Zo'n 7000-8000 euro muziekloos.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n ding eigenlijk? Als het om een flinke aanschaf gaat zou ik rekeninge houden met die nee om heibel in huis te voorkomen.
Doucal's Egittoquote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat voor bordeelsluipers mag u de uwe noemen?
quote:
Daarom, hij wordt terug gestuurd naar zijn eigenland: Limburg.quote:
Ja ik zie een complot tot staatsgreep in de naam van de limburgse staat.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:25 schreef remlof het volgende:
Op zich heb ik trouwens niets tegen het uitzetten van Limburgers.
Ik weet er nog wel een paar
Een Angholees met een zachte Gquote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was een Limburger, binnenkort is ie gewoon weer Angolees.
Daarom moeten we limburg ook zo snel mogelijk afstoten, ze hebben toch geen grondstoffen meer om zichzelf overeind te houden,terwijl bepaalde CDAers en PVVers daar hun fanatiekste aanhang vandaan halen..quote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef Sayex het volgende:
[..]
Ja ik zie een complot tot staatsgreep in de naam van de limburgse staat.
Ongetwijfeld. Maar ik ben te lui om foto's te maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij maken die meerdere typen schoenen, kan dat zijn?
And so the story continues..quote:Griekenland krijgt geen cent meer zo lang het niet de gemaakte afspraken naleeft, waarschuwt de Franse president Nicolas Sarkozy. Hij en de Duitse bondskanselier Angela Merkel eisen woensdag opheldering van de Griekse premier George Papandreou.
Ga dan maar weg.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schoenen boeien me niet heel erg.
hehequote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef Sayex het volgende:
[..]
Daarom, hij wordt terug gestuurd naar zijn eigenland: Limburg.
Afijn, een beetje dit idee:quote:
Die zijn er netjes uit!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Afijn, een beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Niet?quote:Maar jij hebt weer geen horlogefetish, dus faal je net zo hard als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |