Oneensquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon naar muziek luisteren van dode zangers. Beste muziek.
Ja, dit is een betere omschrijving ja. Maar ik mag sowieso niet zeuren, want ik luister eigenlijk alles, ook wat veel mensen bestempelen als klereherriequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het commerciële, meer dat ze niet diezelfde stijl hebben als waar ze bekend mee zijn geworden.
Ik luister ook echt vanallesquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dit is een betere omschrijving ja. Maar ik mag sowieso niet zeuren, want ik luister eigenlijk alles, ook wat veel mensen bestempelen als klereherrie
En dan doel je op? The doors, nirvana, Amy Winehouse...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon naar muziek luisteren van dode zangers. Beste muziek.
nee, tis een zangeresquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
En dan doel je op? The doors, nirvana, Amy Winehouse...
Ook al is die laatste niet echt een zanger
Johnny Cashquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
En dan doel je op? The doors, nirvana, Amy Winehouse...
Ook al is die laatste niet echt een zanger
Het kan erger hoor:quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with Maringo is LOW (18.404245376587%)
Music you have in common includes Adele, Daft Punk, De Jeugd Van Tegenwoordig, The Doors and Bruno Mars.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruno Mars.![]()
quote:Your musical compatibility with Maringo is Very Low
Music you have in common includes Daft Punk, Metallica, Nickelback, Anouk and Eminem.
Daft Punkquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with Maringo is LOW (18.404245376587%)
Music you have in common includes Adele, Daft Punk, De Jeugd Van Tegenwoordig, The Doors and Bruno Mars.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruno Mars.![]()
Taake zelf ken ik dan niet, maar wel dat soort muziek jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ook dit?
Taake vind ik echt heerlijk.
Ah, dan ben je al op weg, Taake is toch wel een aanradertje, kruising tussen black/thrash metal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Taake zelf ken ik dan niet, maar wel dat soort muziek ja
Hehe, post jouw last.fm nick maar (of dm, ook prima)quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg hoe heet jij?Ik wilz ien!
Herkenbaar, hoewel ik dat ding gewoon heb gereset recentquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
Tja, me last.fm... Die is echt sinds een rijbewijs + auto heb niet meer compatibel met mn muzieksmaak
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
Tja, me last.fm... Die is echt sinds een rijbewijs + auto heb niet meer compatibel met mn muzieksmaak
Oja, en sinds mn chick ook muziek op mn computer luistert... "Want jij heb van die goeie boxen eraan hangen"....![]()
Tja, dat kan ik dus weer niet over mn hart verkrijgen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herkenbaar, hoewel ik dat ding gewoon heb gereset recent
Moet je nagaan dat ik sinds 2005 lid was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik dus weer niet over mn hart verkrijgen...
Ik ook zoiets..quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik sinds 2005 lid was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |