quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Het CDA is vandaag definitief door de mand gevallen
en hoequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Bleker is vandaag definitief door de mand gevallen
Was zijn voornaam Anus toevallig ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Je bedoelt die man die bezwoer dat-ie terug zou gaan naar z'n paarden na de formatie maar toch opeens staatssecretaris werd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat was zijn broerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was zijn voornaam Anus toevallig ?
HAHA
Inderdaad. En dan een beetje die vrouw met eigen webshop gaan afsnauwenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
dat mens had geen man en geen kinderen.. je kan wel zien hoe wanhopig ze is geworden.. wat een vertoning zeg.. denkt dat ze alleen een carriere nodig heeft..
zie post hierbovenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand de inhoud van het briefje hier posten?
Vind je het gek. Die is goed om een keer overheen te gaan en dan pleitos toedeledokie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
dat mens had geen man en geen kinderen.. je kan wel zien hoe wanhopig ze is geworden.. wat een vertoning zeg.. denkt dat ze alleen een carriere nodig heeft..
Jah, negeer mijn vorige opmerking maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat kan je je afvragen bij mutsen webwinkels.
Ik vond hem altijd wel authentiek en echt overkomenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt die man die bezwoer dat-ie terug zou gaan naar z'n paarden na de formatie maar toch opeens staatssecretaris werd?
Ook tussen haakjes (met je moeder).quote:
Als dat er op had gestaan had ik op CDA gestemd bij de volgende verkiezingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef Gattaca het volgende:
" ... maar als je (bij je moeder) in Nederland wil blijven dan kan dat niet! Trololololol!"
Sorry op m'n iPhone kan ik een gesloten topic niet quoten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, negeer mijn vorige opmerking maar..
Dat wijf ziet jou echt niet zitten hoor. Je hebt maar een baantje.
Hoezo ben je een muts als je creatief bent in het winnen van je brood? De meeste mensen werken namelijk om gewoon de maandelijkse lasten te betalen en vreten op tafel te krijgen.
Dit is gewoon in haar goede jaren een kleurloze kut geweest en later heeft ze de blondeermiddeltjes ontdekt. Meer niet. Het is een wandelende midlife crisis.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook tussen haakjes (met je moeder).
Volgens mij wou Bleker die palen na afloop in een skybox, terwijl Mauro de drankjes moest halen voor de hele CDA fractie.
Daar vraag je een beetje om als je onder draaiende camera's iemand een briefje toeschuift.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef Cee het volgende:
Gadver. Ik heb het stuk met het briefje niet gezien (schakelde pas in toen ik er op twitter over las). Maar was het de überhaupt bedoeling dat de boodschap op het briefje in beeld kwam?
Hoelaat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
Overigens ga ik morgenochtend wel kijken. POL24.
Wie niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
Overigens ga ik morgenochtend wel kijken. POL24.
Geef jij haar maar eens een beurt. Knapt ze van op wrs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Sorry op m'n iPhone kan ik een gesloten topic niet quoten.
Maar voel je daar wat van?
Wel PSV héquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef Blistering het volgende:
Ik ga ook maar asielzoeker worden, mag ik ook mee met Bleker naar voetbalwedstrijden.
Tien uur, dacht ik.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Tien uur, dacht ik.
Alors volgt het ook wel. En reken maar dat er een reeks op volgt.
quote:
Ik heb nog wel een webwinkeltje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Geef jij haar maar eens een beurt. Knapt ze van op wrs.
Eensch. Wat een kutwijf. Ze is gewoon haske jaloers op vrouwen die wél man en kinderen hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, negeer mijn vorige opmerking maar..
Dat wijf ziet jou echt niet zitten hoor. Je hebt maar een baantje.
Hoezo ben je een muts als je creatief bent in het winnen van je brood? De meeste mensen werken namelijk om gewoon de maandelijkse lasten te betalen en vreten op tafel te krijgen.
Dit is gewoon in haar goede jaren een kleurloze kut geweest en later heeft ze de blondeermiddeltjes ontdekt. Meer niet. Het is een wandelende midlife crisis.
Muts!quote:
Joh ze verkoopt alleen dr boekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef Gattaca het volgende:
wat een kapsones had die powned-vrouw, btw ... ongelooflijk
Hij probeerde het onopvallend naar Mauro toe te schuiven, maar dat gaat lastig met drie A4'tjes...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef Cee het volgende:
Gadver. Ik heb het stuk met het briefje niet gezien (schakelde pas in toen ik er op twitter over las). Maar was het de überhaupt bedoeling dat de boodschap op het briefje in beeld kwam?
Geweldig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij probeerde het onopvallend naar Mauro toe te schuiven, maar dat gaat lastig met drie A4'tjes...
Wat een gastquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij probeerde het onopvallend naar Mauro toe te schuiven, maar dat gaat lastig met drie A4'tjes...
Dan had hij dat na afloop van de uitzending moeten doen. Dit was gewoon te walgelijk voor woorden...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als hij het echt onopvallend wou doen, dan doe je dat niet met vijf camera's op je neusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als hij het echt onopvallend wou doen, dan doe je dat niet met vijf camera's op je neus
Was puur om begrip te krijgen, wat hopeloos faalde.
Hij had gehoopt dat Mauro hem met een hagelwit gebit toe zou glimlachen en zeggen: "Bedankt dat u zo goed bent, blanke man!" En dat hij vervolgens Mauro mee zou kunnen nemen, zodat hij als slaaf te werk gesteld kan worden op z'n ponyboerderij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als hij het echt onopvallend wou doen, dan doe je dat niet met vijf camera's op je neus
Was puur om begrip te krijgen, wat hopeloos faalde.
Bij Marianne Zwagerman is het stilquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef Kwaliteit het volgende:
hehe bleker is trending topic op twitter
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Hij had gehoopt dat Mauro hem met een hagelwit gebit toe zou glimlachen en zeggen: "Bedankt dat u zo goed bent, blanke man!" En dat hij vervolgens Mauro mee zou kunnen nemen, zodat hij als slaaf te werk gesteld kan worden op z'n ponyboerderij.
Edwin Evers ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef Kwaliteit het volgende:
En als je in Nederland wilt blijven dan kan dat niet.quote:
[..]
Hij had gehoopt dat Mauro hem met een hagelwit gebit toe zou glimlachen en zeggen: "Bedankt dat u zo goed bent, blanke man!" En dat hij vervolgens Mauro mee zou kunnen nemen, zodat hij als slaaf te werk gesteld kan worden op z'n ponyboerderij.
Wat is trending topic en wat is twitterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef Kwaliteit het volgende:
En zo kan je van elke partij iets noemenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:24 schreef Gattaca het volgende:
CDA'ers hebben wel wat met sociale bloopers:
- Balkenende: U kijkt zo lief!
- Lubbers kontjes graaien
- Eurlings en dat enge salueren naar Verhagen
- En nu Bleker weer
Zo jammer dat hij zijn ziel aan de duivel verkoopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef de_boswachter het volgende:
En wedden dat Leers met die borstels boven z'n ogen vannacht geen oog dicht doet?
Tsja... lastig he kiezen tussen menselijkheid/eigen ingeving en Wilders die met een dolk in je rug prikt.
Wilders heeft hier geen zak mee te maken, dit is gewoon bestaand beleid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef de_boswachter het volgende:
En wedden dat Leers met die borstels boven z'n ogen vannacht geen oog dicht doet?
Tsja... lastig he kiezen tussen menselijkheid/eigen ingeving en Wilders die met een dolk in je rug prikt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wilders heeft hier geen zak mee te maken, dit is gewoon bestaand beleid.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En zo kan je van elke partij iets noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLtwitter:amorimtweets twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 00:27:39RT @WebDriePuntNul: Briefje van Mauro aan #Bleker; "Als je (met je paardjes) mee wilt naar Angola, dan kan dat..." reageer retweet
Albayrak en Hirsch Ballin zaten niet met Wilders in een gedoogconstructie en beslisten hetzelfde...quote:
Weheh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:29 schreef Gattaca het volgende:
twitter:amorimtweets twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 00:27:39RT @WebDriePuntNul: Briefje van Mauro aan #Bleker; "Als je (met je paardjes) mee wilt naar Angola, dan kan dat..." reageer retweet
Ik had Bleker nog best hoog zitten idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:30 schreef rubbereend het volgende:
Wel typerend dat Bleker weer het CDA verhaal mag doen op tv, de enige die een beetje over komt op tv van het hele stelletjeen dan maakt hij juist de blunder
Valt even goed iets voor te zeggen ja. Maar dan moet Nederland wel uit een aantal internationale verdragen stappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:56 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het humaner om een kind meteen terug te sturen, met begeleiding bijvoorbeeld, dan om hem eerst hier voor lange tijd laten wonen. De grens naar 21/23 verleggen lost het probleem wat mij betreft niet op.
Als je (met je moeder) mee wil naar PSV - FC Twente dan kan dat ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef Santello het volgende:
Plaatje van het briefje werkt niet. Wat stond er op?
Kon het net niet snel genoeg lezen/horen.
Klopt, de hele dag met Blekertje op stap om na afloop bij Schiphol te worden afgezetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil hij niet mee dan? Mooi uitje naar een wedstrijd, beetje slijmen bij Henk Bleker, lachend op de foto, genieten van een hapje, een drankje en een sfeervolle ambiance.
En dan komt het volgende briefje:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil hij niet mee dan? Mooi uitje naar een wedstrijd, beetje slijmen bij Henk Bleker, lachend op de foto, genieten van een hapje, een drankje en een sfeervolle ambiance.
quote:Als je naar Angola wil, dan kan dat
Ik vond hem ook niet echt een amusante tafelgast.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:42 schreef Santello het volgende:
Mauro had die kans kunnen aangrijpen door te zeggen : Sorry, ik heb daar geen tijd voor, ik moet mijn koffer pakken!
Ik zie hem liever dan Marc van Hintem of Barbera Barend...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet echt een amusante tafelgast.
Dit slaat weer nergens op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:42 schreef Gattaca het volgende:
(met je moeder) ook
zo van: ik wil met je mee naar een voetbalwedstrijd, maar niet alleen, ik wil niet overkomen als een pedofiel.dus neem je moeder mee.
Als zijn vrouw genoeg verdient?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:01 schreef kalinhos het volgende:
Maar stel nou dat hij maandag trouwt, wat dan? Kan die dan wel blijven?
Lijkt me een beetje opvallend schijnhuwelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:01 schreef kalinhos het volgende:
Maar stel nou dat hij maandag trouwt, wat dan? Kan die dan wel blijven?
is een schijnhuwelijk illegaal?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje opvallend schijnhuwelijk
ja naar mijn weten welquote:
Je moet bij elkaar leven, zelfde bed slapen etc. etc. echt samenzijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:06 schreef Gattaca het volgende:
[..]
hoe bepalen ze of iets een schijnhuwelijk is
dat inderdaad...ik bedoel je bent wettelijk gezien ook niet verplicht van je kind te houden. hoe gaat iemand aantonen dat er sprake is van een liefde huwelijk ipv een verstandshuwelijk...en dan hoeveel echtparen zijn nog bij elkaar puur voor de kids ipv elkaar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:06 schreef Gattaca het volgende:
[..]
hoe bepalen ze of iets een schijnhuwelijk is
Okquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet bij elkaar leven, zelfde bed slapen etc. etc. echt samenzijn.
Dat is al na velen jaren huwelijk. Een net getrouwd stel is echt wel te onderscheiden van een schijnhuwelijk. Niet alleen of ze daadwerkelijk samenwonen maar ook in gesprekken zijn veel dingen door te prikken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
dat inderdaad...ik bedoel je bent wettelijk gezien ook niet verplicht van je kind te houden. hoe gaat iemand aantonen dat er sprake is van een liefde huwelijk ipv een verstandshuwelijk...en dan hoeveel echtparen zijn nog bij elkaar puur voor de kids ipv elkaar?
[..]
mwah is natuurlijk ook een vrij beperkte groepquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef kalinhos het volgende:
Ahh ok, nooit geweten eigenlijk. Ook wel apart dat een overheid zo diep in je priveleven zou mogen kunnen gaan
Daar gaat ook een aflevering van Flodder over, Johnny die even een Poolse denkt te trouwen voor wat centen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:12 schreef kalinhos het volgende:
Ahh ok, nooit geweten eigenlijk. Ook wel apart dat een overheid zo diep in je priveleven zou mogen kunnen gaan
Dan blijkt maar weer dat Flodder een zeer maatschappij-kritische serie is...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar gaat ook een aflevering van Flodder over, Johnny die even een Poolse denkt te trouwen voor wat centen.
Wat een boos volk, ze lopen nog net niet met fakkels door de stratenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
De reacties op twitter zijn vernietigend...
http://nl.twirus.com/?q=%23CDA&category=nl&freqtype=today
Ik luister straks weer eens Bundesliga.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
best een irritante site om te lezen met die fijne streepjes. Veel te druk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze hilarische grap werd mede mogelijk gemaakt door de Zwarte Markt, Beverwijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef pberends het volgende:
P&W hadden beter Blekers broer uit kunnen nodigen.
Ja, ik vraag me echt af waarom ze zichzelf zo geweldig vindt. Omdat ze haar haar geblondeerd heeft en omdat ze bakken met geld binnenhaalt? Tis net een testosteron-mannetje die alleen maar gelukkig van geld wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een irritant vies over het paard getild wijf zeg die ex Telegraaf directrice
Oh wat is ze geweldig.
Met haar 12 in een dozijn Vero Moda trui.
Je, mede-oprichter van Powned, ze kan helemaal trots op zichzelf zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef Gattaca het volgende:
wat een kapsones had die powned-vrouw, btw ... ongelooflijk
Tja een ex-Telegraaf trut, zegt genoeg natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:09 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"Minder dan een miljoen omzet is geen carrière"
Jezus, wat een arrogant takkewijf, met een onsamenhangend verhaal zeg.
Ik vind hem niet vreselijk, maar waarom hij altijd zogenaamd inhoudelijke analyses mag geven bij P&W is mij een compleet raadsel. Waarom doet hij dat zichzelf aan? Waarom doet P&W dat zichzelf aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Oh en die bart Chabot echt wat een vreselijke kerel is dat.
Nee, ze zei letterlijk dat je minstens directeur moest zijn van een bedrijft met minimaal een miljoen omzet. Dus 99,5% van alle vrouwen in NL zijn volgens haar mutsen. Dan klopt er iets niet met die definitie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
In één ding heeft ze toch echt wel gelijk: 3 Truien per week breien en die via internet verkopen is natuurlijk geen carriere. Meer een bezigheid of desnoods een baan en heel goed dat je er dan een grijpstuiver aan overhoudt, maar een carriere is natuurlijk iets anders. Kom op.
Volgens mij ging het over een carrière als ondernemer, dan moet je dat hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ze zei letterlijk dat je minstens directeur moest zijn van een bedrijft met minimaal een miljoen omzet. Dus 99,5% van alle vrouwen in NL zijn volgens haar mutsen. Dan klopt er iets niet met die definitie.
Dan nog ... hoeveel bedrijfjes hebben een miljoen omzet ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:10 schreef Fingon het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over een carrière als ondernemer, dan moet je dat hebben.
Is dat niet iets wat vele politici overkomt? *lol*quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Bleker geloof ik van dat het een vriendelijke goedbedoelende man is. Maar dan denk ik ook, als hij in het echt werkelijk zo'n sympathieke maar ongelooflijk kneuzige man is als op TV dan was hij nooit op zijn huidige positie gekomen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:16 schreef Geelman het volgende:
Ik vond Bleker wel baas. Hij komt toch even opdraven in het heetst van de strijd. Dat zie ik Wilders nog niet doen. Tja, dat briefje, misschien niet heel handig maar waarschijnlijk gewoon een vriendelijk gebaar.
Dan nog slaat het nergens op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:10 schreef Fingon het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over een carrière als ondernemer, dan moet je dat hebben.
Ik vond dr instelling wel wat hebben maar ze drukte zich arrogant uit. Maar over het algemeen ben ik het ermee eens dat dit soort mensen niet echt prettig zijn in de omgang. "Alles moet knallen, alles moet met ambitie". Niet iedereen heeft testosteron teveelquote:
of gewoon via pauwenwitteman.nlquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:06 schreef Omnifacer het volgende:
Toch de aflevering van vrijdag nog eens bekijken, nu op Ned 1.
Uiteraard, maar ik kwam hem toevallig tegen toen ik na college een beetje zat te zappen en had nog niet eerder teruggekekenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:13 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
of gewoon via pauwenwitteman.nl
Dat is zo'n soort oom die leuk lijkt als je klein bent door de mooie paardenverhaaltjes maar als je ouder wordt snap je welk ellebogenwerk hij gebruikt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:12 schreef thettes het volgende:
[..]
Bleker geloof ik van dat het een vriendelijke goedbedoelende man is. Maar dan denk ik ook, als hij in het echt werkelijk zo'n sympathieke maar ongelooflijk kneuzige man is als op TV dan was hij nooit op zijn huidige positie gekomen.
Ofwel, ik geloof hem wel maar weet ook wel dat het vast niet zo zal zijn.
Schrijf er een gedicht over.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken. Wat een heerlijk wijf die overdreef door haar meningen. Bleeker begreep haar ironie niet.
Dan zeggen ze dat vrouwen geen humor hebben.
Bleeker probeerde er met gemakkelijke grapjes van af te komen.
Wat viel die man door de mand. Nergens op antwoorden en steeds met wedervragen komen.
De omkoping van Mauro was nog het stuitends.
Zat op het punt een KLB topic over hem te openen. Maar ik ken mijn grenzen.
Mauro
Ken je Trudie nog zijn vorige hond ? Echt Golfert die heette Trudiequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond in ieder geval met Arjan Ederveen.
Een interessante gast met een mooie manier van vertellen die de hele avond kan boeien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toch Trudie uit THeo & Theaquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Trudie nog zijn vorige hond ? Echt Golfert die heette Trudie
Nu je het zegt Ofyles. Dat was eigenlijk al een gedichtquote:
Ja hadden een hele aflevering over haar.quote:
In de spreidstand te gast bij Professor Zuurbekjequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Trudie nog zijn vorige hond ? Echt Golfert die heette Trudie
Verder ook:quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn zwarte kousen al aangetrokken, ben er helemaal klaar voorquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder ook:
Kees van der Staaij
SGP-fractievoorzitter over cruciale rol die zijn partij speelt in Mauro-kwestie.
Jacobine Geel en Van Os
Voorzitter CDA-commissie en NRC-verslaggever over onrust binnen CDA.
Ze buitelen over elkaar heen wie het meest vind dat Mauro hier moet blijven. Nog even en ze gaan de "Barmhartige-Samaritaan-award" in het leven roepen om elkaar jaarlijks te geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:54 schreef golfer het volgende:
Verder ook:
Kees van der Staaij
SGP-fractievoorzitter over cruciale rol die zijn partij speelt in Mauro-kwestie.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb mijn zwarte kousen al aangetrokken, ben er helemaal klaar voor
Hihiquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb mijn zwarte kousen al aangetrokken, ben er helemaal klaar voor
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef rubbereend het volgende:
Is dat die musical waarvoor Jack van Gelder afzegde?
Mijn normale account is uitgezet naar Angola.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waarom post je met DrDentzz met twee z's?
Just curious
Wanneer mag je weer onder je eigen account spammen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Mijn normale account is uitgezet naar Angola.
daarmee post hij op fok.aoquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer onder je eigen account spammen?
Over een paar weekies geloof ik. Het onrecht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer onder je eigen account spammen?
Had je hier al bekend het het en waarom?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:09 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Over een paar weekies geloof ik. Het onrecht.
Leugens, je hebt er waarschijnlijk met de pet naar gegooid.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:09 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Over een paar weekies geloof ik. Het onrecht.
Maar dat is niet zo rullevant, ik had hem net helemaal Dickie Derksen gestyled.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je hier al bekend het het en waarom?
Laat staan internet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:12 schreef Specularium het volgende:
Van der fucking Staaij. Hij heeft nieteens een tv.
Jumpen!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Nawijn ooit Minister is geweest
Het is niet verboden om een internetverbinding te hebben binnen de orthodox-gereformeerde gemeenschap; het komt zelfs heel vaak voor.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Nawijn ooit Minister is geweest
Oh, voor porno?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is niet verboden om een internetverbinding te hebben binnen de orthodox-gereformeerde gemeenschap; het komt zelfs heel vaak voor.
Jawel. Hij kijkt alleen wat nodig is om zijn TKwerk goed te kunnen doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:12 schreef Specularium het volgende:
Van der fucking Staaij. Hij heeft nieteens een tv.
Niemand.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:18 schreef roos85 het volgende:
Van die promo's werd ik niet enthousiast..
Het wordt totaal niet als elite gezien. Je bent in de war met opera.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ugh, musicals, wat een vreselijke vorm van vermaak.. en dan word het als elite gezien lijkt het wel, terwijl het plot werkelijk in je strot geduwd wordt en mensen als een stel idioten zitten te zingen... zo onsubtiel
is het mauro gedeelte al afgelopenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
100% eens met van der Staaij. Ook in kamerdebatten is hij altijd zeer goed. Verder heb ik niks met de SGP.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
100% eens met van der Staaij. Ook in kamerdebatten is hij altijd zeer goed. Verder heb ik niks met de SGP.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is het mauro gedeelte al afgelopen
Denk dat je wel gelijk hebt, maar het is wel duur, het is net als disney world, mensen staan je té hard te entertainenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Het wordt totaal niet als elite gezien. Je bent in de war met opera.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
50 euro is ook nog al wat voor een stukje amateurtoneel...
Musicals, opera, theater staan op ongeveer dezelfde 'elitaire' lijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Het wordt totaal niet als elite gezien. Je bent in de war met opera.
hierna nog 'onrust binnen CDA'. Heb het onderwerp gemist in het nieuwsquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Musicals, ik zap even weg.
Albert Verlinde ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaaden mensen maar roepen "het is zo'n goede musical"
Dit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
Vrouwen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:21 schreef arucard het volgende:
Ik snap het echt niet, wie gaan er nou allemaal zoveel naar die musicals dat ze blijven komen en uitverkocht blijven
Als het gratis was zou ik er nog niet heen hoeven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk dat je wel gelijk hebt, maar het is wel duur, het is net als disney world, mensen staan je té hard te entertainen
Dat terwijl cabaret meestal veel verhullender is, moeilijker te doorgronden (niet altijd maar vaak wel) en je voor een musical je hoofd niet hoeft te gebruikenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Musicals, opera, theater staan op ongeveer dezelfde 'elitaire' lijn.
Cabaret staat daar onder. Terwijl iedereen weet dat dat leuker is.
Daar komen wel mensen op af...het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod...quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
De prijzen voor musicals van Ome Joop zijn helemaal torenhoog
Als 't gratis was zou ik wel eens kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als het gratis was zou ik er nog niet heen hoeven.
Klopt, en bij Joop weet je dat je goede kwaliteit krijgtquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar komen wel mensen op af...het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod...
Ik kijk wel eens animé gebaseerde musicals die op youtube staan. Maar dat zijn meer kleinschalige theatervoorstellingen en niet peperdure supershows.quote:
zou je denken? denk dat er ergens op broadway wel een grotere sigaar zitquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef rubbereend het volgende:
Als Joop het niet wil doen lijkt me dat een duidelijk teken
Dragonball Z the musical zou ik misschien nog overwegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens animé gebaseerde musicals die op youtube staan. Maar dat zijn meer kleinschalige theatervoorstellingen en niet peperdure supershows.
Geen cams, ik wil wel een hd ripje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
vast welzijn er genoeg stiekem gefilmd
Theater kan je niet filmen. Dat werkt totaal niet. Op cabaret na misschien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
vast welzijn er genoeg stiekem gefilmd
Om die zendtijd heeft hij gesmeekt.quote:
die zijn er alquote:
Kloptquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Zij heeft toch dat programma bij de AVRo gewonnen?
Dat zou fucking awesome zijn...quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:24 schreef arucard het volgende:
[..]
Dragonball Z the musical zou ik misschien nog overwegen
Stiekem is het wel leuk hequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oepsie, nu verraad ik dat ik ook naar die pulp kijk
Dat deed je al in het Familiediner.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oepsie, nu verraad ik dat ik ook naar die pulp kijk
ga er maar van uit dat dat niet gebeurt, hij wordt al ingezet bij te veel dingen. Zelfs in de gezondheidszorg doet bij zijn intredequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, in opkomst. Ik hoop niet dat het een soort CD-I gaat worden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
11 zetels! wat mij betreft gaat het dan de goede kant op met het CDA hoor
Voetbal International: the musical zou ook wel een goede zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Specularium het volgende:
De leukste musical van de afgelopen jaren.
[ afbeelding ]
Daar was ik wel voor de cynische hork...quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat deed je al in het Familiediner..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |