Je snapt dat dat een sarcastische opmerking was?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gruwelijk
welke console ie ook voor uitkomt, ik koop het
WHYquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je snapt dat dat een sarcastische opmerking was?
Veels te veel moeitequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klik dan op de 'volgen' knop bovenin
Dat zou episch zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
morgen trailer, zaterdag in de winkels
Ga maar eerder uit van 12-12-12quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou episch zijn.
Dat je op het eind van de trailer ziet: "In stores 11-11-11..." o.i.d.
Dat zou kut zijn, dan zit ik net Skyrim te spelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou episch zijn.
Toch zou ';t wel zwaar humor zijn. En rockstar kennende duurt 't sowieso minimaal nog een jaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga maar eerder uit van 12-12-12
edit: nu ik er over nadenk, zou dit nog best eens kunnen![]()
dat zou dan het best bewaarde geheim zijn. Wel mooie datum eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou episch zijn.
Alles wat tussen haakjes staat is vaak fout en verkeerd geïterpreteerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:25 schreef welkominspace het volgende:
'GTA V alleen maar downloadbaar'
lijkt me niet toch?
haha dat zo geniaal zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
morgen trailer, zaterdag in de winkels
Er komt helemaal geen GTA5quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef jimjim1983 het volgende:
alle geruchten blijken morgen onjuist
Zoiets zou Rockstar wel flikken denk ik jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen GTA5
[ afbeelding ]
Ik denk dat de verwachtingen voor GTA IV vooral hooggespannen waren omdat het in een geheel nieuwe engine geschreven was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zoiets zou Rockstar wel flikken denk ik ja
Ik weet nog toen de trailer van GTA 4 kwam, die chaos hier op Fok!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Georges het volgende:
Wat ik nou niet zo begrijp, de franchise verdienen ze miljoenen aan. Waarom moet er zoveel tijd tussen zitten?
Zijn ze zo druk met andere projecten dat ze waarschijnlijk ruim 4 jaar tussen deel 4 en 5 nodig hebben?
(ik verwacht deel 5 eind volgend jaar dus dat is dan ruim 4 jaar toch)
Dat dus, in de GTA game reeks ben ik eigenlijk nooit echt bugjes ofzo tegen gekomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Doublepain het volgende:
ze willen een perfecte game uitbrengen, dat verwacht je met gta. Geen fifa dat elke jaar half af is.
In veel GTA's heb ik toch vaak gehad dat ik door de grond zakte enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, in de GTA game reeks ben ik eigenlijk nooit echt bugjes ofzo tegen gekomen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, in de GTA game reeks ben ik eigenlijk nooit echt bugjes ofzo tegen gekomen
ik ben ze nooit echt tegengekomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In veel GTA's heb ik toch vaak gehad dat ik door de grond zakte enzo.
Tjah, het is onmogelijk om een bug vrije game te makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ooit met VC-MP eens met groepje wezen bughunten op dat eilandje met die filmstudio. letterlijk tientallen bugs om door de grond te gaan, te teleporteren, te vliegen. Die spellen barsten van de bugs.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo, hoe groot zijn die werelden, hartstikke complex.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Idd dikke lol had ik er toen meequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef DrDentzz het volgende:
Sommige zijn ook leuk hoor, de schommel die je lanceert enzo.
Nou is de MP versie dan ook oorzaak nr 1 van al die vele bugs. Zelf heb ik dat nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ooit met VC-MP eens met groepje wezen bughunten op dat eilandje met die filmstudio. letterlijk tientallen bugs om door de grond te gaan, te teleporteren, te vliegen. Die spellen barsten van de bugs.
Haha, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef DrDentzz het volgende:
Sommige zijn ook leuk hoor, de schommel die je lanceert enzo.
Bij GTA VCquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Wel klote als het alleen maar downloadbaar is. Ik vond die posters met aan de andere kant een kaart altijd geweldigvooral bij SA
Of dat kleine boekje, met al die fake reclames enzo geniaal
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zoiets zou Rockstar wel flikken denk ik ja
Ik weet nog toen de trailer van GTA 4 kwam, die chaos hier op Fok!
Nee hoor, waren ook allemaal prima te reproduceren in single player. gewoon mapbugs.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou is de MP versie dan ook oorzaak nr 1 van al die vele bugs. Zelf heb ik dat nooit meegemaakt
RDRquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef DrDentzz het volgende:
Red Dead Redemption had wel meer bugs, vrij bizarre ook
saai kutspel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
RDR![]()
Laatst weer mee begonnen. Èigenlijk gewoon de beste GTA
Dit. In het begin was ik enthousiast, maar de lol was er snel vanaf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Rdr
Kutspel, leuk bedacht maar kreeg gewoon pijn aan mijn duimen om aan de andere kant van de map te komen met die klote paarden waar je op x moet tappen...
Doen we.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:22 schreef nattermann het volgende:
TT change naar Vandaag de trailer!!
8 uur, 13 minuten en 58 secondenquote:
Ze zetten het op youtube, dus lijkt me sterk.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ben bang dat om 17u de servers van Rockstar eruit gaan klappen
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar als nieuwe engine is, moet ik nieuwe laptop aanschaffen. gta4 draait niet op mn laptop
Dat!quote:
Staat al een paar keer in het topic, maar voor jou, omdat je te lui bent om te lezen: 17:00quote:
Ah, logische keuze ookquote:Op woensdag 2 november 2011 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zetten het op youtube, dus lijkt me sterk.
Dat doen ze al tijden met al hun trailersquote:
Kijk dan hoef ik niks terug te lezen, handig chique.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staat al een paar keer in het topic, maar voor jou, omdat je te lui bent om te lezen: 17:00
Nee, Gotham Cityquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:40 schreef Kermit. het volgende:
We krijgen te zien dat we een latino zijn en het speelt in Los Angelos af.
Dat zegt alles!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:11 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Nee, Gotham City
[ afbeelding ]
whehehe, mooi gevondenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:11 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Nee, Gotham City
[ afbeelding ]
Omfg, Hyrule!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zegt alles!
Maar, als je de V omdraait heb je zwarte schoppen.
Dat is het logo van een ICT-bedrijfquote:
en van sommige xtc pillenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is het logo van een ICT-bedrijf
jij bent zeker zo'n UVT-erquote:
quote:
Het begon allemaal op de PC, dus waarom niet? Daarbij draaiden GTA3, VC en SA op de pc veeeeel vloeiender dan op de consoles toendertijd.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef TC03 het volgende:
Voor wie is GTA V nog meer het enige spel wat hem boeit op Fifa/PES na?
Er was geen trailer van GTA V vorig jaarquote:Op woensdag 2 november 2011 10:25 schreef RacerDKB het volgende:
Op de website van Rockstar stond de trailer vorig jaar zelf gehost, dat weet ik zeker. Pas later ook op YouTube etc.
Hopelijk gebruiken ze YouTube nu in ieder geval als primaire bron, al zou het me niet verbazen als YouTube plat komt te liggen dan of in ieder geval gek gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |