Gele sneeuw?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sneeuw of wat anders? [ afbeelding ]
Bij ons 3 x 1 punt..quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij ons wel uiterst serieus.Je kan voor dit vak ook 10 studiepunten krijgen...
[..]
Sneeuw of wat anders? [ afbeelding ]
quote:
Nee hoor, gewoon per frame een extra sneeuwframe makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is toch best klote omdat je al een bewegende UI hebt?
quote:
Dag tot ziens, toi toi toi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Bij ons 3 x 1 punt..
Maar ben ff douchen, ben net zwarte piet op dit moment. Lekker in de zinkconcentraat lopen rollen
Niet rauw nee, maar gebakken schijnt heerlijk te zijn!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je gele sneeuw niet moet eten?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet rauw nee, maar gebakken schijnt heerlijk te zijn!
Ik zie altijd alleen mijn eigen ingestelde header.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zie ik opeens de zomer-headers?
Het is weer bijna zomer! Positief blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zie ik opeens de zomer-headers?
quote:
Jij hebt abo. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik zie altijd alleen mijn eigen ingestelde header.
Meh, geef mij de lente maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Het is weer bijna zomer! Positief blijven
Bijna zomer is dus lentequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt abo. Dat telt niet.
[..]
Meh, geef mij de lente maar
Waarom heb jij geen abo dan?quote:
Oh ja, dat vriendenlijstje heb je ook nog! Er is ook een foe-list he!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen abo dan?
Is echt zo fijn!
Geen reclame's
Je vriendenlijstje.
meer opties enzo
Dat is toch dat je de reacties van die user onzichtbaar voor je maakt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja, dat vriendenlijstje heb je ook nog! Er is ook een foe-list he!
quote:
Ik ben een arme student enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen abo dan?
Is echt zo fijn!
Geen reclame's
Je vriendenlijstje.
meer opties enzo
Klopt, is voor mij alleen niet zo handigquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:32 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is toch dat je de reacties van die user onzichtbaar voor je maakt?
is sowieso niet handig, dan zijn sommige topics gewoon niet goed leesbaar/te volgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, is voor mij alleen niet zo handig
Vind ik dus ook, heb dat ding ook maar 1 keer gebruikt om wat te testen, verder niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
is sowieso niet handig, dan zijn sommige topics gewoon niet goed leesbaar/te volgen
stel hem in danquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik val best buiten de boot hier met mijn niet-sint/kerst-UI.
er zijn maar een aantal users die ik niet zou willen zien dus dat is te overzien johquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, heb dat ding ook maar 1 keer gebruikt om wat te testen, verder niet.
Idem, eigenlijk kan ik met iedereen wel door een deur hoor, dat is geloof ik wel wederzijds.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
er zijn maar een aantal users die ik niet zou willen zien dus dat is te overzien joh
Naar mijn idee is dat wederzijds jahquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, eigenlijk kan ik met iedereen wel door een deur hoor, dat is geloof ik wel wederzijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |