Welke missie precies? Ik kan me er nog herinneren met dat kut vliegtuigjequote:Op woensdag 2 november 2011 16:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
Iedereen heeft het altijd over die missie, maar ik heb hem onlangs weer op Xbox 360 gespeeld en het lukte in 1 keerlucky
Ja das handig, dan weet iedereen het al voordat de trailer uit is.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef arucard het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan 5, en geen 4:VC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef Geneziz het volgende:
kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.
Zou leuk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
hoop tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.
PC-versie komt dus niet samen met de console-versie. Neem aan dat de rest ook niet kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.
Ja, jij zal het weten.quote:
Natuurlijk is dat waar, het komt van 4chan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dit waar is.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Missie was met Big Smoke, CJ moest op een dirtbike langs een trein rijden en hij zou er een paar puppekes vanaf moeten schieten.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke missie precies? Ik kan me er nog herinneren met dat kut vliegtuigje
Nee, die waar je met die vetbek achterop zo'n trein moet achtervolgen, door een tunnel enzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke missie precies? Ik kan me er nog herinneren met dat kut vliegtuigje
die missie was juist makkelijk..quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, die waar je met die vetbek achterop zo'n trein moet achtervolgen, door een tunnel enzo.
quote:
looolquote:
die RC helicopter in vice cityquote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
die missie was juist makkelijk..
vond die ene met het radiografisch vliegtuigje irritanter
jah de vliegtuigjes in 4 waren iets makelijkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |