Eigenlijk zou die foute kitten uit jouw UI ook een pietenmuts of een mijter op moeten!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe die is wel tof. En ga nu maar gauw weer roken ja!
Ja Briggy had een paar keer geprobeerd, maar niet hoe ik het eigenlijk in gedachte had.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die foute kitten uit jouw UI ook een pietenmuts of een mijter op moeten!
Hoe wil je 'm?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Briggy had een paar keer geprobeerd, maar niet hoe ik het eigenlijk in gedachte had.
even kijken of ik het in paint kan krijgenquote:
Ik vind wel dat dat roze strikje zichtbaar moet blijven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
even kijken of ik het in paint kan krijgenlaat ik wel een schets zien
[ afbeelding ] < zo ongeveer (andere muts natuurlijk wel)
Nee, de muts moet roze dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik vind wel dat dat roze strikje zichtbaar moet blijven.
Neh, dan moet je hem over de andere kant smijten en dan ziet het er niet uitquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik vind wel dat dat roze strikje zichtbaar moet blijven.
Hmm, ik vind dat puntje links niet zo mooi, dat klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, dan moet je hem over de andere kant smijten en dan ziet het er niet uit
Ik kijk even wat ik kan doen.
===== vanaf dit punt had ik op invoeren moeten drukken====
Ja, roze was ook mijn idee
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat puntje links niet zo mooi, dat klopt gewoon niet.En ook dat hij niet helemaal erop past maakt me sad.
Eens, lastige shit, dit staat ook zo kneuzig:quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat puntje links niet zo mooi, dat klopt gewoon niet.En ook dat hij niet helemaal erop past maakt me sad.
Doe eens?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die is vet, maar recht had ik ook nog wel gekund
Zelf gemaakt ?quote:
Nee, ik vroeg het een paar dagen geleden aan een vriend haha en die stuurde hem net, heel toevalligquote:
Zat al te klooien, maar het canvas is te klein en anders lijkt je UI nergens naar, ik zou die bovenstaande aanhouden, die is tof!quote:
Doe die derde, die is het mooist met je UI qua lijndikte.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja he? Vond ik ook al.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe die derde, die is het mooist met je UI qua lijndikte.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Vond ik ook al.
[ afbeelding ]
Of die?
Bijna bijna heeel bijna, echt miniscuul verschil.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]voor je ninja-edit wilde ik al zeggen dat die tweede en derde vrijwel identiek zijn
Geen verschil dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bijna bijna heeel bijna, echt miniscuul verschil.![]()
Ikke niet snappenquote:
Wanneer komt die dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik gebruik hem pas als de Sint in het land is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |