteitsproducten gesproken, ik heb nieuwe stappers gekocht
Hoe duur is zo'n ding eigenlijk? Als het om een flinke aanschaf gaat zou ik rekeninge houden met die nee om heibel in huis te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Een hamburger eten of een jukebox aanschaffen.................
Zo dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De TS ook niet, dat 'neuws' is zo dinsdagochtend.
Waar vrouwlief dus niet intrapt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook een verschillend product.
Over kwaliteitsproducten gesproken, ik heb nieuwe stappers gekocht
Als ik over een jaar ontdek dat studeren een grote leugen is ben je de eerste die het weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |