Hehe, dat heb ik af en toe ook, afgelopen keer dus ook, maar hij was wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker niet, alleen soms vergeet ik hem gewoon in te stellen/vind ik het niet nodig.
1. Photoshop openenquote:
Succes dan maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
1. Photoshop openen
2. achtergrond plaatje openen
3. 60x60 maken
4. nieuwe laag maken
5. met je kwast een paar puntjes van verschillende groottes maken
6. animatievenster openen
7. een tweede frame maken
8. sneeuwframe kopieren
9. sneeuwframe verschuiven
10. 7 t/m 9 herhalen tot gewenst effect.
Nou heb ik dertig frames in mn huidige UI zitten, dat zijn dus ook 30 keer de sneeuwframe verplaatsen...
Niet mijn soort muziek eigk, maar deze is inderdaad wel lekker bij een peukie!quote:
Dat is alleen de introquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie naakt, derhalve niet geklikt.
Dit is echt zo'n mooi nummer, hou totaal niet van dit soort muziek normaal gesproken, maar god wat heet zij een prachtige stem.quote:
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n mooi nummer, hou totaal niet van dit soort muziek normaal gesproken, maar god wat heet zij een prachtige stem.
Post het hier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik wil een topic openen in KLB maar heb niet zo'n zin om nu virtueel verkacht te worden.
Inderdaad, die zijn teveel de popkant op gegaan... Maar Sharon den Adel blijft een geweldige stem hebben, ook live!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezelf quotenoke oke, ik hou al op.
Mooi nummer wel, maar ik zou het nooit "zo" opzetten, WT heeft voor mij de laatste jaren al een beetje afgedaan, helaas.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn teveel de popkant op gegaan... Maar Sharon den Adel blijft een geweldige stem hebben, ook live!
Dit dus. Sharon heeft natuurlijk wel een mooie stem, maar de manier waarop en de muziek an sich is mij ook een beetje over-the-top gegaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Vincpod het volgende:
Yes WT is een meetje te commercieel geworden voor het mooie
En die zijn er maar weinig die dat kunnen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn teveel de popkant op gegaan... Maar Sharon den Adel blijft een geweldige stem hebben, ook live!
Totally agree with uquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het commerciële, meer dat ze niet diezelfde stijl hebben als waar ze bekend mee zijn geworden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Vincpod het volgende:
Yes WT is een meetje te commercieel geworden voor het mooie
Oneensquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon naar muziek luisteren van dode zangers. Beste muziek.
Ja, dit is een betere omschrijving ja. Maar ik mag sowieso niet zeuren, want ik luister eigenlijk alles, ook wat veel mensen bestempelen als klereherriequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het commerciële, meer dat ze niet diezelfde stijl hebben als waar ze bekend mee zijn geworden.
Ik luister ook echt vanallesquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dit is een betere omschrijving ja. Maar ik mag sowieso niet zeuren, want ik luister eigenlijk alles, ook wat veel mensen bestempelen als klereherrie
En dan doel je op? The doors, nirvana, Amy Winehouse...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon naar muziek luisteren van dode zangers. Beste muziek.
nee, tis een zangeresquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
En dan doel je op? The doors, nirvana, Amy Winehouse...
Ook al is die laatste niet echt een zanger
Johnny Cashquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
En dan doel je op? The doors, nirvana, Amy Winehouse...
Ook al is die laatste niet echt een zanger
Het kan erger hoor:quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with Maringo is LOW (18.404245376587%)
Music you have in common includes Adele, Daft Punk, De Jeugd Van Tegenwoordig, The Doors and Bruno Mars.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruno Mars.![]()
quote:Your musical compatibility with Maringo is Very Low
Music you have in common includes Daft Punk, Metallica, Nickelback, Anouk and Eminem.
Daft Punkquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with Maringo is LOW (18.404245376587%)
Music you have in common includes Adele, Daft Punk, De Jeugd Van Tegenwoordig, The Doors and Bruno Mars.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruno Mars.![]()
Taake zelf ken ik dan niet, maar wel dat soort muziek jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ook dit?
Taake vind ik echt heerlijk.
Ah, dan ben je al op weg, Taake is toch wel een aanradertje, kruising tussen black/thrash metal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Taake zelf ken ik dan niet, maar wel dat soort muziek ja
Hehe, post jouw last.fm nick maar (of dm, ook prima)quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg hoe heet jij?Ik wilz ien!
Herkenbaar, hoewel ik dat ding gewoon heb gereset recentquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
Tja, me last.fm... Die is echt sinds een rijbewijs + auto heb niet meer compatibel met mn muzieksmaak
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
Tja, me last.fm... Die is echt sinds een rijbewijs + auto heb niet meer compatibel met mn muzieksmaak
Oja, en sinds mn chick ook muziek op mn computer luistert... "Want jij heb van die goeie boxen eraan hangen"....![]()
Tja, dat kan ik dus weer niet over mn hart verkrijgen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar, hoewel ik dat ding gewoon heb gereset recent
Moet je nagaan dat ik sinds 2005 lid was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik dus weer niet over mn hart verkrijgen...
Ik ook zoiets..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik sinds 2005 lid was.
Gamma, ik voeg je even toe, heb hem ook maar op mijn FOK! profiel neergegooid er wordt te vaak naar gevraagd.quote:
Hoorn is vlak bij in de buurt hier mang! Rijles had ik daar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoppa
morgen weer een kut dag op mijn werk![]()
Hele dag in Dordrecht en Breda
Gisteren was ik trouwens in Hoorn, ook een kut stad
Zoek je ruzie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef SpermaDonor het volgende:
Gisteren was ik trouwens in Hoorn, ook een kut stad
Dit begint eng te wordenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoorn is vlak bij in de buurt hier mang! Rijles had ik daar.
Was jij die kut waar ik naar toeterde ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoorn is vlak bij in de buurt hier mang! Rijles had ik daar.
Kom op, het is echt totaal auto onvriendelijk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?![]()
Mijn muziek compatibility met mijn collega is trouwens very high
Enkhuzen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De gemeente van de paling en kaas.
NEE IK HEB AL EEN HALFJAAR MN RIJBEWIJS NIET ZO HATEN JIJ!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Was jij die kut waar ik naar toeterde ?
Iets meer naar beneden.quote:
Terechtquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kom op, het is echt totaal auto onvriendelijk!
Ik haat nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE IK HEB AL EEN HALFJAAR MN RIJBEWIJS NIET ZO HATEN JIJ!
[..]
Iets meer naar beneden.
Hilversum ook, ook zo'n klote stad met de auto!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht
Tenzij je de weg kent trouwens
IJsselmeer?quote:
Hilversum mag je op zeiken wat je wilt, zie website in profielquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hilversum ook, ook zo'n klote stad met de auto!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
IJsselmeer?
Bovenkarspel of Venhuizen dan
[..]
Hilversum mag je op zeiken wat je wilt, zie website in profiel
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aan het IJsselmeer ja maar niet die dorpjes. DM je wel.
Wou het net zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, wat een aids is mijn website door die Twitter pluginmorgen maar even aanpassen.
Rij eens door binnenstad Delft (waar het mag) met een VW Crafter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Was jij die kut waar ik naar toeterde ?
[..]
Kom op, het is echt totaal auto onvriendelijk!
Ja klopt 2,5 meterquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rij eens door binnenstad Delft (waar het mag) met een VW Crafter.
Volendam?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De gemeente van de paling en kaas.
Kwam ze maar uit Alkmaar, een beste stad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou misschien kunnen, maar Alkmaar is waarschijnlijkerstelletje Kaaskoppen!
4,5 meter op de wielbasis.. Net geen 6 meter totaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja klopt 2,5 meter
Had het laatst met mijn sprinter
Prima stad, veel gewerkt en er wonen veel vrienden van mij, het puntje ligt zelfs in West-Friesland en dat mag ik welquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kwam ze maar uit Alkmaar, een beste stad.
Bedoel de hoogtequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
4,5 meter op de wielbasis.. Net geen 6 meter totaal.
Pas geleden wel daarquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
De hoogte is het probleem niet daarzo
Wat heb ik gemist?quote:
Beatles museum daar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kwam ze maar uit Alkmaar, een beste stad.
Nee dat is waar! Het is er wel leuk, aardige mensen ook die het runnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Dat idee kreeg ik ook.Maar kost twee euro, dus verwacht ook niet een mega groot iets.
Sexmuseum [sic] is maar 4 euro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Dat idee kreeg ik ook.Maar kost twee euro, dus verwacht ook niet een mega groot iets.
Oke! Staat op de lijst van dingen waar ik nog heen moetquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dat is waar! Het is er wel leuk, aardige mensen ook die het runnen
O, ik dacht dat je daarheen wilde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt?
Maar ik haat piemels en naakt dus.
Ze hebben bijna meer merchandising dan het museum groot is, voor 2 euro entree kun je er geen miskoop aan doen in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke! Staat op de lijst van dingen waar ik nog heen moetKun je er ook spulletjes kopen?
Wat!?!quote:
Haha dat is zeker waar. Maar ik weet al een oplossing, ik jat gewoon wat leuke dingen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze hebben bijna meer merchandising dan het museum groot is, voor 2 euro entree kun je er geen miskoop aan doen in ieder geval
Probleem opgelostquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat!?!
[..]
Haha dat is zeker waar. Maar ik weet al een oplossing, ik jat gewoon wat leuke dingen.
Wat omg heb je zo'n raar beeld van me?quote:
precies! Iemand die me begrijpt en snapt!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probleem opgelost
En als ze je arresteren gewoon roepen dat het compensatie van het kaartje is
Te veel details wederom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat omg heb je zo'n raar beeld van me?
zo danquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom quote je het dan.Jeetje man.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Afbeeldingsgrootte wat kleiner en 128 kleuren maarScheelde precies genoeg.
Dankjequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ziet er puik uit! Ik moet ook nog sneeuw hebben wat meegaat met de rook, morgen maar even fixen
Het is gewoon eng zo die drukte...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:44 schreef LompeHork het volgende:
Drukte ineens! Eerst even een peuk draaien
Inderdaad, ik zou er bijna epileptisch van worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is gewoon eng zo die drukte...
Zo ja!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou er bijna epileptisch van worden.
vette footagequote:
Ik hoorde Stevie Ray uit een auto knallen onderweg naar huis, dus die zat vervolgens in mn hoofd, mja dan moet je hem ff luisteren.quote:
quote:
Dan is het inderdaad even verplichte kostquote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik hoorde Stevie Ray uit een auto knallen onderweg naar huis, dus die zat vervolgens in mn hoofd, mja dan moet je hem ff luisteren.
PFquote:
Helaas niet, ik had toen geen tijd, maar heb hem veel vaker live gezien vermoed ikquote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Vincpod het volgende:
[..]
PF is baasNog meer mensen hier die naar Roger Waters zijn geweest?
yepquote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Vincpod het volgende:
[..]
PF is baasNog meer mensen hier die naar Roger Waters zijn geweest?
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest maar Roger Waters is echt by far het vetste concert dat ik ooit geweest ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas niet, ik had toen geen tijd, maar heb hem veel vaker live gezien vermoed ikde gaafste keer was op het Arrow Classic Rock Festival, toen speelde hij voor de eerste keer in z'n carriere Dark Side of the Moon compleet
maargoed, ik heb dan ook een PF tattoo
eensquote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest maar Roger Waters is echt by far het vetste concert dat ik ooit geweest ben.Vooral de solo van Comfortably Numb,,, Kippevel
Hehe, mijn gaafste was in '94 in Rotterdam met m'n vader, P.U.L.S.E. tour, zonder Roger dus inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest maar Roger Waters is echt by far het vetste concert dat ik ooit geweest ben.Vooral de solo van Comfortably Numb,,, Kippevel
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, mijn gaafste was in '94 in Rotterdam met m'n vader, P.U.L.S.E. tour, zonder Roger dus inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |