Hehe, dat heb ik af en toe ook, afgelopen keer dus ook, maar hij was wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker niet, alleen soms vergeet ik hem gewoon in te stellen/vind ik het niet nodig.
1. Photoshop openenquote:
Succes dan maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
1. Photoshop openen
2. achtergrond plaatje openen
3. 60x60 maken
4. nieuwe laag maken
5. met je kwast een paar puntjes van verschillende groottes maken
6. animatievenster openen
7. een tweede frame maken
8. sneeuwframe kopieren
9. sneeuwframe verschuiven
10. 7 t/m 9 herhalen tot gewenst effect.
Nou heb ik dertig frames in mn huidige UI zitten, dat zijn dus ook 30 keer de sneeuwframe verplaatsen...
Niet mijn soort muziek eigk, maar deze is inderdaad wel lekker bij een peukie!quote:
Dat is alleen de introquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie naakt, derhalve niet geklikt.
Dit is echt zo'n mooi nummer, hou totaal niet van dit soort muziek normaal gesproken, maar god wat heet zij een prachtige stem.quote:
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n mooi nummer, hou totaal niet van dit soort muziek normaal gesproken, maar god wat heet zij een prachtige stem.
Post het hier.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik wil een topic openen in KLB maar heb niet zo'n zin om nu virtueel verkacht te worden.
Inderdaad, die zijn teveel de popkant op gegaan... Maar Sharon den Adel blijft een geweldige stem hebben, ook live!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezelf quotenoke oke, ik hou al op.
Mooi nummer wel, maar ik zou het nooit "zo" opzetten, WT heeft voor mij de laatste jaren al een beetje afgedaan, helaas.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn teveel de popkant op gegaan... Maar Sharon den Adel blijft een geweldige stem hebben, ook live!
Dit dus. Sharon heeft natuurlijk wel een mooie stem, maar de manier waarop en de muziek an sich is mij ook een beetje over-the-top gegaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Vincpod het volgende:
Yes WT is een meetje te commercieel geworden voor het mooie
En die zijn er maar weinig die dat kunnen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn teveel de popkant op gegaan... Maar Sharon den Adel blijft een geweldige stem hebben, ook live!
Totally agree with uquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het commerciële, meer dat ze niet diezelfde stijl hebben als waar ze bekend mee zijn geworden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Vincpod het volgende:
Yes WT is een meetje te commercieel geworden voor het mooie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |