Want een trailer is verplicht een datum te geven? Kan natuurlijk, maar een coming when it's finished is net zo mogelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 15:43 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Zullen zien, hè...? Over 5 (!) kwartier
sta tegenwoordig nergens meer van te kijken, jaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want een trailer is verplicht een datum te geven? Kan natuurlijk, maar een coming when it's finished is net zo mogelijk
Vorige launchtrailer:quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als we maar iets zien van gameplay beelden ben ik blij
En dat ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:48 schreef Michiel706 het volgende:
Veel belangrijker: de setting
Komt er eindelijk een eind aan het speculeren of het VC of SA wordt
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:48 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Vorige launchtrailer:
I keel peepel. I smukkel peepel.
APRIL 2010.
Don't get your hopes up
Ja, oké, maar het was geen gameplay. Het waren alleen sfeerbeelden van de stad en een plot-outline.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dat ja.
[..]In elke trailer van GTA in het verleden zaten toch wel beelden?
Dat is waar maar dan heb je iig iets gezienquote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, oké, maar het was geen gameplay. Het waren alleen sfeerbeelden van de stad en een plot-outline.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
Zul je zometeen zien aan het einde van de trailer:
Exclusive for Wii-U![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet iets nieuws? VC kennen we zo onderhand welquote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef NumberSeven het volgende:
Laat het ajb Vice City zijn Tommy Vercetti, good old times. San Andreas spelen nog heel veel mensen op de ps2 en daarin is al superveel mogelijk, Vice City niet.
Maar bij 4 was het toch al bekend dat het afspeelde in Liberty City. Dat is nu nog niet bekend, dus deze trailer laat al veel info zien imoquote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, oké, maar het was geen gameplay. Het waren alleen sfeerbeelden van de stad en een plot-outline.
Ook goed, als het maar niet weer zo'n getto gebeuren wordt. Maffia/drugs-missies blijven de beste soort missies imo.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom niet iets nieuws? VC kennen we zo onderhand wel
Wat een BS die zat maar in 3 spellen, gta1 VC & VCS, liberty city zit in gta1, 3, advance, 4, en LCS, (5x dus) dan mag VC nog wel 1x.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom niet iets nieuws? VC kennen we zo onderhand wel
Nog steeds heb ik liever iets nieuws.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een BS die zat maar in 3 spellen, gta1 VC & VCS, liberty city zit in gta1, 3, advance, 4, en LCS, (5x dus) dan mag VC nog wel 1x.
San Andreas was nog minder, en ik vond die ook veel leuker, dus hopen op SA.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een BS die zat maar in 3 spellen, gta1 VC & VCS, liberty city zit in gta1, 3, advance, 4, en LCS, (5x dus) dan mag VC nog wel 1x.
Dat denk ik ook, maar then again... het is rockstar. De laatste nieuwe stad waarmee ze kwamen was in GTA 2. Daarna waren het steeds weer dezelfde namen.quote:
Waarschijnlijk in elkaar geflanst door een stagiar.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Poemgirl het volgende:
Tevens bol.comDe voorkant is meestal van die hokjes met plaatjes geweest, alsof ze nu helemaal zwart met ALLEEN de titel op de voorkant gaan doen
Kruip onder een steenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wou dat ik niks afwist van GTA V en dit topic, dan had ik in oktober 2012 iets gehoord en dan hoefde ik niet zo lang te wachten
Dat was bij GTA IV ook zo. De cover moet nog uitkomenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Poemgirl het volgende:
Tevens bol.comDe voorkant is meestal van die hokjes met plaatjes geweest, alsof ze nu helemaal zwart met ALLEEN de titel op de voorkant gaan doen
Ohja goed idee. Ik verkoop mijn internet.quote:
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wou dat ik niks afwist van GTA V en dit topic, dan had ik in oktober 2012 iets gehoord en dan hoefde ik niet zo lang te wachten
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik hoop dat het een Holland in da hood versie gaat worden.
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord hebquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!
Flashbacks van woedeuitbarstingenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!
Waar je zelf nix aan kon doen, omdat dit vette niet kon richten...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb
Je kon zelf ook meeschieten toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Michiel706 het volgende:
Waar je zelf nix aan kon doen, omdat dit vette niet kon richten...
2SA dus?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Pakspul het volgende:
SA2 maar dan niet twee maar in het kwadraat,
Is dat met die motor bij SA?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Waar je zelf nix aan kon doen, omdat dit vette niet kon richten...
Waarom noemen ze het dan 5, en geen 4:VC?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
GTA 3 - Liberty City
GTA 4 - Liberty City (nextgen consoles
GTA: VC - Vice City
GTA 5 - Vice City (nextgen consoles)
Ze zijn van GTA3 op de PS2/XBOX gegaan naar GTA 4 op de 360/PS3. Zelfde, huidige tijd en stad.
Lijkt me logisch dat de volgende aangekondigde game hetzelfde doen met Vice City.
Dus van jaren 80 thema op de lastgens naar een jaren 80 thema op de 360 en PS3
quote:
Iedereen heeft het altijd over die missie, maar ik heb hem onlangs weer op Xbox 360 gespeeld en het lukte in 1 keerquote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb
SPOILER: :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke missie precies? Ik kan me er nog herinneren met dat kut vliegtuigjequote:Op woensdag 2 november 2011 16:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft het altijd over die missie, maar ik heb hem onlangs weer op Xbox 360 gespeeld en het lukte in 1 keerlucky
Ja das handig, dan weet iedereen het al voordat de trailer uit is.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan 5, en geen 4:VC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef Geneziz het volgende:
kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.
Zou leuk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
hoop tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.
PC-versie komt dus niet samen met de console-versie. Neem aan dat de rest ook niet kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.
Ja, jij zal het weten.quote:
Natuurlijk is dat waar, het komt van 4chan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Missie was met Big Smoke, CJ moest op een dirtbike langs een trein rijden en hij zou er een paar puppekes vanaf moeten schieten.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke missie precies? Ik kan me er nog herinneren met dat kut vliegtuigje
Nee, die waar je met die vetbek achterop zo'n trein moet achtervolgen, door een tunnel enzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke missie precies? Ik kan me er nog herinneren met dat kut vliegtuigje
die missie was juist makkelijk..quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, die waar je met die vetbek achterop zo'n trein moet achtervolgen, door een tunnel enzo.
quote:
looolquote:
die RC helicopter in vice cityquote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
die missie was juist makkelijk..
vond die ene met het radiografisch vliegtuigje irritanter
jah de vliegtuigjes in 4 waren iets makelijkerquote:
Die haalde ik, mede als de trein misse in SA in 1x. Met die explosieven toch?quote:
Ja, ik weet het zelf ook maar je mag niks vertellen anders moet je boete betalenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja, jij zal het weten.
Niemand, maar dan ook NIEMAND krijg het einde al te zien of op zijn minst info hierover. Denk je nou echt dat R* dit allemaal vrijgeeft, zelfs aan de pers!?
Gullible you.
Moet te doen zijn ja, nog 21 minutenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Michiel706 het volgende:
6 topics vol, voordat de trailer uitkomt![]()
![]()
![]()
Met de controller was het makkelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt, had bijna het numpad-gedeelte aan gort geslagen
Ondanks de knoppen niet eens zoveel verschillen... Dat helikoptertje reageerde gewoon niet...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hm, ik had eigenlijk alleen echt moeite met dat rc-vliegtuigje met die bommetjes die je op cokeboten moest gooien.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Via je oortje?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen 1 januari 2012..
Kan niet, is veel te kort na release filmpje, duurt minstens een jaar denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik had het ook gehoord, van toch wel een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan niet, is veel te kort na release filmpje, duurt minstens een jaar denk ik
In 3 missies alleenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef wise het volgende:
beter komen er ook seizoenen in voor.
Lekker sneeuw
ik kreeg 1 april 2013 te horenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Diezelfde bron vertelde dat feyenoord binnen 20 jaar weer kampioen zal worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan niet, is veel te kort na release filmpje, duurt minstens een jaar denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |