Je snapt dat dat een sarcastische opmerking was?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gruwelijk
welke console ie ook voor uitkomt, ik koop het
WHYquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je snapt dat dat een sarcastische opmerking was?
Veels te veel moeitequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klik dan op de 'volgen' knop bovenin
Dat zou episch zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
morgen trailer, zaterdag in de winkels
Ga maar eerder uit van 12-12-12quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou episch zijn.
Dat je op het eind van de trailer ziet: "In stores 11-11-11..." o.i.d.
Dat zou kut zijn, dan zit ik net Skyrim te spelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou episch zijn.
Toch zou ';t wel zwaar humor zijn. En rockstar kennende duurt 't sowieso minimaal nog een jaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga maar eerder uit van 12-12-12
edit: nu ik er over nadenk, zou dit nog best eens kunnen![]()
dat zou dan het best bewaarde geheim zijn. Wel mooie datum eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou episch zijn.
Alles wat tussen haakjes staat is vaak fout en verkeerd geïterpreteerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:25 schreef welkominspace het volgende:
'GTA V alleen maar downloadbaar'
lijkt me niet toch?
haha dat zo geniaal zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
morgen trailer, zaterdag in de winkels
Er komt helemaal geen GTA5quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef jimjim1983 het volgende:
alle geruchten blijken morgen onjuist
Zoiets zou Rockstar wel flikken denk ik jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen GTA5
[ afbeelding ]
Ik denk dat de verwachtingen voor GTA IV vooral hooggespannen waren omdat het in een geheel nieuwe engine geschreven was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zoiets zou Rockstar wel flikken denk ik ja
Ik weet nog toen de trailer van GTA 4 kwam, die chaos hier op Fok!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Georges het volgende:
Wat ik nou niet zo begrijp, de franchise verdienen ze miljoenen aan. Waarom moet er zoveel tijd tussen zitten?
Zijn ze zo druk met andere projecten dat ze waarschijnlijk ruim 4 jaar tussen deel 4 en 5 nodig hebben?
(ik verwacht deel 5 eind volgend jaar dus dat is dan ruim 4 jaar toch)
Dat dus, in de GTA game reeks ben ik eigenlijk nooit echt bugjes ofzo tegen gekomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Doublepain het volgende:
ze willen een perfecte game uitbrengen, dat verwacht je met gta. Geen fifa dat elke jaar half af is.
In veel GTA's heb ik toch vaak gehad dat ik door de grond zakte enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, in de GTA game reeks ben ik eigenlijk nooit echt bugjes ofzo tegen gekomen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, in de GTA game reeks ben ik eigenlijk nooit echt bugjes ofzo tegen gekomen
ik ben ze nooit echt tegengekomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In veel GTA's heb ik toch vaak gehad dat ik door de grond zakte enzo.
Tjah, het is onmogelijk om een bug vrije game te makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ooit met VC-MP eens met groepje wezen bughunten op dat eilandje met die filmstudio. letterlijk tientallen bugs om door de grond te gaan, te teleporteren, te vliegen. Die spellen barsten van de bugs.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, hoe groot zijn die werelden, hartstikke complex.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Idd dikke lol had ik er toen meequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef DrDentzz het volgende:
Sommige zijn ook leuk hoor, de schommel die je lanceert enzo.
Nou is de MP versie dan ook oorzaak nr 1 van al die vele bugs. Zelf heb ik dat nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ooit met VC-MP eens met groepje wezen bughunten op dat eilandje met die filmstudio. letterlijk tientallen bugs om door de grond te gaan, te teleporteren, te vliegen. Die spellen barsten van de bugs.
Haha, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef DrDentzz het volgende:
Sommige zijn ook leuk hoor, de schommel die je lanceert enzo.
Bij GTA VCquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Wel klote als het alleen maar downloadbaar is. Ik vond die posters met aan de andere kant een kaart altijd geweldigvooral bij SA
Of dat kleine boekje, met al die fake reclames enzo geniaal
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zoiets zou Rockstar wel flikken denk ik ja
Ik weet nog toen de trailer van GTA 4 kwam, die chaos hier op Fok!
Nee hoor, waren ook allemaal prima te reproduceren in single player. gewoon mapbugs.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou is de MP versie dan ook oorzaak nr 1 van al die vele bugs. Zelf heb ik dat nooit meegemaakt
RDRquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef DrDentzz het volgende:
Red Dead Redemption had wel meer bugs, vrij bizarre ook
saai kutspel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
RDR![]()
Laatst weer mee begonnen. Èigenlijk gewoon de beste GTA
Dit. In het begin was ik enthousiast, maar de lol was er snel vanaf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Rdr
Kutspel, leuk bedacht maar kreeg gewoon pijn aan mijn duimen om aan de andere kant van de map te komen met die klote paarden waar je op x moet tappen...
Doen we.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:22 schreef nattermann het volgende:
TT change naar Vandaag de trailer!!
8 uur, 13 minuten en 58 secondenquote:
Ze zetten het op youtube, dus lijkt me sterk.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ben bang dat om 17u de servers van Rockstar eruit gaan klappen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar als nieuwe engine is, moet ik nieuwe laptop aanschaffen. gta4 draait niet op mn laptop
Dat!quote:
Staat al een paar keer in het topic, maar voor jou, omdat je te lui bent om te lezen: 17:00quote:
Ah, logische keuze ookquote:Op woensdag 2 november 2011 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zetten het op youtube, dus lijkt me sterk.
Dat doen ze al tijden met al hun trailersquote:
Kijk dan hoef ik niks terug te lezen, handig chique.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat al een paar keer in het topic, maar voor jou, omdat je te lui bent om te lezen: 17:00
Nee, Gotham Cityquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:40 schreef Kermit. het volgende:
We krijgen te zien dat we een latino zijn en het speelt in Los Angelos af.
Dat zegt alles!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:11 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Nee, Gotham City
[ afbeelding ]
whehehe, mooi gevondenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:11 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Nee, Gotham City
[ afbeelding ]
Omfg, Hyrule!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zegt alles!
Maar, als je de V omdraait heb je zwarte schoppen.
Dat is het logo van een ICT-bedrijfquote:
en van sommige xtc pillenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is het logo van een ICT-bedrijf
jij bent zeker zo'n UVT-erquote:
quote:
Het begon allemaal op de PC, dus waarom niet? Daarbij draaiden GTA3, VC en SA op de pc veeeeel vloeiender dan op de consoles toendertijd.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef TC03 het volgende:
Voor wie is GTA V nog meer het enige spel wat hem boeit op Fifa/PES na?
Er was geen trailer van GTA V vorig jaarquote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef RacerDKB het volgende:
Op de website van Rockstar stond de trailer vorig jaar zelf gehost, dat weet ik zeker. Pas later ook op YouTube etc.
Hopelijk gebruiken ze YouTube nu in ieder geval als primaire bron, al zou het me niet verbazen als YouTube plat komt te liggen dan of in ieder geval gek gaat doen.
Uhuh. YouTube platquote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef RacerDKB het volgende:
Op de website van Rockstar stond de trailer vorig jaar zelf gehost, dat weet ik zeker. Pas later ook op YouTube etc.
Hopelijk gebruiken ze YouTube nu in ieder geval als primaire bron, al zou het me niet verbazen als YouTube plat komt te liggen dan of in ieder geval gek gaat doen.
Even opgezocht.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mja hoelang duurde het de vorige keer voor GTA om uit te komen met de game na de trailer?
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even opgezocht.
De 1e trailer staat op youtube sinds 29 maart 2007, maar stond uiteraard eerder op de site.
Het spel kwam uit op 29 april 2008. Dus meer dan een jaar later..
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even opgezocht.
De 1e trailer staat op youtube sinds 29 maart 2007, maar stond uiteraard eerder op de site.
Het spel kwam uit op 29 april 2008. Dus meer dan een jaar later..
Zou goed kunnen idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Bombvis het volgende:
29-3-07 -> 29-4-08 dus dan is het nu 2-12-12?
Want dat kan nietquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen idd.
En voor de pc ongeveer een jaar later.
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat de trailer alleen bestaat uit 5 minuten lang het logo![]()
En de laatste 5 sec de tekst: Coming soon Available: 11-3-11
Wat dat is bij elke GTA nog zo geweest, en ook ELKE keer zeggen ze weer: exclusief voor de consoles. En dan een half jaar later: onee toch niet.quote:
Jawelquote:Op woensdag 2 november 2011 11:26 schreef -Kadesh- het volgende:
Release datum zo rond april-mei zou toch niet teveel, gevraagd zijn.
Ja, want Rockstar wilt graag dat Max Payne 3 ondersneeuwt!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:26 schreef -Kadesh- het volgende:
Vorige keer een jaar en een maand, dit keer 1 jaar en 6 maanden? Dat zou echt fucked up zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 11:26 schreef -Kadesh- het volgende:
Want dat zegt iets over GTA V? Weet jij hoelang ze al bezig zijn, hoe gedetailleerd de objecten zijn, etc etc?quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef rumiii het volgende:
Hoelang zijn ze bezig geweest met het bouwen van GTA IV?
May Paynequote:Op woensdag 2 november 2011 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want Rockstar wilt graag dat Max Payne 3 ondersneeuwt!
Time will tell. Max Payne 3 komt maart 2012. Voor de rest is dit zo'n game die al teert op de populariteit, dus eind 2012 is leuk, maar niet nodig. We gaan het meemakenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
May Payne![]()
Ik zet mijn geld op Holidy season 2012
Of zouden ze gaan voor de zomer? Nee toch?
Laatst gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 11:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Lig niet zo te zeuren, ga gewoon weer gta4 spelen
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatst gedaan
Ziet er niet meer uit
Dat kan wel idd, maar misschien iets meer over de settingquote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat de trailer alleen bestaat uit 5 minuten lang het logo![]()
En de laatste 5 sec de tekst: Coming soon
Ah, je kunt jou dus ook niet serieus nemenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatst gedaan
Ziet er niet meer uit
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kan wel idd, maar misschien iets meer over de setting. hoelaat komt ie eigenlijk?
Je snapt de bedoeling van mijn vraag niet denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want dat zegt iets over GTA V? Weet jij hoelang ze al bezig zijn, hoe gedetailleerd de objecten zijn, etc etc?
Damn, mensen die denken dat Rockstar dit in december in de winkels heeft liggen
Iemand die in een GTA5 topic roept op de dag van trailer release dat je je niet moet aanstellen en GTA4 moet spelen wel inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah, je kunt jou dus ook niet serieus nemen
Dat klopt, en nu nog snap ik de bedoeling niet in een GTA V-topicquote:Op woensdag 2 november 2011 11:43 schreef rumiii het volgende:
[..]
Je snapt de bedoeling van mijn vraag niet denk ik.
Ik vraag me gewoon af hoeveel tijd daarin heeft gezeten.
Ik weet ook wel dat ze er lang mee bezig geweest zullen zijn
Damn
Ga eens GTA SA spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatst gedaan
Ziet er niet meer uit
Ja want het kan ons niet beetje een indruk geven hoelang het wel niet kan duren om zo een spel te makenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, en nu nog snap ik de bedoeling niet in een GTA V-topic
Nou ja, daar was mijn eerste reply dus op gebaseerd. Nee dusquote:Op woensdag 2 november 2011 11:50 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ja want het kan ons niet beetje een indruk geven hoelang het wel niet kan duren om zo een spel te maken
Maar genoeg hierover!
Zeker als er nog 1 jaar overheen gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, daar was mijn eerste reply dus op gebaseerd. Nee dusKoffiedik kijken is zo nutteloos op dit moment
Ik als pc-gamer heb niet eens de mogelijkheid om de game te kunnen aanbidden/hatenquote:
\quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
\
Ik vond het een heerlijk spel! Lekker 3 uur op mijn paard zitten voor ik ergens was. Ik kwam helemaal uitgerust aan!En het zag er prachtig uit.
Welk deel is niet sarcastisch?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
\
Ik vond het een heerlijk spel! Lekker 3 uur op mijn paard zitten voor ik ergens was. Ik kwam helemaal uitgerust aan!En het zag er prachtig uit.
De waarheid ligt in het midden. Het was prachtig en af en toe rete saai als je weer eens een uur achter iemand aan moest hobbelen met alleen X gedrukt houden.quote:
Goed verwoord. Ik vond RDR ook echt ge-ni-aal qua graphics en vooral qua physics welke m.i. nog niet door een andere (sandbox)game zijn geëvenaard.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
De waarheid ligt in het midden. Het was prachtig en af en toe rete saai als je weer eens een uur achter iemand aan moest hobbelen met alleen X gedrukt houden.
De tweede keer spelen (want zo mooi en leuk was het ook wel weer) kon ik er al beter mee overweg en wist ik sneller de slimigheidjes.
Het zag er prachtig uit. En wat dat betreft schrok ik de week erna ook van GTA4 toen ik die er in propte. Nee het is niet echt lelijk maar er is in korte tijd wel heel veel winst geboekt, ja er is een verschil tussen een 'lege' kale ruimte van RDR en GTA4 waar het druk is.
Al met al beide toffe games met ieder hun puntjes.
Daar was ik dus handiger in tijdens doorloop 2.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je weet trouwens wel dat je kan fast-travelen?
De mensen hebben geen geduld meer, iedere 3 seconde moet je in een nieuw hoogtepunt vallen, Once Upon a Time in the West is dan ook saai en langdradig.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
De mensen hebben geen geduld meer, iedere 3 seconde moet je in een nieuw hoogtepunt vallen, Once Upon a Time in the West is dan ook saai en langdradig.
3,5 uurquote:
quote:
bugsquote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen die geen geduld hebben en een spel vol met bugs willen
Nou nou, en dan 1 minuut inleiding, 1 minuut sfeerbeelden van een stad en dan nog 30 seconden aftiteling. Daar moeten we het dan mee doen tot kerst 2012.quote:
Jij denkt dat dit de enige trailer zal zijn?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou nou, en dan 1 minuut inleiding, 1 minuut sfeerbeelden van een stad en dan nog 30 seconden aftiteling. Daar moeten we het dan mee doen tot kerst 2012.
Hoeveel waren er dan van GTA SA?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:50 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit de enige trailer zal zijn?
Geen idee, was er daar ook maar 1 van?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoeveel waren er dan van GTA SA?
Ik denk 1 minuut teasenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou nou, en dan 1 minuut inleiding, 1 minuut sfeerbeelden van een stad en dan nog 30 seconden aftiteling. Daar moeten we het dan mee doen tot kerst 2012.
Goede reden om met een biefstuk klaar te zittenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
42?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoeveel waren er dan van GTA SA?
Precies 13 maandenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:09 schreef NeuNeu het volgende:
Hoeveel tijd zat er bij GTA IV eigenlijk tussen het verschijnen van de eerste trailer en de release van de game?
Anders lees je een paar reacties boven je.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:09 schreef NeuNeu het volgende:
Hoeveel tijd zat er bij GTA IV eigenlijk tussen het verschijnen van de eerste trailer en de release van de game?
Stiekem hoop ik trouwens nog altijd op een 'remake' van Vice City (de beste game ooit!), maar het lijkt me duidelijk dat het een San Andreas/Los Santos omgeving wordt... Als het maar goed is!
Vier jaar hoor!quote:
Dus deze duurt vijf jaar omdat de aarde de vorige keer net zo veel rondjes om de zon heeft gemaakt!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
GTA4<<< 4! je had het kunnen weten.
loooolquote:
die gaan plat denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
En dit keer wordt ie ook gehost op de servers van rockstar zie ik
Er staat ook, dus ook op youtube.quote:
Zou me niets verbazen als er weer een core switch uit valtquote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef RacerDKB het volgende:
Daar zorgen ze wel voor.quote:
En dan?quote:
Sowieso. FOK!Games is ook altijd ernstig qua reacties, alleen maar zeurpieten en azijnpissers.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:21 schreef wise het volgende:
ik druf te wedden dat er dalijk veel klagers en/of betuiterde reacties komen
Weinig te zien hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Kan ik hem op m'n telefoon bekijken.
Assumptions, the mother of all fuckups.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga er trouwens niet vanuit dat de graphics drastisch zijn verbeterd. Zal wel ietsjes beter zijn maar niet mind blowing.
Wishful thinking, the mother of all let downs.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Assumptions, the mother of all fuckups.
Ja die vind ik zelf ook beterquote:Op woensdag 2 november 2011 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wishful thinking, the mother of all let downs.
Ik zeg niets. Ik hoop niets, maar kan ook niet zeggen dat het maar weinig vooruit is gegaan. De engine is gegroeid in al die tijd, in de ICT is vier jaar heel veel tijdquote:Op woensdag 2 november 2011 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wishful thinking, the mother of all let downs.
2013 pasquote:Op woensdag 2 november 2011 15:38 schreef Kwork het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011823290/index.html
0,0.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:41 schreef Gamer_V het volgende:
Alsof die datum op iets feitelijks gebaseerd is
Zullen zien, hè...quote:Op woensdag 2 november 2011 15:41 schreef Gamer_V het volgende:
Alsof die datum op iets feitelijks gebaseerd is
Kleine kans dat ze de release datum in de eerste teaser bekend maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Zullen zien, hè...? Over 5 (!) kwartier
Want een trailer is verplicht een datum te geven? Kan natuurlijk, maar een coming when it's finished is net zo mogelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Zullen zien, hè...? Over 5 (!) kwartier
sta tegenwoordig nergens meer van te kijken, jaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want een trailer is verplicht een datum te geven? Kan natuurlijk, maar een coming when it's finished is net zo mogelijk
Vorige launchtrailer:quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als we maar iets zien van gameplay beelden ben ik blij
En dat ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:48 schreef Michiel706 het volgende:
Veel belangrijker: de setting
Komt er eindelijk een eind aan het speculeren of het VC of SA wordt
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Vorige launchtrailer:
I keel peepel. I smukkel peepel.
APRIL 2010.
Don't get your hopes up
Ja, oké, maar het was geen gameplay. Het waren alleen sfeerbeelden van de stad en een plot-outline.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dat ja.
[..]In elke trailer van GTA in het verleden zaten toch wel beelden?
Dat is waar maar dan heb je iig iets gezienquote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, oké, maar het was geen gameplay. Het waren alleen sfeerbeelden van de stad en een plot-outline.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
Zul je zometeen zien aan het einde van de trailer:
Exclusive for Wii-U![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet iets nieuws? VC kennen we zo onderhand welquote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef NumberSeven het volgende:
Laat het ajb Vice City zijn Tommy Vercetti, good old times. San Andreas spelen nog heel veel mensen op de ps2 en daarin is al superveel mogelijk, Vice City niet.
Maar bij 4 was het toch al bekend dat het afspeelde in Liberty City. Dat is nu nog niet bekend, dus deze trailer laat al veel info zien imoquote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, oké, maar het was geen gameplay. Het waren alleen sfeerbeelden van de stad en een plot-outline.
Ook goed, als het maar niet weer zo'n getto gebeuren wordt. Maffia/drugs-missies blijven de beste soort missies imo.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom niet iets nieuws? VC kennen we zo onderhand wel
Wat een BS die zat maar in 3 spellen, gta1 VC & VCS, liberty city zit in gta1, 3, advance, 4, en LCS, (5x dus) dan mag VC nog wel 1x.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom niet iets nieuws? VC kennen we zo onderhand wel
Nog steeds heb ik liever iets nieuws.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een BS die zat maar in 3 spellen, gta1 VC & VCS, liberty city zit in gta1, 3, advance, 4, en LCS, (5x dus) dan mag VC nog wel 1x.
San Andreas was nog minder, en ik vond die ook veel leuker, dus hopen op SA.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een BS die zat maar in 3 spellen, gta1 VC & VCS, liberty city zit in gta1, 3, advance, 4, en LCS, (5x dus) dan mag VC nog wel 1x.
Dat denk ik ook, maar then again... het is rockstar. De laatste nieuwe stad waarmee ze kwamen was in GTA 2. Daarna waren het steeds weer dezelfde namen.quote:
Waarschijnlijk in elkaar geflanst door een stagiar.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Poemgirl het volgende:
Tevens bol.comDe voorkant is meestal van die hokjes met plaatjes geweest, alsof ze nu helemaal zwart met ALLEEN de titel op de voorkant gaan doen
Kruip onder een steenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wou dat ik niks afwist van GTA V en dit topic, dan had ik in oktober 2012 iets gehoord en dan hoefde ik niet zo lang te wachten
Dat was bij GTA IV ook zo. De cover moet nog uitkomenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Poemgirl het volgende:
Tevens bol.comDe voorkant is meestal van die hokjes met plaatjes geweest, alsof ze nu helemaal zwart met ALLEEN de titel op de voorkant gaan doen
Ohja goed idee. Ik verkoop mijn internet.quote:
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wou dat ik niks afwist van GTA V en dit topic, dan had ik in oktober 2012 iets gehoord en dan hoefde ik niet zo lang te wachten
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik hoop dat het een Holland in da hood versie gaat worden.
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord hebquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!
Flashbacks van woedeuitbarstingenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!
Waar je zelf nix aan kon doen, omdat dit vette niet kon richten...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb
Je kon zelf ook meeschieten toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Michiel706 het volgende:
Waar je zelf nix aan kon doen, omdat dit vette niet kon richten...
2SA dus?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Pakspul het volgende:
SA2 maar dan niet twee maar in het kwadraat,
Is dat met die motor bij SA?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Waar je zelf nix aan kon doen, omdat dit vette niet kon richten...
Waarom noemen ze het dan 5, en geen 4:VC?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
GTA 3 - Liberty City
GTA 4 - Liberty City (nextgen consoles
GTA: VC - Vice City
GTA 5 - Vice City (nextgen consoles)
Ze zijn van GTA3 op de PS2/XBOX gegaan naar GTA 4 op de 360/PS3. Zelfde, huidige tijd en stad.
Lijkt me logisch dat de volgende aangekondigde game hetzelfde doen met Vice City.
Dus van jaren 80 thema op de lastgens naar een jaren 80 thema op de 360 en PS3
quote:
Iedereen heeft het altijd over die missie, maar ik heb hem onlangs weer op Xbox 360 gespeeld en het lukte in 1 keerquote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb
SPOILER: :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke missie precies? Ik kan me er nog herinneren met dat kut vliegtuigjequote:Op woensdag 2 november 2011 16:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft het altijd over die missie, maar ik heb hem onlangs weer op Xbox 360 gespeeld en het lukte in 1 keerlucky
Ja das handig, dan weet iedereen het al voordat de trailer uit is.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan 5, en geen 4:VC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef Geneziz het volgende:
kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.
Zou leuk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
hoop tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.
PC-versie komt dus niet samen met de console-versie. Neem aan dat de rest ook niet kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.
Ja, jij zal het weten.quote:
Natuurlijk is dat waar, het komt van 4chan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Missie was met Big Smoke, CJ moest op een dirtbike langs een trein rijden en hij zou er een paar puppekes vanaf moeten schieten.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke missie precies? Ik kan me er nog herinneren met dat kut vliegtuigje
Nee, die waar je met die vetbek achterop zo'n trein moet achtervolgen, door een tunnel enzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke missie precies? Ik kan me er nog herinneren met dat kut vliegtuigje
die missie was juist makkelijk..quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, die waar je met die vetbek achterop zo'n trein moet achtervolgen, door een tunnel enzo.
quote:
looolquote:
die RC helicopter in vice cityquote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
die missie was juist makkelijk..
vond die ene met het radiografisch vliegtuigje irritanter
jah de vliegtuigjes in 4 waren iets makelijkerquote:
Die haalde ik, mede als de trein misse in SA in 1x. Met die explosieven toch?quote:
Ja, ik weet het zelf ook maar je mag niks vertellen anders moet je boete betalenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja, jij zal het weten.
Niemand, maar dan ook NIEMAND krijg het einde al te zien of op zijn minst info hierover. Denk je nou echt dat R* dit allemaal vrijgeeft, zelfs aan de pers!?
Gullible you.
Moet te doen zijn ja, nog 21 minutenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Michiel706 het volgende:
6 topics vol, voordat de trailer uitkomt![]()
![]()
![]()
Met de controller was het makkelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt, had bijna het numpad-gedeelte aan gort geslagen
Ondanks de knoppen niet eens zoveel verschillen... Dat helikoptertje reageerde gewoon niet...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hm, ik had eigenlijk alleen echt moeite met dat rc-vliegtuigje met die bommetjes die je op cokeboten moest gooien.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Via je oortje?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen 1 januari 2012..
Kan niet, is veel te kort na release filmpje, duurt minstens een jaar denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik had het ook gehoord, van toch wel een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan niet, is veel te kort na release filmpje, duurt minstens een jaar denk ik
In 3 missies alleenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef wise het volgende:
beter komen er ook seizoenen in voor.
Lekker sneeuw
ik kreeg 1 april 2013 te horenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Diezelfde bron vertelde dat feyenoord binnen 20 jaar weer kampioen zal worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan niet, is veel te kort na release filmpje, duurt minstens een jaar denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |