Nee dat is waar! Het is er wel leuk, aardige mensen ook die het runnenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Dat idee kreeg ik ook.Maar kost twee euro, dus verwacht ook niet een mega groot iets.
Sexmuseum [sic] is maar 4 euro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Dat idee kreeg ik ook.Maar kost twee euro, dus verwacht ook niet een mega groot iets.
Oke! Staat op de lijst van dingen waar ik nog heen moetquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dat is waar! Het is er wel leuk, aardige mensen ook die het runnen
O, ik dacht dat je daarheen wilde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt?
Maar ik haat piemels en naakt dus.
Ze hebben bijna meer merchandising dan het museum groot is, voor 2 euro entree kun je er geen miskoop aan doen in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke! Staat op de lijst van dingen waar ik nog heen moetKun je er ook spulletjes kopen?
Wat!?!quote:
Haha dat is zeker waar. Maar ik weet al een oplossing, ik jat gewoon wat leuke dingen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze hebben bijna meer merchandising dan het museum groot is, voor 2 euro entree kun je er geen miskoop aan doen in ieder geval
Probleem opgelostquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat!?!
[..]
Haha dat is zeker waar. Maar ik weet al een oplossing, ik jat gewoon wat leuke dingen.
Wat omg heb je zo'n raar beeld van me?quote:
precies! Iemand die me begrijpt en snapt!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probleem opgelost
En als ze je arresteren gewoon roepen dat het compensatie van het kaartje is
Te veel details wederom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat omg heb je zo'n raar beeld van me?
zo danquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom quote je het dan.Jeetje man.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Afbeeldingsgrootte wat kleiner en 128 kleuren maarScheelde precies genoeg.
Dankjequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ziet er puik uit! Ik moet ook nog sneeuw hebben wat meegaat met de rook, morgen maar even fixen
Het is gewoon eng zo die drukte...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:44 schreef LompeHork het volgende:
Drukte ineens! Eerst even een peuk draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |