Te veel details wederom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat omg heb je zo'n raar beeld van me?
zo danquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom quote je het dan.Jeetje man.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Afbeeldingsgrootte wat kleiner en 128 kleuren maarScheelde precies genoeg.
Dankjequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ziet er puik uit! Ik moet ook nog sneeuw hebben wat meegaat met de rook, morgen maar even fixen
Het is gewoon eng zo die drukte...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:44 schreef LompeHork het volgende:
Drukte ineens! Eerst even een peuk draaien
Inderdaad, ik zou er bijna epileptisch van worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is gewoon eng zo die drukte...
Zo ja!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou er bijna epileptisch van worden.
vette footagequote:
Ik hoorde Stevie Ray uit een auto knallen onderweg naar huis, dus die zat vervolgens in mn hoofd, mja dan moet je hem ff luisteren.quote:
quote:
Dan is het inderdaad even verplichte kostquote:Op woensdag 2 november 2011 11:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik hoorde Stevie Ray uit een auto knallen onderweg naar huis, dus die zat vervolgens in mn hoofd, mja dan moet je hem ff luisteren.
PFquote:
Helaas niet, ik had toen geen tijd, maar heb hem veel vaker live gezien vermoed ikquote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Vincpod het volgende:
[..]
PF is baasNog meer mensen hier die naar Roger Waters zijn geweest?
yepquote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef Vincpod het volgende:
[..]
PF is baasNog meer mensen hier die naar Roger Waters zijn geweest?
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest maar Roger Waters is echt by far het vetste concert dat ik ooit geweest ben.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas niet, ik had toen geen tijd, maar heb hem veel vaker live gezien vermoed ikde gaafste keer was op het Arrow Classic Rock Festival, toen speelde hij voor de eerste keer in z'n carriere Dark Side of the Moon compleet
maargoed, ik heb dan ook een PF tattoo
eensquote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest maar Roger Waters is echt by far het vetste concert dat ik ooit geweest ben.Vooral de solo van Comfortably Numb,,, Kippevel
Hehe, mijn gaafste was in '94 in Rotterdam met m'n vader, P.U.L.S.E. tour, zonder Roger dus inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar zoveel concerten geweest maar Roger Waters is echt by far het vetste concert dat ik ooit geweest ben.Vooral de solo van Comfortably Numb,,, Kippevel
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, mijn gaafste was in '94 in Rotterdam met m'n vader, P.U.L.S.E. tour, zonder Roger dus inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |