jij bent zeker zo'n UVT-erquote:
quote:
Het begon allemaal op de PC, dus waarom niet? Daarbij draaiden GTA3, VC en SA op de pc veeeeel vloeiender dan op de consoles toendertijd.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef TC03 het volgende:
Voor wie is GTA V nog meer het enige spel wat hem boeit op Fifa/PES na?
Er was geen trailer van GTA V vorig jaarquote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef RacerDKB het volgende:
Op de website van Rockstar stond de trailer vorig jaar zelf gehost, dat weet ik zeker. Pas later ook op YouTube etc.
Hopelijk gebruiken ze YouTube nu in ieder geval als primaire bron, al zou het me niet verbazen als YouTube plat komt te liggen dan of in ieder geval gek gaat doen.
Uhuh. YouTube platquote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef RacerDKB het volgende:
Op de website van Rockstar stond de trailer vorig jaar zelf gehost, dat weet ik zeker. Pas later ook op YouTube etc.
Hopelijk gebruiken ze YouTube nu in ieder geval als primaire bron, al zou het me niet verbazen als YouTube plat komt te liggen dan of in ieder geval gek gaat doen.
Even opgezocht.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mja hoelang duurde het de vorige keer voor GTA om uit te komen met de game na de trailer?
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even opgezocht.
De 1e trailer staat op youtube sinds 29 maart 2007, maar stond uiteraard eerder op de site.
Het spel kwam uit op 29 april 2008. Dus meer dan een jaar later..
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even opgezocht.
De 1e trailer staat op youtube sinds 29 maart 2007, maar stond uiteraard eerder op de site.
Het spel kwam uit op 29 april 2008. Dus meer dan een jaar later..
Zou goed kunnen idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Bombvis het volgende:
29-3-07 -> 29-4-08 dus dan is het nu 2-12-12?
Want dat kan nietquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen idd.
En voor de pc ongeveer een jaar later.
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat de trailer alleen bestaat uit 5 minuten lang het logo![]()
En de laatste 5 sec de tekst: Coming soon Available: 11-3-11
Wat dat is bij elke GTA nog zo geweest, en ook ELKE keer zeggen ze weer: exclusief voor de consoles. En dan een half jaar later: onee toch niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |