Terechtquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kom op, het is echt totaal auto onvriendelijk!
Ik haat nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE IK HEB AL EEN HALFJAAR MN RIJBEWIJS NIET ZO HATEN JIJ!
[..]
Iets meer naar beneden.
Hilversum ook, ook zo'n klote stad met de auto!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht
Tenzij je de weg kent trouwens
IJsselmeer?quote:
Hilversum mag je op zeiken wat je wilt, zie website in profielquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hilversum ook, ook zo'n klote stad met de auto!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
IJsselmeer?
Bovenkarspel of Venhuizen dan
[..]
Hilversum mag je op zeiken wat je wilt, zie website in profiel
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aan het IJsselmeer ja maar niet die dorpjes. DM je wel.
Wou het net zeggenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, wat een aids is mijn website door die Twitter pluginmorgen maar even aanpassen.
Rij eens door binnenstad Delft (waar het mag) met een VW Crafter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Was jij die kut waar ik naar toeterde ?
[..]
Kom op, het is echt totaal auto onvriendelijk!
Ja klopt 2,5 meterquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rij eens door binnenstad Delft (waar het mag) met een VW Crafter.
Volendam?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De gemeente van de paling en kaas.
Kwam ze maar uit Alkmaar, een beste stad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zou misschien kunnen, maar Alkmaar is waarschijnlijkerstelletje Kaaskoppen!
4,5 meter op de wielbasis.. Net geen 6 meter totaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja klopt 2,5 meter
Had het laatst met mijn sprinter
Prima stad, veel gewerkt en er wonen veel vrienden van mij, het puntje ligt zelfs in West-Friesland en dat mag ik welquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kwam ze maar uit Alkmaar, een beste stad.
Bedoel de hoogtequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
4,5 meter op de wielbasis.. Net geen 6 meter totaal.
Pas geleden wel daarquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
De hoogte is het probleem niet daarzo
Wat heb ik gemist?quote:
Beatles museum daar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kwam ze maar uit Alkmaar, een beste stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |