Nee klinker! Dat kan morgen ook nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eigenlijk zou ik nu een paar leervragen/doelen voor mezelf op moeten zetten en braaf aan mijn huiswerk moeten gaan..SOG.
Staat allemaal op mn profiel/fobo hoorquote:
Het is voor morgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:14 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Nee klinker! Dat kan morgen ook nog![]()
Tis hier ook zo gezellig he?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Staat allemaal op mn profiel/fobo hoorMaar goed, ik zit op du pabo
[..]
Het is voor morgen![]()
Mijn internet flipt hem een beetje op FoBo in Chrome, normaal zou ik daar naar kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Het is voor morgen![]()
Ik zit in 4 SC'squote:
Joah, dat is wel de bedoeling! En raar, mijn chrome werkt perfect.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mijn internet flipt hem een beetje op FoBo in Chrome, normaal zou ik daar naar kijken.
Je wilt juffie worden?
Dan kan het handig zijn om te beginnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Het is voor morgen![]()
Het is maar voor SLB.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dan kan het handig zijn om te beginnenaan de andere kant, het is nog vroeg!
ARG SC, SES SC, ROO SC, FEE SC (af en toe), PUB SC (af en toe), STAGE SC (af en toe). Is meer dan zat hoor dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
4 maar? Valt me een beetje tegen van je..
Hahaha, SLB nemen de leraren bij mij niet eens serieus :| En dan verwachten ze wel inzet van studenten :|quote:
Bij ons wel uiterst serieus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Hahaha, SLB nemen de leraren bij mij niet eens serieus :| En dan verwachten ze wel inzet van studenten :|
Sneeuw of wat anders?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Maringo het volgende:
Straks ook mn avatar maar van sneeuw voorzien..
Dat is toch best klote omdat je al een bewegende UI hebt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Maringo het volgende:
Straks ook mn avatar maar van sneeuw voorzien..
Gele sneeuw?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sneeuw of wat anders? [ afbeelding ]
Bij ons 3 x 1 punt..quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij ons wel uiterst serieus.Je kan voor dit vak ook 10 studiepunten krijgen...
[..]
Sneeuw of wat anders? [ afbeelding ]
quote:
Nee hoor, gewoon per frame een extra sneeuwframe makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is toch best klote omdat je al een bewegende UI hebt?
quote:
Dag tot ziens, toi toi toi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Bij ons 3 x 1 punt..
Maar ben ff douchen, ben net zwarte piet op dit moment. Lekker in de zinkconcentraat lopen rollen
Niet rauw nee, maar gebakken schijnt heerlijk te zijn!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je gele sneeuw niet moet eten?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet rauw nee, maar gebakken schijnt heerlijk te zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |