En PVV met de Aldiquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vergelijkt 'ie de CDA met de LIDL?
Goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Hoe gaat het met die olifant? Vond het zielig.
Ik ook.. arm beestquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
conspiracy, ze wilden het ivoor van de afgebroken slagtand verkopenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Ik heb al genoeg gezegd.quote:
Groeit niet aan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:33 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Toch een slagtand eraf, voor z'n leven verminkt.
Ze mag er wel wezen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Specularium het volgende:
Jacobine is een soort gelukte versie van Verdonk.
At Your Servicequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
"Ik houd van deze partij... En ik geLOOF in deze partij"
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
"Ik houd van deze partij... En ik geLOOF in deze partij"
Over Camiel gesproken: ik zag hem laatst bij de AH op het Koningsplein. Die gozer is DUN geworden jongen! En hij was met zijn ex!quote:
Zoveel was zaterdag inderdaad duidelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
Zolang Maxime er zit, hebben ze niks aan die woorden van Jacobine.
1379, hij was een tijdje ondergronds.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef DrDentzz het volgende:
Maxime zit er al sinds 1973 ofzo toch.
Klopt, die toespraak van Jacobine was indrukwekkend, maar dan zie je dat hypocriete smoelwerk van Verhagen & Coquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
Zolang Maxime er zit, hebben ze niks aan die woorden van Jacobine.
quote:
Hij zit wel aan het bier, misschien heeftie zich al ingedronken?quote:
iemand die ons verlost van die partijquote:
De laatste 10 jaar is het erg in om alles ideologisch te combineren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het niet gewoon tijd om religie en politiek gescheiden te houden?
Neen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het niet gewoon tijd om religie en politiek gescheiden te houden?
Waarom niet gewoon school en politiek gescheiden houden van religie. Laat mensen lekker thuis zelf weten wat ze doen/geloven en beperk het tot bidhokken oid op scholen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De laatste 10 jaar is het erg in om alles ideologisch te combineren.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
Ederveen gaat de SGP helpen.
Creatief met Urk.
Traditioneel getrouwe stemmen voor het CDA.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat voegt religie toe aan politiek?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
Ederveen gaat de SGP helpen.
Creatief met Urk.
Hij had maar 1 plant.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef alors het volgende:
Hij rookt wel teveel van de wiet uit z'n moestuin.
Dit is heel belangrijk. Je snapt het gewoon niet, onbeschaafd wezen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
Nu krijg je weer te zien waarom die subsidie wordt gekort.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
Ja, pak die hond ook nog even bij zijn penis.
Analfabetische cultuurbarbaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:50 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dit is heel belangrijk. Je snapt het gewoon niet, onbeschaafd wezen.
hahahhahahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:50 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dit is heel belangrijk. Je snapt het gewoon niet, onbeschaafd wezen.
quote:
Er werd hem toch wat gevraagdquote:
Mooie haarband.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef Specularium het volgende:
Hier weten ze zelf niet meer hoe de truc gaat.
[ afbeelding ]
Die Arjan Ederveen is helemaal niet geschikt voor theatershows... hij slaat geen spijkers op koppen en is ook niet grappig. Je krijgt er gewoon plaatsvervangende schaamte van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
blegh.. tv uit, wat krijg ik een naar figuur van deze vent
Eén van de weinigen die de afgelopen weken iets zinnigs zei over de Mauro-zaakquote:
Nee, die beelden zijn meteen vernietigd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef tinoburg het volgende:
is er ergens een filmpje van Ederveen met hond? kan op youtube niks vinden en op uitzendinggemist het hele stuk met Ederveen.
iemand?
staat gewoon bij fragmenten op de P&W sitequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef tinoburg het volgende:
is er ergens een filmpje van Ederveen met hond? kan op youtube niks vinden en op uitzendinggemist het hele stuk met Ederveen.
iemand?
En ook nog oud-Griekenlandcorrespondent Ingeborg Beugel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond o.a.:
Frits Wester
Politiek journalist analyseert de Kamerdebatten over Mauro en de euro.
Magic Unlimited
Illusionisten Oscar, Renzo, Steven en Lara Kazàn deden shows in China.
Ewald Engelen
Hoogleraar financiële geografie over het Griekse steunplanreferendum.
Weet het. Maar wat voor nieuws gaan ze nog vertellen over de Eurocrisis wat we niet gehoord hebben?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef thettes het volgende:
[..]
Dé twee nieuwsonderwerpen van dit moment, de crisis en Mauro. Niks mis mee lijkt me.
De Eurocrisis is veel belangrijker dan Mauro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef thettes het volgende:
[..]
Dé twee nieuwsonderwerpen van dit moment, de crisis en Mauro. Niks mis mee lijkt me.
QFTquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:04 schreef UncleDolan het volgende:
Oh God, wat is die dochter van Hans lelijk.
En een hoer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef DrDentzz het volgende:
Als Ivo dit hoort boekt hij ook een toer in China
Dochter Kazan zou ik geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef Specularium het volgende:
Hier weten ze zelf niet meer hoe de truc gaat.
[ afbeelding ]
Lekker Grieksquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Omnifacer het volgende:
Godverdju zeg, WAAROM dat decolleté?
Dochter Kazan wel, daar kan hij wel een kunstje opquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:08 schreef Tem het volgende:
Ingeborg mag op zeker niet de Ark van Jeroen betreden.
Ze hebben ruzie nu.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:14 schreef TUFKAL het volgende:
Ingeborg kijkt wulps, naar Witteman denk ik.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Tem het volgende:
Wat een lelijk wijf zeg godallejezusnogantoe.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Tem het volgende:
Wat een lelijk wijf zeg godallejezusnogantoe.
Als ze maar geen mening uit over Griekenlandquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is inderdaad ietwat verwarrend maar die er nu zit heeft een maffe muil.
Het zou me niets verbazen als ze een 'activistisch' verleden heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:19 schreef NDAsilenced het volgende:
nou, haar politieke kleuren zijn nu wel duidelijk dacht ik zo.
Da's toch ook een Kazanneke?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
wie is dat andere meisje aan tafel?![]()
Een stel een enge neppe mensen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
die vent heeft ook ene beetje een botoxkop
Maar wel van de kouwe kant toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Er stond net 'Lara Kazan' onder met koeienletters
Dat boek van Jermaine heeft een slechte invloed op jequote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef matthijst het volgende:
Ik ga een fuckin bank beroven en wat chickies verkrachten....
En meedoen aan Holland in Da Hood pt. 2
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja valt me vies tegen, ook van Ferrier
En dan net doen alsof hij gewonnen heeftquote:
"faggot"quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
koppejanfaggot moet z'n bek eens houden en hij had allang uit het cda geschopt moeten worden. misselijk ventje
Ja, was dat "Mauro mag blijven" nou echt van nádat hij hem met een 'tegen' wegstuurde.:')quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan net doen alsof hij gewonnen heeft
Ferrier idem dito....
Ongelooflijk hoe die zich heeft laten inpakken door die corrupte Grieken.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:29 schreef DrDentzz het volgende:
Lekker geëmancipeerd vrijgevochten dronken lelijk wijfie
Volgens mij heeft Anky wel eens op een Griekse berggeit gereden...quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef marcodej het volgende:
Heeft Hansie het per ongeluk eens met Anky gedaan ofzo?
Ruilen voor Mauroquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:30 schreef Breekfast het volgende:
Kunnen we haar niet op een vliegtuig zetten naar Angola?
Ook de jaren 70 erbij pakken met de dictatuur en al om aan te geven dat we het niet kunnen maken als Europa om Griekenland zo hard te laten bezuinigenquote:
Lelijke pruik ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:31 schreef Specularium het volgende:
Die Mengele is ook wel een echte homo.
Ik hoop ook zoiets, of gewoon slaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef Tem het volgende:
Frits is er klaar mee en gaat zo in dat wijf d'r bek pissen.
Ik zou het toejuichen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef Tem het volgende:
Er komt straks een briefje:quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef Tem het volgende:
Ik zou d'r doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dochter Kazan een beetje engig.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Er komt straks een briefje:
"Als je straks even in je bek gepist wilt worden (en je moeder) dan kan dat, Frits"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |