Dat denk ik ook, maar then again... het is rockstar. De laatste nieuwe stad waarmee ze kwamen was in GTA 2. Daarna waren het steeds weer dezelfde namen.quote:
Waarschijnlijk in elkaar geflanst door een stagiar.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Poemgirl het volgende:
Tevens bol.comDe voorkant is meestal van die hokjes met plaatjes geweest, alsof ze nu helemaal zwart met ALLEEN de titel op de voorkant gaan doen
Kruip onder een steenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wou dat ik niks afwist van GTA V en dit topic, dan had ik in oktober 2012 iets gehoord en dan hoefde ik niet zo lang te wachten
Dat was bij GTA IV ook zo. De cover moet nog uitkomenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Poemgirl het volgende:
Tevens bol.comDe voorkant is meestal van die hokjes met plaatjes geweest, alsof ze nu helemaal zwart met ALLEEN de titel op de voorkant gaan doen
Ohja goed idee. Ik verkoop mijn internet.quote:
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wou dat ik niks afwist van GTA V en dit topic, dan had ik in oktober 2012 iets gehoord en dan hoefde ik niet zo lang te wachten
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik hoop dat het een Holland in da hood versie gaat worden.
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord hebquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!
Flashbacks van woedeuitbarstingenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!
Waar je zelf nix aan kon doen, omdat dit vette niet kon richten...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb
Je kon zelf ook meeschieten toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Michiel706 het volgende:
Waar je zelf nix aan kon doen, omdat dit vette niet kon richten...
2SA dus?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Pakspul het volgende:
SA2 maar dan niet twee maar in het kwadraat,
Is dat met die motor bij SA?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Waar je zelf nix aan kon doen, omdat dit vette niet kon richten...
Waarom noemen ze het dan 5, en geen 4:VC?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
GTA 3 - Liberty City
GTA 4 - Liberty City (nextgen consoles
GTA: VC - Vice City
GTA 5 - Vice City (nextgen consoles)
Ze zijn van GTA3 op de PS2/XBOX gegaan naar GTA 4 op de 360/PS3. Zelfde, huidige tijd en stad.
Lijkt me logisch dat de volgende aangekondigde game hetzelfde doen met Vice City.
Dus van jaren 80 thema op de lastgens naar een jaren 80 thema op de 360 en PS3
quote:
Iedereen heeft het altijd over die missie, maar ik heb hem onlangs weer op Xbox 360 gespeeld en het lukte in 1 keerquote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb
SPOILER: :oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |