Spannendquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
12 november op tv en 13 november in de meeste steden/dorpen.
Nee man, ik moet eerst FOK! uitspelenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Misschien tijd dat je daarmee begint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, ik moet eerst FOK! uitspelenJa maar niet teveel uitstellen want als je dat doet dan komt het er ook niet meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja baasquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar niet teveel uitstellen want als je dat doet dan komt het er ook niet meer van.
Ben jij goed in UI's maken? Anders hoor je er zooo niet bij hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk weer eens een SC waar mee ik me verbonden voel.
Een welkome verrassing van Ome GGMM!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:32 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk weer eens een SC waar mee ik me verbonden voel.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij goed in UI's maken? Anders hoor je er zooo niet bij hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij goed in UI's maken? Anders hoor je er zooo niet bij hoor.
Waar ben je wel goed in danquote:
Je hoort er wel bij hoor kusjekroel en alles. Als men anders beweert hier krijgen ze met de stok.quote:
Welke stok?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hoort er wel bij hoor kusjekroel en alles. Als men anders beweert hier krijgen ze met de stok.
Dan had hij wel stokje gezegd .quote:
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me seksueel aangevallen! TR GEMACHT!!!!1!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan had hij wel stokje gezegd .
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me seksueel aangevallen! TR GEMACHT!!!!1!
[..]![]()
Mods staan bekend dat ze een van minimaal 30 cm hebben.
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me niet seksueel aangevallen! TR VERWIJDERD!!!!1!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me seksueel aangevallen! TR GEMACHT!!!!1!
Minimaal ja.quote:[..]![]()
Mods staan bekend dat ze een van minimaal 30 cm hebben.
Jij bent al spuitgastquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar snel mod worden.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ewuuuweuwuwuwuw. Ik voel me niet seksueel aangevallen! TR VERWIJDERD!!!!1!
[..]
Minimaal ja.
Ben jij al getrouwd?! Zo'n ouwe kerol omgffgdgquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij bent al spuitgastik zou je nog een foto sturen van m'n vrouw trouwens, om te bewijzen dat ze niet 342342 kilo weegt
wacht even.
Hihi, jij bent een faalmod.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal nergens.
Wat confronterend opeens dit gesprek.
Ouwe lul, maar ik prefereer "klootzak", "oetlul" of "lompe hork".quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ben jij al getrouwd?! Zo'n ouwe kerol omgffgdg
Ja en wat staat daar tegenover? Dertig notes?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ouwe lul, maar ik prefereer "klootzak", "oetlul" of "lompe hork".
Oh nee, daar ben ik wel goed in.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, jij bent een faalmod.
Neehoor, ik ben gebouwd op negatief commentaar, dus dat manhandle ik wel even.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en wat staat daar tegenover? Dertig notes?
Oh jammer.quote:
Ok ok. Jeetje zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben gebouwd op negatief commentaar, dus dat manhandle ik wel even.
Nouja, dan neem ik het maar voor lief.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje is het woord dat ik altijd gebruik, echt altijd. Altijd. Jeetje, meteen boos.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, dan neem ik het maar voor lief.
L&M, 10 jaar, buiten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey GGMM we motten je wel ontgroenen dus, wat rook je? Hoe lang rook je al? Waar rook je het liefst?
Ik ben Systeem/Netwerkbeheerder, maar "between jobs"quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Dus uhm wat voor werk doe jij/doen jullie enzo?
Ik rook gewoon binnen hoorquote:
Wauw dat is lang zeg, jeetjequote:
Wat bedoel je met between jobs?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben Systeem/Netwerkbeheerder, maar "between jobs"
Stuurman / Machinist in de koopvaardij Wel in opleiding thoughquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
Dus uhm wat voor werk doe jij/doen jullie enzo?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat bedoel je met between jobs?
Ooh, ben je nog steeds in Finland?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Stuurman / Machinist in de koopvaardij Wel in opleiding though
quote:
Yup, lastige markt eventjes, maar er staat genoeg op schema, dus dat loopt wel los.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oh. Nog even goed doorzoeken.
Yes lig waarschijnlijk nog een paar dagen in Finland, is heel weinig vracht op de marktquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooh, ben je nog steeds in Finland?Wel heel tof, hoor je niet zo vaak!
Hoe lang al?
L&Mquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup, lastige markt eventjes, maar er staat genoeg op schema, dus dat loopt wel los.
Wel gaaf dat je gewoon lekker kan FOK!ken tussendoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:58 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Yes lig waarschijnlijk nog een paar dagen in Finland, is heel weinig vracht op de marktHoop op een reisje naar Kaapstad of Auckland, Maarja blijven hopen
Van je vrouw bedoel je ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergeet ik je die foto te sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Hoe lullig het ook klinkt, ik ben erg blij met internet aan boord. Het is niet snel en ik kan niet downloaden, maar ik kan lekker in contact blijven met thuis. FOK!kenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dat is mooi, komt wel goed uiteindelijk.
[..]
Wel gaaf dat je gewoon lekker kan FOK!ken tussendoor.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Van je vrouw bedoel je ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spuitgast!
Hihihi. Maar wauw je bent maar een jaar ouder dan ik benquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Hoe lullig het ook klinkt, ik ben erg blij met internet aan boord. Het is niet snel en ik kan niet downloaden, maar ik kan lekker in contact blijven met thuis. FOK!ken
Hoe oud ben jij ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi. Maar wauw je bent maar een jaar ouder dan ik ben
Dus 19quote:
mag ik ook komen op je feestje?quote:
Ik voel me ook nog een broekiequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi. Maar wauw je bent maar een jaar ouder dan ik ben
Uuh. Ik ben niet zo van de feestjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
mag ik ook komen op je feestje?
quote:
Noah dan ben ik waarschijnlijk nog niet terugquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
17 januari word ik 20.
Oh wauw. 20.Ik.
Ook niet als ik die lui van London Nights bij je langs laat komen ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uuh. Ik ben niet zo van de feestjes.
[..]Wat bedoel jij hier mee?!
Dat ik me nog niet zo oud voelquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uuh. Ik ben niet zo van de feestjes.
[..]Wat bedoel jij hier mee?!
Wie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ook niet als ik die lui van London Nights bij je langs laat komen ?
quote:
Wat bedoel je met komen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
mag ik ook komen op je feestje?
Horkie toch.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
In navolging van:
[..]
[..]
Wat bedoel je met komen?
Omg nee, bahquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
http://www.london-knights.com/
Ik kan ook blote vrouwen sturenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg nee, bahBlote mannen, piemels, seks, alles wat erbij hoort.
Zo hebben we dat ook gehad!
Vertelquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Asking for it" krijgt een hele nieuwe insteek op die manier
quote:
Nee, bedankt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik kan ook blote vrouwen sturen
Oké...quote:
Nee klinker! Dat kan morgen ook nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eigenlijk zou ik nu een paar leervragen/doelen voor mezelf op moeten zetten en braaf aan mijn huiswerk moeten gaan..SOG.
Staat allemaal op mn profiel/fobo hoorquote:
Het is voor morgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:14 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Nee klinker! Dat kan morgen ook nog![]()
Tis hier ook zo gezellig he?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Staat allemaal op mn profiel/fobo hoorMaar goed, ik zit op du pabo
[..]
Het is voor morgen![]()
Mijn internet flipt hem een beetje op FoBo in Chrome, normaal zou ik daar naar kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Het is voor morgen![]()
Ik zit in 4 SC'squote:
Joah, dat is wel de bedoeling! En raar, mijn chrome werkt perfect.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mijn internet flipt hem een beetje op FoBo in Chrome, normaal zou ik daar naar kijken.
Je wilt juffie worden?
Dan kan het handig zijn om te beginnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Het is voor morgen![]()
Het is maar voor SLB.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dan kan het handig zijn om te beginnenaan de andere kant, het is nog vroeg!
ARG SC, SES SC, ROO SC, FEE SC (af en toe), PUB SC (af en toe), STAGE SC (af en toe). Is meer dan zat hoor dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
4 maar? Valt me een beetje tegen van je..
Hahaha, SLB nemen de leraren bij mij niet eens serieus :| En dan verwachten ze wel inzet van studenten :|quote:
Bij ons wel uiterst serieus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Hahaha, SLB nemen de leraren bij mij niet eens serieus :| En dan verwachten ze wel inzet van studenten :|
Sneeuw of wat anders?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Maringo het volgende:
Straks ook mn avatar maar van sneeuw voorzien..
Dat is toch best klote omdat je al een bewegende UI hebt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Maringo het volgende:
Straks ook mn avatar maar van sneeuw voorzien..
Gele sneeuw?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sneeuw of wat anders? [ afbeelding ]
Bij ons 3 x 1 punt..quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij ons wel uiterst serieus.Je kan voor dit vak ook 10 studiepunten krijgen...
[..]
Sneeuw of wat anders? [ afbeelding ]
quote:
Nee hoor, gewoon per frame een extra sneeuwframe makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is toch best klote omdat je al een bewegende UI hebt?
quote:
Dag tot ziens, toi toi toi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Bij ons 3 x 1 punt..
Maar ben ff douchen, ben net zwarte piet op dit moment. Lekker in de zinkconcentraat lopen rollen
Niet rauw nee, maar gebakken schijnt heerlijk te zijn!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je gele sneeuw niet moet eten?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet rauw nee, maar gebakken schijnt heerlijk te zijn!
Ik zie altijd alleen mijn eigen ingestelde header.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zie ik opeens de zomer-headers?
Het is weer bijna zomer! Positief blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zie ik opeens de zomer-headers?
quote:
Jij hebt abo. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik zie altijd alleen mijn eigen ingestelde header.
Meh, geef mij de lente maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Het is weer bijna zomer! Positief blijven
Bijna zomer is dus lentequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt abo. Dat telt niet.
[..]
Meh, geef mij de lente maar
Waarom heb jij geen abo dan?quote:
Oh ja, dat vriendenlijstje heb je ook nog! Er is ook een foe-list he!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen abo dan?
Is echt zo fijn!
Geen reclame's
Je vriendenlijstje.
meer opties enzo
Dat is toch dat je de reacties van die user onzichtbaar voor je maakt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja, dat vriendenlijstje heb je ook nog! Er is ook een foe-list he!
quote:
Ik ben een arme student enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen abo dan?
Is echt zo fijn!
Geen reclame's
Je vriendenlijstje.
meer opties enzo
Klopt, is voor mij alleen niet zo handigquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is toch dat je de reacties van die user onzichtbaar voor je maakt?
is sowieso niet handig, dan zijn sommige topics gewoon niet goed leesbaar/te volgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, is voor mij alleen niet zo handig
Vind ik dus ook, heb dat ding ook maar 1 keer gebruikt om wat te testen, verder niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
is sowieso niet handig, dan zijn sommige topics gewoon niet goed leesbaar/te volgen
stel hem in danquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik val best buiten de boot hier met mijn niet-sint/kerst-UI.
er zijn maar een aantal users die ik niet zou willen zien dus dat is te overzien johquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, heb dat ding ook maar 1 keer gebruikt om wat te testen, verder niet.
Idem, eigenlijk kan ik met iedereen wel door een deur hoor, dat is geloof ik wel wederzijds.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
er zijn maar een aantal users die ik niet zou willen zien dus dat is te overzien joh
Naar mijn idee is dat wederzijds jahquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, eigenlijk kan ik met iedereen wel door een deur hoor, dat is geloof ik wel wederzijds.
Heul niet! Ik haat je! Kutmod dat je dr bent!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, eigenlijk kan ik met iedereen wel door een deur hoor, dat is geloof ik wel wederzijds.
TR gemacht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heul niet! Ik haat je! Kutmod dat je dr bent!!!!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
TR gemacht.
Wie aan LompeHork komt, komt aan SpermaDonor.
Schatje tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heul niet! Ik haat je! Kutmod dat je dr bent!!!!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
TR gemacht.
Wie aan LompeHork komt, komt aan SpermaDonor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn kloon is weggegooid, mag ik nu wel een nieuwe maken?
quote:
Hehehe, zie nickname.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vraag je advies mang, wat is deze!
Nou even de policy doorspitten dan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft hij echt een TR verstuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____!
Niks over klonen, alleen als je een ban hebt mag je geen nieuw account aanmaken en daarop verder posten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, zie nickname.
Lees inderdaad de policy even goed door, daar staat het antwoord sowieso!
Aha!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks over klonen, alleen als je een ban hebt mag je geen nieuw account aanmaken en daarop verder posten.
Dus als je je gedraagt op FOK! mag je meerdere usernames regisreren!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks over klonen, alleen als je een ban hebt mag je geen nieuw account aanmaken en daarop verder posten.
Regisreren mag sowieso altijd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dus als je je gedraagt op FOK! mag je meerdere usernames regisreren!
meerdere username's ook dan als je je niet gedraagt?quote:
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dus als je je gedraagt op FOK! mag je meerdere usernames regisreren!
Lees m'n post nog eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
meerdere username's ook dan als je je niet gedraagt?
Ja oké hahaquote:
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef Maringo het volgende:
Wat is het toch een ontiegelijk kutwerk zo'n UI maken...
Die van jou is inderdaad rot ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef Maringo het volgende:
Wat is het toch een ontiegelijk kutwerk zo'n UI maken...
zeker 100 framesquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van jou is inderdaad rot ja.
De PIquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van jou is inderdaad rot ja.
Leer het me danquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, je vroeg of het moeilijk was, dat is het niet.
Zeker niet, alleen soms vergeet ik hem gewoon in te stellen/vind ik het niet nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enigste met correct PI gebruik?
Hehe, dat heb ik af en toe ook, afgelopen keer dus ook, maar hij was wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker niet, alleen soms vergeet ik hem gewoon in te stellen/vind ik het niet nodig.
1. Photoshop openenquote:
Succes dan maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
1. Photoshop openen
2. achtergrond plaatje openen
3. 60x60 maken
4. nieuwe laag maken
5. met je kwast een paar puntjes van verschillende groottes maken
6. animatievenster openen
7. een tweede frame maken
8. sneeuwframe kopieren
9. sneeuwframe verschuiven
10. 7 t/m 9 herhalen tot gewenst effect.
Nou heb ik dertig frames in mn huidige UI zitten, dat zijn dus ook 30 keer de sneeuwframe verplaatsen...
Niet mijn soort muziek eigk, maar deze is inderdaad wel lekker bij een peukie!quote:
Dat is alleen de introquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie naakt, derhalve niet geklikt.
Dit is echt zo'n mooi nummer, hou totaal niet van dit soort muziek normaal gesproken, maar god wat heet zij een prachtige stem.quote:
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n mooi nummer, hou totaal niet van dit soort muziek normaal gesproken, maar god wat heet zij een prachtige stem.
Post het hier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik wil een topic openen in KLB maar heb niet zo'n zin om nu virtueel verkacht te worden.
Inderdaad, die zijn teveel de popkant op gegaan... Maar Sharon den Adel blijft een geweldige stem hebben, ook live!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezelf quotenoke oke, ik hou al op.
Mooi nummer wel, maar ik zou het nooit "zo" opzetten, WT heeft voor mij de laatste jaren al een beetje afgedaan, helaas.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn teveel de popkant op gegaan... Maar Sharon den Adel blijft een geweldige stem hebben, ook live!
Dit dus. Sharon heeft natuurlijk wel een mooie stem, maar de manier waarop en de muziek an sich is mij ook een beetje over-the-top gegaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Vincpod het volgende:
Yes WT is een meetje te commercieel geworden voor het mooie
En die zijn er maar weinig die dat kunnen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn teveel de popkant op gegaan... Maar Sharon den Adel blijft een geweldige stem hebben, ook live!
Totally agree with uquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het commerciële, meer dat ze niet diezelfde stijl hebben als waar ze bekend mee zijn geworden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Vincpod het volgende:
Yes WT is een meetje te commercieel geworden voor het mooie
Oneensquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon naar muziek luisteren van dode zangers. Beste muziek.
Ja, dit is een betere omschrijving ja. Maar ik mag sowieso niet zeuren, want ik luister eigenlijk alles, ook wat veel mensen bestempelen als klereherriequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het commerciële, meer dat ze niet diezelfde stijl hebben als waar ze bekend mee zijn geworden.
Ik luister ook echt vanallesquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dit is een betere omschrijving ja. Maar ik mag sowieso niet zeuren, want ik luister eigenlijk alles, ook wat veel mensen bestempelen als klereherrie
En dan doel je op? The doors, nirvana, Amy Winehouse...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon naar muziek luisteren van dode zangers. Beste muziek.
nee, tis een zangeresquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
En dan doel je op? The doors, nirvana, Amy Winehouse...
Ook al is die laatste niet echt een zanger
Johnny Cashquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
En dan doel je op? The doors, nirvana, Amy Winehouse...
Ook al is die laatste niet echt een zanger
Het kan erger hoor:quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with Maringo is LOW (18.404245376587%)
Music you have in common includes Adele, Daft Punk, De Jeugd Van Tegenwoordig, The Doors and Bruno Mars.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruno Mars.![]()
quote:Your musical compatibility with Maringo is Very Low
Music you have in common includes Daft Punk, Metallica, Nickelback, Anouk and Eminem.
Daft Punkquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with Maringo is LOW (18.404245376587%)
Music you have in common includes Adele, Daft Punk, De Jeugd Van Tegenwoordig, The Doors and Bruno Mars.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruno Mars.![]()
Taake zelf ken ik dan niet, maar wel dat soort muziek jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ook dit?
Taake vind ik echt heerlijk.
Ah, dan ben je al op weg, Taake is toch wel een aanradertje, kruising tussen black/thrash metal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Taake zelf ken ik dan niet, maar wel dat soort muziek ja
Hehe, post jouw last.fm nick maar (of dm, ook prima)quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg hoe heet jij?Ik wilz ien!
Herkenbaar, hoewel ik dat ding gewoon heb gereset recentquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
Tja, me last.fm... Die is echt sinds een rijbewijs + auto heb niet meer compatibel met mn muzieksmaak
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
Tja, me last.fm... Die is echt sinds een rijbewijs + auto heb niet meer compatibel met mn muzieksmaak
Oja, en sinds mn chick ook muziek op mn computer luistert... "Want jij heb van die goeie boxen eraan hangen"....![]()
Tja, dat kan ik dus weer niet over mn hart verkrijgen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar, hoewel ik dat ding gewoon heb gereset recent
Moet je nagaan dat ik sinds 2005 lid was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik dus weer niet over mn hart verkrijgen...
Ik ook zoiets..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik sinds 2005 lid was.
Gamma, ik voeg je even toe, heb hem ook maar op mijn FOK! profiel neergegooid er wordt te vaak naar gevraagd.quote:
Hoorn is vlak bij in de buurt hier mang! Rijles had ik daar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoppa
morgen weer een kut dag op mijn werk![]()
Hele dag in Dordrecht en Breda
Gisteren was ik trouwens in Hoorn, ook een kut stad
Zoek je ruzie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef SpermaDonor het volgende:
Gisteren was ik trouwens in Hoorn, ook een kut stad
Dit begint eng te wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoorn is vlak bij in de buurt hier mang! Rijles had ik daar.
Was jij die kut waar ik naar toeterde ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoorn is vlak bij in de buurt hier mang! Rijles had ik daar.
Kom op, het is echt totaal auto onvriendelijk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?![]()
Mijn muziek compatibility met mijn collega is trouwens very high
Enkhuzen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De gemeente van de paling en kaas.
NEE IK HEB AL EEN HALFJAAR MN RIJBEWIJS NIET ZO HATEN JIJ!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Was jij die kut waar ik naar toeterde ?
Iets meer naar beneden.quote:
Terechtquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kom op, het is echt totaal auto onvriendelijk!
Ik haat nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE IK HEB AL EEN HALFJAAR MN RIJBEWIJS NIET ZO HATEN JIJ!
[..]
Iets meer naar beneden.
Hilversum ook, ook zo'n klote stad met de auto!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht
Tenzij je de weg kent trouwens
IJsselmeer?quote:
Hilversum mag je op zeiken wat je wilt, zie website in profielquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hilversum ook, ook zo'n klote stad met de auto!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
IJsselmeer?
Bovenkarspel of Venhuizen dan
[..]
Hilversum mag je op zeiken wat je wilt, zie website in profiel
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aan het IJsselmeer ja maar niet die dorpjes. DM je wel.
Wou het net zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, wat een aids is mijn website door die Twitter pluginmorgen maar even aanpassen.
Rij eens door binnenstad Delft (waar het mag) met een VW Crafter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Was jij die kut waar ik naar toeterde ?
[..]
Kom op, het is echt totaal auto onvriendelijk!
Ja klopt 2,5 meterquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rij eens door binnenstad Delft (waar het mag) met een VW Crafter.
Volendam?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De gemeente van de paling en kaas.
Kwam ze maar uit Alkmaar, een beste stad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou misschien kunnen, maar Alkmaar is waarschijnlijkerstelletje Kaaskoppen!
4,5 meter op de wielbasis.. Net geen 6 meter totaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja klopt 2,5 meter
Had het laatst met mijn sprinter
Prima stad, veel gewerkt en er wonen veel vrienden van mij, het puntje ligt zelfs in West-Friesland en dat mag ik welquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kwam ze maar uit Alkmaar, een beste stad.
Bedoel de hoogtequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
4,5 meter op de wielbasis.. Net geen 6 meter totaal.
Pas geleden wel daarquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
De hoogte is het probleem niet daarzo
Wat heb ik gemist?quote:
Beatles museum daar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kwam ze maar uit Alkmaar, een beste stad.
Nee dat is waar! Het is er wel leuk, aardige mensen ook die het runnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Dat idee kreeg ik ook.Maar kost twee euro, dus verwacht ook niet een mega groot iets.
Sexmuseum [sic] is maar 4 euro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Dat idee kreeg ik ook.Maar kost twee euro, dus verwacht ook niet een mega groot iets.
Oke! Staat op de lijst van dingen waar ik nog heen moetquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dat is waar! Het is er wel leuk, aardige mensen ook die het runnen
O, ik dacht dat je daarheen wilde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt?
Maar ik haat piemels en naakt dus.
Ze hebben bijna meer merchandising dan het museum groot is, voor 2 euro entree kun je er geen miskoop aan doen in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke! Staat op de lijst van dingen waar ik nog heen moetKun je er ook spulletjes kopen?
Wat!?!quote:
Haha dat is zeker waar. Maar ik weet al een oplossing, ik jat gewoon wat leuke dingen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze hebben bijna meer merchandising dan het museum groot is, voor 2 euro entree kun je er geen miskoop aan doen in ieder geval
Probleem opgelostquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat!?!
[..]
Haha dat is zeker waar. Maar ik weet al een oplossing, ik jat gewoon wat leuke dingen.
Wat omg heb je zo'n raar beeld van me?quote:
precies! Iemand die me begrijpt en snapt!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probleem opgelost
En als ze je arresteren gewoon roepen dat het compensatie van het kaartje is
Te veel details wederom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat omg heb je zo'n raar beeld van me?
zo danquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom quote je het dan.Jeetje man.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Afbeeldingsgrootte wat kleiner en 128 kleuren maarScheelde precies genoeg.
Dankjequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ziet er puik uit! Ik moet ook nog sneeuw hebben wat meegaat met de rook, morgen maar even fixen
Het is gewoon eng zo die drukte...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:44 schreef LompeHork het volgende:
Drukte ineens! Eerst even een peuk draaien
Inderdaad, ik zou er bijna epileptisch van worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is gewoon eng zo die drukte...
Zo ja!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou er bijna epileptisch van worden.
vette footagequote:
Ik hoorde Stevie Ray uit een auto knallen onderweg naar huis, dus die zat vervolgens in mn hoofd, mja dan moet je hem ff luisteren.quote:
quote:
Dan is het inderdaad even verplichte kostquote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik hoorde Stevie Ray uit een auto knallen onderweg naar huis, dus die zat vervolgens in mn hoofd, mja dan moet je hem ff luisteren.
PFquote:
Helaas niet, ik had toen geen tijd, maar heb hem veel vaker live gezien vermoed ikquote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Vincpod het volgende:
[..]
PF is baasNog meer mensen hier die naar Roger Waters zijn geweest?
yepquote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Vincpod het volgende:
[..]
PF is baasNog meer mensen hier die naar Roger Waters zijn geweest?
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest maar Roger Waters is echt by far het vetste concert dat ik ooit geweest ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas niet, ik had toen geen tijd, maar heb hem veel vaker live gezien vermoed ikde gaafste keer was op het Arrow Classic Rock Festival, toen speelde hij voor de eerste keer in z'n carriere Dark Side of the Moon compleet
maargoed, ik heb dan ook een PF tattoo
eensquote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest maar Roger Waters is echt by far het vetste concert dat ik ooit geweest ben.Vooral de solo van Comfortably Numb,,, Kippevel
Hehe, mijn gaafste was in '94 in Rotterdam met m'n vader, P.U.L.S.E. tour, zonder Roger dus inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest maar Roger Waters is echt by far het vetste concert dat ik ooit geweest ben.Vooral de solo van Comfortably Numb,,, Kippevel
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, mijn gaafste was in '94 in Rotterdam met m'n vader, P.U.L.S.E. tour, zonder Roger dus inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |