Heul niet! Ik haat je! Kutmod dat je dr bent!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, eigenlijk kan ik met iedereen wel door een deur hoor, dat is geloof ik wel wederzijds.
TR gemacht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heul niet! Ik haat je! Kutmod dat je dr bent!!!!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
TR gemacht.
Wie aan LompeHork komt, komt aan SpermaDonor.
Schatje tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heul niet! Ik haat je! Kutmod dat je dr bent!!!!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
TR gemacht.
Wie aan LompeHork komt, komt aan SpermaDonor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn kloon is weggegooid, mag ik nu wel een nieuwe maken?
quote:
Hehehe, zie nickname.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vraag je advies mang, wat is deze!
Nou even de policy doorspitten dan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft hij echt een TR verstuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____!
Niks over klonen, alleen als je een ban hebt mag je geen nieuw account aanmaken en daarop verder posten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, zie nickname.
Lees inderdaad de policy even goed door, daar staat het antwoord sowieso!
Aha!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks over klonen, alleen als je een ban hebt mag je geen nieuw account aanmaken en daarop verder posten.
Dus als je je gedraagt op FOK! mag je meerdere usernames regisreren!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks over klonen, alleen als je een ban hebt mag je geen nieuw account aanmaken en daarop verder posten.
Regisreren mag sowieso altijd!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dus als je je gedraagt op FOK! mag je meerdere usernames regisreren!
meerdere username's ook dan als je je niet gedraagt?quote:
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dus als je je gedraagt op FOK! mag je meerdere usernames regisreren!
Lees m'n post nog eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
meerdere username's ook dan als je je niet gedraagt?
Ja oké hahaquote:
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef Maringo het volgende:
Wat is het toch een ontiegelijk kutwerk zo'n UI maken...
Die van jou is inderdaad rot ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef Maringo het volgende:
Wat is het toch een ontiegelijk kutwerk zo'n UI maken...
zeker 100 framesquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van jou is inderdaad rot ja.
De PIquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van jou is inderdaad rot ja.
Leer het me danquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, je vroeg of het moeilijk was, dat is het niet.
Zeker niet, alleen soms vergeet ik hem gewoon in te stellen/vind ik het niet nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enigste met correct PI gebruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |