Dat is waar maar dan heb je iig iets gezienquote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, oké, maar het was geen gameplay. Het waren alleen sfeerbeelden van de stad en een plot-outline.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
Zul je zometeen zien aan het einde van de trailer:
Exclusive for Wii-U![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet iets nieuws? VC kennen we zo onderhand welquote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef NumberSeven het volgende:
Laat het ajb Vice City zijn Tommy Vercetti, good old times. San Andreas spelen nog heel veel mensen op de ps2 en daarin is al superveel mogelijk, Vice City niet.
Maar bij 4 was het toch al bekend dat het afspeelde in Liberty City. Dat is nu nog niet bekend, dus deze trailer laat al veel info zien imoquote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, oké, maar het was geen gameplay. Het waren alleen sfeerbeelden van de stad en een plot-outline.
Ook goed, als het maar niet weer zo'n getto gebeuren wordt. Maffia/drugs-missies blijven de beste soort missies imo.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom niet iets nieuws? VC kennen we zo onderhand wel
Wat een BS die zat maar in 3 spellen, gta1 VC & VCS, liberty city zit in gta1, 3, advance, 4, en LCS, (5x dus) dan mag VC nog wel 1x.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom niet iets nieuws? VC kennen we zo onderhand wel
Nog steeds heb ik liever iets nieuws.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een BS die zat maar in 3 spellen, gta1 VC & VCS, liberty city zit in gta1, 3, advance, 4, en LCS, (5x dus) dan mag VC nog wel 1x.
San Andreas was nog minder, en ik vond die ook veel leuker, dus hopen op SA.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat een BS die zat maar in 3 spellen, gta1 VC & VCS, liberty city zit in gta1, 3, advance, 4, en LCS, (5x dus) dan mag VC nog wel 1x.
Dat denk ik ook, maar then again... het is rockstar. De laatste nieuwe stad waarmee ze kwamen was in GTA 2. Daarna waren het steeds weer dezelfde namen.quote:
Waarschijnlijk in elkaar geflanst door een stagiar.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Poemgirl het volgende:
Tevens bol.comDe voorkant is meestal van die hokjes met plaatjes geweest, alsof ze nu helemaal zwart met ALLEEN de titel op de voorkant gaan doen
Kruip onder een steenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wou dat ik niks afwist van GTA V en dit topic, dan had ik in oktober 2012 iets gehoord en dan hoefde ik niet zo lang te wachten
Dat was bij GTA IV ook zo. De cover moet nog uitkomenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Poemgirl het volgende:
Tevens bol.comDe voorkant is meestal van die hokjes met plaatjes geweest, alsof ze nu helemaal zwart met ALLEEN de titel op de voorkant gaan doen
Ohja goed idee. Ik verkoop mijn internet.quote:
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wou dat ik niks afwist van GTA V en dit topic, dan had ik in oktober 2012 iets gehoord en dan hoefde ik niet zo lang te wachten
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik hoop dat het een Holland in da hood versie gaat worden.
Hoe vaak ik dat wel niet gehoord hebquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!
Flashbacks van woedeuitbarstingenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ALL YOU HAD TO DO WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, MC BIGGAH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |