Zo ziet ze er wel uit,jaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:35 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat als de vrouw van JD Smulders betrapt had ze hem waarschijnlijk had doodgemaakt.
check de pi danquote:Op woensdag 2 november 2011 14:44 schreef maril het volgende:
[..]
Waar de fok komt dat nou weer vandaan?
volgens mij hadden ze het er maandag nieteens meer over dus volgens mij komt ie voorlopig nog niet terug. Of zonder aankondiging zodat ie ook geen druk voelt.quote:
ik had nooit het Amber Alert moeten bellen ...quote:Op woensdag 2 november 2011 14:58 schreef Neuroscience het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een kut tt
Stel de vraag a.s. vrijdagquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op die foto's zie ik trouwens de vrouw van JD ook roken.
Dit was toch de vrouw van wie ''de grote voetbal analyticus onder de afzuigkap moest staan roken''?
Of staan ze gewoon met z'n tweeen bij de afzuigkap?
Nee dat was volgens mij zijn tweede vrouwquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit was toch de vrouw van wie ''de grote voetbal analyticus onder de afzuigkap moest staan roken''?
Ze kwam toch uit Frankrijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Miss Gouda 1962, hè!?
Blijkbaar is de eis om in Gouda te wonen ongeacht de nationaliteitquote:Op woensdag 2 november 2011 15:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Was Miss Gouda 1962 dan zijn vorige vrouw?
Zeker, of ze er samen staan weet ik niet maar het klinkt best romantischquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonder Gijpie is het toch beduidend minder leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze het er maandag nieteens meer over dus volgens mij komt ie voorlopig nog niet terug. Of zonder aankondiging zodat ie ook geen druk voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |