En PVV met de Aldiquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vergelijkt 'ie de CDA met de LIDL?
Goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Hoe gaat het met die olifant? Vond het zielig.
Ik ook.. arm beestquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
conspiracy, ze wilden het ivoor van de afgebroken slagtand verkopenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
Ik heb al genoeg gezegd.quote:
Groeit niet aan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:33 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Toch een slagtand eraf, voor z'n leven verminkt.
Ze mag er wel wezen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:32 schreef Specularium het volgende:
Jacobine is een soort gelukte versie van Verdonk.
At Your Servicequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
"Ik houd van deze partij... En ik geLOOF in deze partij"
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
"Ik houd van deze partij... En ik geLOOF in deze partij"
Over Camiel gesproken: ik zag hem laatst bij de AH op het Koningsplein. Die gozer is DUN geworden jongen! En hij was met zijn ex!quote:
Zoveel was zaterdag inderdaad duidelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
Zolang Maxime er zit, hebben ze niks aan die woorden van Jacobine.
1379, hij was een tijdje ondergronds.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef DrDentzz het volgende:
Maxime zit er al sinds 1973 ofzo toch.
Klopt, die toespraak van Jacobine was indrukwekkend, maar dan zie je dat hypocriete smoelwerk van Verhagen & Coquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
Zolang Maxime er zit, hebben ze niks aan die woorden van Jacobine.
quote:
Hij zit wel aan het bier, misschien heeftie zich al ingedronken?quote:
iemand die ons verlost van die partijquote:
De laatste 10 jaar is het erg in om alles ideologisch te combineren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het niet gewoon tijd om religie en politiek gescheiden te houden?
Neen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het niet gewoon tijd om religie en politiek gescheiden te houden?
Waarom niet gewoon school en politiek gescheiden houden van religie. Laat mensen lekker thuis zelf weten wat ze doen/geloven en beperk het tot bidhokken oid op scholen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
De laatste 10 jaar is het erg in om alles ideologisch te combineren.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
Ederveen gaat de SGP helpen.
Creatief met Urk.
Traditioneel getrouwe stemmen voor het CDA.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat voegt religie toe aan politiek?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
Ederveen gaat de SGP helpen.
Creatief met Urk.
Hij had maar 1 plant.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef alors het volgende:
Hij rookt wel teveel van de wiet uit z'n moestuin.
Dit is heel belangrijk. Je snapt het gewoon niet, onbeschaafd wezen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
Nu krijg je weer te zien waarom die subsidie wordt gekort.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
Ja, pak die hond ook nog even bij zijn penis.
Analfabetische cultuurbarbaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:50 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dit is heel belangrijk. Je snapt het gewoon niet, onbeschaafd wezen.
hahahhahahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:50 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dit is heel belangrijk. Je snapt het gewoon niet, onbeschaafd wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |