Uuh. Ik ben niet zo van de feestjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
mag ik ook komen op je feestje?
quote:
Noah dan ben ik waarschijnlijk nog niet terugquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
17 januari word ik 20.
Oh wauw. 20.Ik.
Ook niet als ik die lui van London Nights bij je langs laat komen ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uuh. Ik ben niet zo van de feestjes.
[..]Wat bedoel jij hier mee?!
Dat ik me nog niet zo oud voelquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uuh. Ik ben niet zo van de feestjes.
[..]Wat bedoel jij hier mee?!
Wie?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ook niet als ik die lui van London Nights bij je langs laat komen ?
quote:
Wat bedoel je met komen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
mag ik ook komen op je feestje?
Horkie toch.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
In navolging van:
[..]
[..]
Wat bedoel je met komen?
Omg nee, bahquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
http://www.london-knights.com/
Ik kan ook blote vrouwen sturenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg nee, bahBlote mannen, piemels, seks, alles wat erbij hoort.
Zo hebben we dat ook gehad!
Vertelquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Asking for it" krijgt een hele nieuwe insteek op die manier
quote:
Nee, bedankt!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik kan ook blote vrouwen sturen
Oké...quote:
Nee klinker! Dat kan morgen ook nogquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eigenlijk zou ik nu een paar leervragen/doelen voor mezelf op moeten zetten en braaf aan mijn huiswerk moeten gaan..SOG.
Staat allemaal op mn profiel/fobo hoorquote:
Het is voor morgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:14 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Nee klinker! Dat kan morgen ook nog![]()
Tis hier ook zo gezellig he?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Staat allemaal op mn profiel/fobo hoorMaar goed, ik zit op du pabo
[..]
Het is voor morgen![]()
Mijn internet flipt hem een beetje op FoBo in Chrome, normaal zou ik daar naar kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Het is voor morgen![]()
Ik zit in 4 SC'squote:
Joah, dat is wel de bedoeling! En raar, mijn chrome werkt perfect.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Mijn internet flipt hem een beetje op FoBo in Chrome, normaal zou ik daar naar kijken.
Je wilt juffie worden?
Dan kan het handig zijn om te beginnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Het is voor morgen![]()
Het is maar voor SLB.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dan kan het handig zijn om te beginnenaan de andere kant, het is nog vroeg!
ARG SC, SES SC, ROO SC, FEE SC (af en toe), PUB SC (af en toe), STAGE SC (af en toe). Is meer dan zat hoor dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
4 maar? Valt me een beetje tegen van je..
Hahaha, SLB nemen de leraren bij mij niet eens serieus :| En dan verwachten ze wel inzet van studenten :|quote:
Bij ons wel uiterst serieus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Hahaha, SLB nemen de leraren bij mij niet eens serieus :| En dan verwachten ze wel inzet van studenten :|
Sneeuw of wat anders?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Maringo het volgende:
Straks ook mn avatar maar van sneeuw voorzien..
Dat is toch best klote omdat je al een bewegende UI hebt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:19 schreef Maringo het volgende:
Straks ook mn avatar maar van sneeuw voorzien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |