Idd.. ik hoop echt dat je je geld aan van alles en nog wat kan uitgeven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:23 schreef Devv het volgende:
Ik hoop weer iets met de maffia. En dat je weer vastgoed kunt kopen.
Geniaal toch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Idd.. ik hoop echt dat je je geld aan van alles en nog wat kan uitgeven.
Bij GTA 4 hoorde je de hele tijd ... i need money bla bla..
En dan had je uiteindelijk 700.000 aan het einde van GTA IV en dan kon je er niks mee.
Waar gaat dat gerucht? Dat is CryEngine 2 namelijk. Ook is het filmpje vrij oud, wat me eerlijk gezegd niets zou verbazen is dat men de geruchtenmolen aangezwengeld heeft omdat dat filmpje een urban environment laat zien wat erg GTA-esque aandoetquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Het gerucht gaat dat dit de omgevingsengine wordt.
quote:GTA V. In San Andreas. Using this as an engine.
iamtheonemrg 8 months ago
Paraplu's zaten al in 4. Of wil je er zelf graag mee rondlopen? Als slagwapen misschien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
wel gaaf om ook in gta toe te voegen: in de regen paraplus
Ja, de maffia heeft altijd een sterke aantrekkingskracht in dit soort games, werkt gewoon goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:23 schreef Devv het volgende:
Ik hoop weer iets met de maffia. En dat je weer vastgoed kunt kopen.
Waren mooie momenten online, rpg war en mijn xbox tekeergaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef emokid het volgende:
Het is technisch gezien gewoon niet mogelijk om GTA IV nóg levendiger te maken. Het spel had al moeite om 30 fps te houden op de consoles, laat staan nog meer auto´s en charactersHad idd wel levendiger gekund hoor.
Nog 32,5 bedoel je.quote:
ik ben graag optimistisch, ik denk dat rockstar een grap uithaalt en morgen om 5:00 de trailer online zetquote:
www.rockstargames.comquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:52 schreef Pheno het volgende:
Is er dan al een tijd bekend? Normaal is Rockstar erg van de 18:00.
Op mijn werk wordt deze site geblokkeerd, dus ik kan het zelf al niet nakijkenquote:
http://easy-tutorials.blo(...)-password-files.htmlquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op mijn werk wordt deze site geblokkeerd, dus ik kan het zelf al niet nakijken
Nog irritanter, ik heb morgenvroeg de video al, maar dan in een zip en met wachtwoord beschermdArgh, ende zulcks.
Tegen de tijd dat ie dat random wachtwoord (dus geen woordenlijstje, helaas) is, kan ik beter de trailer al bekijken op legale wijzequote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
http://easy-tutorials.blo(...)-password-files.html
Daar gaat de video niet sneller vanquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
Nog 27 uur.![]()
Dat wordt morgen F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5!!!
Maar die engine is wel 4 jaar door ontwikkeld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef byah het volgende:
Ik denk niet dat een nieuwe engine ontwikkeld is? Dus dat wordt gewoon SA in GTAIV stijl vrees ik
GTA IV ziet er echt niet slecht uit hoor, integendeel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef byah het volgende:
Ik denk niet dat een nieuwe engine ontwikkeld is? Dus dat wordt gewoon SA in GTAIV stijl vrees ik
Ik heb al wat van hun engine mogen zien in Max Payne 3, namelijk de RAGE (Rockstar Advanced Game Engine) en dat is wel ietsie verder dan GTA IV hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef byah het volgende:
zelfde probleemquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
ja maar als nieuwe engine is, moet ik nieuwe laptop aanschaffen. gta4 draait niet op mn laptop
ik hoop op minstens 5 minuten goeie shots eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:43 schreef andreas612 het volgende:
Ik ben ook heel erg enthousiast over gta V, maar desalniettemin, die trailer morgenwaarschijnlijk gewoon 30 sec dat logo promoten
je schiet er echt geen zak mee op.
De trailer duurt 1 minuut en 4 seconden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik hoop op minstens 5 minuten goeie shots eigenlijk
no way dat je dat gaat krijgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik hoop op minstens 5 minuten goeie shots eigenlijk
Volgende maandquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef welkominspace het volgende:
zou ie dit jaar nog te koop zijn?
Hoezo? Dat is een gerucht verspreidt door 1 dude die gewoon iets geloofwaardigs zeiquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef rickyszz het volgende:
[..]
De trailer duurt 1 minuut en 4 seconden.
Battlefield is niet zo setting- en storygevoelig als GTA.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]
no way dat je dat gaat krijgen
toen battlefield voor het eerst werd aangekondigd kreeg men deze trailer te zien![]()
paar vage tanks, vliegtuig en mannetjes, naja, dat zit er in elke battlefield
denk dat je zoiets ook voor gta kan verwachten, alleen dan anders in elkaar gezet
je wordt er gewoon geen cent wijzer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |