quote:
looolquote:
die RC helicopter in vice cityquote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
die missie was juist makkelijk..
vond die ene met het radiografisch vliegtuigje irritanter
jah de vliegtuigjes in 4 waren iets makelijkerquote:
Die haalde ik, mede als de trein misse in SA in 1x. Met die explosieven toch?quote:
Ja, ik weet het zelf ook maar je mag niks vertellen anders moet je boete betalenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja, jij zal het weten.
Niemand, maar dan ook NIEMAND krijg het einde al te zien of op zijn minst info hierover. Denk je nou echt dat R* dit allemaal vrijgeeft, zelfs aan de pers!?
Gullible you.
Moet te doen zijn ja, nog 21 minutenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Michiel706 het volgende:
6 topics vol, voordat de trailer uitkomt![]()
![]()
![]()
Met de controller was het makkelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt, had bijna het numpad-gedeelte aan gort geslagen
Ondanks de knoppen niet eens zoveel verschillen... Dat helikoptertje reageerde gewoon niet...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hm, ik had eigenlijk alleen echt moeite met dat rc-vliegtuigje met die bommetjes die je op cokeboten moest gooien.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Via je oortje?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen 1 januari 2012..
Kan niet, is veel te kort na release filmpje, duurt minstens een jaar denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik had het ook gehoord, van toch wel een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan niet, is veel te kort na release filmpje, duurt minstens een jaar denk ik
In 3 missies alleenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef wise het volgende:
beter komen er ook seizoenen in voor.
Lekker sneeuw
ik kreeg 1 april 2013 te horenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Diezelfde bron vertelde dat feyenoord binnen 20 jaar weer kampioen zal worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan niet, is veel te kort na release filmpje, duurt minstens een jaar denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |