die gaan plat denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
En dit keer wordt ie ook gehost op de servers van rockstar zie ik
Er staat ook, dus ook op youtube.quote:
Zou me niets verbazen als er weer een core switch uit valtquote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef RacerDKB het volgende:
Op de website van Rockstar stond de trailer vorig jaar zelf gehost, dat weet ik zeker. Pas later ook op YouTube etc.
Hopelijk gebruiken ze YouTube nu in ieder geval als primaire bron, al zou het me niet verbazen als YouTube plat komt te liggen dan of in ieder geval gek gaat doen.
Daar zorgen ze wel voor.quote:
En dan?quote:
Sowieso. FOK!Games is ook altijd ernstig qua reacties, alleen maar zeurpieten en azijnpissers.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:21 schreef wise het volgende:
ik druf te wedden dat er dalijk veel klagers en/of betuiterde reacties komen
Weinig te zien hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Kan ik hem op m'n telefoon bekijken.
Assumptions, the mother of all fuckups.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga er trouwens niet vanuit dat de graphics drastisch zijn verbeterd. Zal wel ietsjes beter zijn maar niet mind blowing.
Wishful thinking, the mother of all let downs.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Assumptions, the mother of all fuckups.
Ja die vind ik zelf ook beterquote:Op woensdag 2 november 2011 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wishful thinking, the mother of all let downs.
Ik zeg niets. Ik hoop niets, maar kan ook niet zeggen dat het maar weinig vooruit is gegaan. De engine is gegroeid in al die tijd, in de ICT is vier jaar heel veel tijdquote:Op woensdag 2 november 2011 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wishful thinking, the mother of all let downs.
2013 pasquote:Op woensdag 2 november 2011 15:38 schreef Kwork het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011823290/index.html
0,0.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:41 schreef Gamer_V het volgende:
Alsof die datum op iets feitelijks gebaseerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |