Het is een bekende uitspraak, vond 'm wel passend bij Mauro in dit geval.quote:
quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Weet ik, ik doe gewoon flauwquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een bekende uitspraak, vond 'm wel passend bij Mauro in dit geval.
Ach die zijn in meerderheid toch christelijk.quote:
Twee vliegen in een klap dus, mooiquote:
quote:[POLSC#2555] Zetten je oma uit
Ein Volk, ein Reich, einkein Angolees.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een bekende uitspraak, vond 'm wel passend bij Mauro in dit geval.
Dit voelt zo goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:42 schreef Tem het volgende:
Ik liet aan Cerbie de eer maar dan komt die POL SC Mauro er weer tussen.
Ordinair inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef eriksd het volgende:
Wat is de PC Hooftstraat toch een tokkieparadijs. Mijn god zeg.
Mit Mauro wird dieses Nation für ein tausend Jahre an der spitze des Europa stehen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ein Volk, ein Reich, ein Angolees.
Wie Gerd Leers?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat economisch goed met Angola. Wellicht kan hij daar een mooie business opstarten met de zak geld die hij meekrijgt.
Hij mag Wilders wel dankbaar zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat economisch goed met Angola. Wellicht kan hij daar een mooie business opstarten met de zak geld die hij meekrijgt.
Dat is nog het mooiste aan dit alles. Angola wordt even neergezet als een godvergeten hellhole waar je niemand naartoe moet sturen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Precies, 99% van de economie bestaat uit olie en diamanten, kan hij daar een handeltje in starten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Jazeker, en volgende maand mag je niet negatief spreken over Afrika want het is een kansencontinent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste aan dit alles. Angola wordt even neergezet als een godvergeten hellhole waar je niemand naartoe moet sturen.
Nou ja, zo denderend is he daar ook weer niet hoor. Ze profiteren aardig van b.v. de olieprijs, maar daar merken de Angolese Henk en Ingrid volgens mij weinig van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste aan dit alles. Angola wordt even neergezet als een godvergeten hellhole waar je niemand naartoe moet sturen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Geen Limburgs aardig ventje die aan de softheid der Nederland gewend is nee.quote:In dit reisadvies is de rubriek 'Samenvatting' verwijderd en zijn alle andere rubrieken gewijzigd.
Laatst gewijzigd op 3 februari 2011
Nog steeds geldig op 29 oktober 2011
Actualiteiten
Voor een verblijf in Angola wordt u geadviseerd waakzaamheid te betrachten.
Luanda kent geen ‘veilige’ buurten. Krotten en villa’s staan naast elkaar (zie rubriek ‘ Zware criminaliteit’).
Algemeen
Zorg bij het autorijden dat altijd alle portieren op slot en ramen gesloten zijn en wees extra alert op het rijgedrag van de (regelmatig dronken) Angolese weggebruikers. Het wordt ontraden om in het donker buiten Luanda te rijden.
Bezoekers wordt aangeraden door een lokale contactpersoon de opvang op het vliegveld en de begeleiding tijdens het bezoek te laten organiseren.
Het is absoluut verboden om mensen in uniform, militaire installaties, publieke gebouwen, bruggen, luchthavens, etc. te fotograferen. U dient zich altijd te kunnen legitimeren.
Mobiele telecommunicatie buiten de grotere steden is niet overal mogelijk.
Gezondheidssituatie
Voor informatie over epidemieën of over eventuele benodigde vaccinaties, preventie, symptomen en behandeling van diverse ziekten in Angola wordt u geadviseerd contact op te nemen met uw plaatselijke GGD, reiskliniek of bijvoorbeeld de websites www.lcr.nl, www.who.int, www.rivm.nl of www.rijksoverheid.nl/ministeries/vws te raadplegen
Net als in Nederland worden in Angola seksuele contacten met minderjarigen aangemerkt als een ernstig strafbaar feit. De autoriteiten van Angola kennen een zeer stringent vervolgingsbeleid; bij een veroordeling hiervoor worden (zware) straffen opgelegd. Los van bestraffing in Angola geldt dat men (ook) voor in het buitenland begane misdaden op het gebied van kinderseks in Nederland strafrechtelijk vervolgd kan worden.
Voor aanvullende informatie inzake een verblijf in Angola wordt u verwezen naar de website van de Nederlandse ambassade te Luanda www.angola.nlembassy.org
Voor algemene reisinformatie wordt aangeraden www.wijsopreis.nl te raadplegen.
Terrorisme
U dient rekening te houden met het feit dat er wereldwijd een terrorismedreiging bestaat, welke zich voornamelijk richt op civiele doelen, die vaak door buitenlanders worden bezocht.
Zware criminaliteit
Zware criminaliteit, bestaande uit gewapende (roof)overvallen, carjacking, berovingen, etc. neemt toe. Wapenbezit is nog steeds wijd verbreid en controle daarop is nihil.
Ga met name na zonsondergang niet alleen de straat op vanwege het risico van berovingen.
Onveilige gebieden
De binnenlanden van Angola zijn niet veilig toegankelijk door landmijnen. U dient hier waakzaamheid te betrachten. Het wordt ontraden om zich hier buiten de begaanbare wegen te begeven.
Met de opleiding die hij hier gehad heeft moet hij toch een goede kans hebben lijkt me.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, zo denderend is he daar ook weer niet hoor. Ze profiteren aardig van b.v. de olieprijs, maar daar merken de Angolese Henk en Ingrid volgens mij weinig van.
Oh dear. Laten we alle Zuid-Afrikanen ook maar hier houden dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[..]
Geen Limburgs aardig ventje die aan de softheid der Nederland gewend is nee.
Ach, bijna hetzelfde als Zuid-Afrika m.u.v. de landmijnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[..]
Hij zal op het (V)MBO vast vloeiend Portugees hebben leren spreken inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Met de opleiding die hij hier gehad heeft moet hij toch een goede kans hebben lijkt me.
Dus ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, bijna hetzelfde als Zuid-Afrika m.u.v. de landmijnen.
Shit, te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Du_ke zeker weer met z'n scoutingterroristen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:50 schreef Cerbie het volgende:
Onrust in Noord-Drenthe door branden]Onrust in Noord-Drenthe door branden.
CDA Drenthe komt al in opstand.
Waar woon je ?quote:
quote:
Nou ik heb het toch ook overleefd, waarom zou Mauro het niet lukken?quote:Actualiteiten
In Zuid-Afrika kan - met uitzondering van bepaalde onveilige gebieden - worden gereisd.
Algemeen
Indien u per auto reist, is het voor uw veiligheid raadzaam gebruik te maken van de grotere doorgaande wegen en alleen stops te maken bij benzinestations en wegrestaurants.
Aangeraden wordt om voorzichtig te rijden, zich te houden aan de snelheidslimieten en rekening te houden het gevaarlijke rijgedrag van andere weggebruikers.
Afgeraden wordt om lifters mee te nemen en na zonsondergang te reizen.
Afgeraden wordt gebruik te maken van het openbaar vervoer (treinen), vooral in de omgeving van grote steden, omdat reizigers vaak het doelwit van criminele activiteiten zijn (berovingen).
Gezondheidssituatie
Voor informatie over epidemieën of over eventuele benodigde vaccinaties, preventie, symptomen en behandeling van diverse ziekten in Zuid-Afrika wordt u geadviseerd contact op te nemen met uw plaatselijke GGD, reiskliniek of bijvoorbeeld de websites www.lcr.nl, www.who.int, www.rivm.nl of www.rijksoverheid.nl/ministeries/vws te raadplegen.
Net als in Nederland worden in Zuid-Afrika seksuele contacten met minderjarigen aangemerkt als een ernstig strafbaar feit. De autoriteiten van Zuid-Afrika kennen een zeer stringent vervolgingsbeleid; bij een veroordeling hiervoor worden (zware) straffen opgelegd. Los van bestraffing in Zuid-Afrika geldt dat men (ook) voor in het buitenland begane misdaden op het gebied van kinderseks in Nederland strafrechtelijk vervolgd kan worden.
Aanvullende informatie inzake een verblijf in Zuid-Afrika kunt u vinden op de website van de Nederlandse ambassade in Pretoria www.dutchembassy.co.za
Voor algemene reisinformatie wordt geadviseerd www.wijsopreis.nl te raadplegen.
Zware criminaliteit
Met name in en rond de grote steden is er sprake van gewelddadige criminaliteit, waarbij seksueel geweld niet wordt geschuwd. Aangeraden wordt om waakzaamheid te betrachten en om foto- en videocamera's, juwelen, laptops en mobiele telefoons niet zichtbaar op straat te dragen.
Terrorisme
U dient zich bewust te zijn van het wereldwijde verhoogde risico van terroristische aanslagen op doelen waar veel buitenlanders samenkomen.
Onveilige gebieden
Aangeraden wordt de zogeheten townships slechts met deskundige begeleiding te bezoeken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Shit, te laat.Weet je zoontje inmiddels al wat een neger is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik snap het punt nog steeds nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Nou ik heb het toch ook overleefd, waarom zou Mauro het niet lukken?
Hij heeft ook nog de mazzel dat hij zwart is ook nog.
Gister wel fik gestookt, was het lekker weer voor want het was zeker niet koud buiten. Dan bij een lekker vuurtje zitten met een koud flesje bier is zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Du_ke zeker weer met z'n scoutingterroristen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weet je zoontje inmiddels al wat een neger is?
Dat Angola een pokkeland is maar dat iemand uit Nederland (of in jouw argument Limburg) zich er heus wel kan redden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik snap het punt nog steeds niet
De reisadviezen van MinvBuZa mag je wel met 5 kilo zout nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[..]
Niet echt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De reisadviezen van MinvBuZa mag je wel met 5 kilo zout nemen.
Maar je bent weer teruggekomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat Angola een pokkeland is maar dat iemand uit Nederland (of in jouw argument Limburg) zich er heus wel kan redden.
Is mij toch ook gelukt, en ik ging vrijwillig.
Het komt, we kopen http://www.bol.com/nl/p/n(...)666855331/index.html voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weet je zoontje inmiddels al wat een neger is?
November vrij "snoeihout" stoken hier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gister wel fik gestookt, was het lekker weer voor want het was zeker niet koud buiten. Dan bij een lekker vuurtje zitten met een koud flesje bier is zeker niet verkeerd
Ja ik ben weer terug gekomen, maar ik had er ook wel kunnen zitten tot het einde der tijden wat mij betreft. Ja het is er allemaal niet zo vrolijk, veilig, gezellig en netjes als hier in Nederland maar er valt wel wat van te maken. Mauro is bovendien nog neger ook nog en dat scheelt een hoop in die landen, hoe cru het ook klinkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar je bent weer teruggekomen.
Sowieso lijkt dat ventje ook een heel andere persoonlijkheid te hebben. Die is wel tevreden met zijn voetbalcluppie en MBO opleiding.
Kwestie van perspectief he:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ze hebben wel palmboompjes aan de Costa del Angola, dat hebben we zelfs hier niet mensen, de luxe.
[ afbeelding ]
quote:V: Als een verzekerde in een land met een negatief reisadvies wordt getroffen door een granaat, en ziekenhuisopname is noodzakelijk, is dit dan verzekerd?
A: Dit is een lastige kwestie. Willens en wetens deelnemen aan oorlogsactiviteiten sluit Mondial Assistance uit. Bij schade moet verzekerde dus aantonen niets met deze molestsituatie te maken te hebben.
Zo ziet het er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief he:
[ afbeelding ]
Doorlopende ontheffing van wat voor stookverbod dan ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef betyar het volgende:
[..]
November vrij "snoeihout" stoken hier.![]()
![]()
Jij of de scouting?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doorlopende ontheffing van wat voor stookverbod dan ook
Ik ving die granaat niet bewust op hoor!quote:
Hoe zit dat dan met Stan Storimans, hij ging wel willens en wetens een oorlogssituatie tegemoet, wordt zijn levensverzekering dan nog wel uitgekeerd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ving die granaat niet bewust op hoor!
De scouting, ik heb zelf geen tuin dus dan is stoken toch al onpraktischquote:
Daar zijn speciale verzekeringen voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met Stan Storimans, hij ging wel willens en wetens een oorlogssituatie tegemoet, wordt zijn levensverzekering dan nog wel uitgekeerd?
Questions, so many questions..
Zou RTL daar niet iets aparts voor verzekeren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met Stan Storimans, hij ging wel willens en wetens een oorlogssituatie tegemoet, wordt zijn levensverzekering dan nog wel uitgekeerd?
Questions, so many questions..
Maar dan is er een opgeleide brandwacht aanwezig, toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
De scouting, ik heb zelf geen tuin dus dan is stoken toch al onpraktisch
Neuh. We hebben wel een paar brandweermannen bij de groep maar dat zijn de grootste pyromanenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar dan is er een opgeleide brandwacht aanwezig, toch?
Een paar uur geleden was het nog wel aardig. Ik ga maar eens even boodschappen doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef du_ke het volgende:
Matig, het plan was om zo een terrasje te pakken in de najaarszon maar die breekt nog niet geweldig goed door
Nee, de zon schijnt niet.quote:
Ja dat zal dan wel, plus je krijgt een aardige gevarentoeslag op je loon.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou RTL daar niet iets aparts voor verzekeren?
Dat snap ik, en ik ben een 'brandweerzoon' en ex-scout dus fikkie steken is altijd goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh. We hebben wel een paar brandweermannen bij de groep maar dat zijn de grootste pyromanen. Maar zolang je nadenkt kan er bijna niks mis gaan hoor.
Nopequote:
Je kan ook gewoon illegaal stoken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat snap ik, en ik ben een 'brandweerzoon' en ex-scout dus fikkie steken is altijd goed!
Alleen bij ons is het dus wel zo dat er altijd even toestemming moet zijn ivm weersomstandigheden, bij bepaalde omstandigheden mag er gewoon niet gestookt worden. Zal ook wel aan de locatie liggen. En het is vaak dan ook gewoon een goede verstandhouding tussen de plaatselijke brandweer en de scouting.
Volgens mij is een brandwacht wel verplicht, weet ik niet zeker, maar als er brandweermannen in de groep zitten dan is dat dus al automatisch geregeld.
Al zal hij wel iets van freelancer zijn geweest dus zijn eigen tarieven in mogen dienen en hopen dat die geaccepteerd wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel, plus je krijgt een aardige gevarentoeslag op je loon.
Die jongens zijn niet altijd aanwezigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat snap ik, en ik ben een 'brandweerzoon' en ex-scout dus fikkie steken is altijd goed!
Alleen bij ons is het dus wel zo dat er altijd even toestemming moet zijn ivm weersomstandigheden, bij bepaalde omstandigheden mag er gewoon niet gestookt worden. Zal ook wel aan de locatie liggen. En het is vaak dan ook gewoon een goede verstandhouding tussen de plaatselijke brandweer en de scouting.
Volgens mij is een brandwacht wel verplicht, weet ik niet zeker, maar als er brandweermannen in de groep zitten dan is dat dus al automatisch geregeld.
Daar heb ik geen weet van, maar lijkt me niet al te lastig werk te vinden als je aanbiedt onder de raketten en granaten te gaan staan met een camera, weinig concurrentie etc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al zal hij wel iets van freelancer zijn geweest dus zijn eigen tarieven in mogen dienen en hopen dat die geaccepteerd worden.
Als het donker is zie je de rook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon illegaal stoken.
Gewoon geen rook-vormend spul er in gooien, dus geen plastic of veel bladeren.
Dat lijkt me ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van, maar lijkt me niet al te lastig werk te vinden als je aanbiedt onder de raketten en granaten te gaan staan met een camera, weinig concurrentie etc.
Dat kan ook inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het donker is zie je de rook niet.
Is Morgan ontsnapt uit Harderwijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef De_Nuance het volgende:
Niet vergeten dat jullie allemaal geweldige kanjers zijn hè !
[ afbeelding ]
Ja, tenzij ze jonger dan 18 zijn, dan is het wel een leuk woord voor ze.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:16 schreef De_Nuance het volgende:
Mag ik mijn vrienden slaan als ze het woord verkering gebruiken ?
Ach valt mee, we zitten er al een tijdje en zelden gedonder. Plus dat de wind vaak wel gunstig staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:18 schreef Auti het volgende:
Oh ja.. en de rook zie je niet in het donker maar mensen gaan bellen als ze brand ruiken
20+quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze jonger dan 18 zijn, dan is het wel een leuk woord voor ze.
Een PvdA bash over holle begrippen is te makkelijk zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Het CDA wil een menselijker asielbeleid. Zo'n heerlijk hol begrip dat op 1001 manieren is te interpreteren. Haha, wat een stelletje karakterloze klapmongolen zitten er toch bij die partij.
Geen idee, mij heb je er niet mee. Geen idee waarom al die kutmongolen hier mij aanzien voor een PvdA'er, maar goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een PvdA bash over holle begrippen is te makkelijk zeker?
Denk niet dat het veel indruk maaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een PvdA bash over holle begrippen is te makkelijk zeker?
Hebben we überhaupt wel een PvdA'er hier eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel indruk maakt.
Hm, nee dan is verkering niet het juiste woord.quote:
Eh?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
Het schijnt dat het volgende chachacha D-day is.
Je kent een miljoen talen en kan niet meer dan dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Cohen is een stomme slappe zak!
Nu blij, R2?
We missen nog een Yar Yarquote:
Haha, die grap maakte ik vandaag al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga eerst maar eens effe Mauro uitzetten.
http://www.elsevier.nl/we(...)rier-en-Koppejan.htmquote:Wat is dit voor circus? Kamerfracties die partijpolitiek bedrijven met Mauro. Onfatsoenlijk in een rechtsstaat. Het CDA had het nooit zover mogen laten komen. Politiek dom.
(...)
Eén blik op de verkiezingslandkaart leert hem: de kiezers in vooral de zuidelijke provincies lopen niet weg naar links, maar naar de PVV van Geert Wilders. Vreemd dat de 'linkervleugel' van het CDA dat niet wil zien.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga eerst maar eens effe Mauro uitzetten.
Erik is Jabba the Hutt.quote:
FTS lult als Yoda.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind remlof meer een Obi-Wan.
En FTS als Admiral Ackbar.
FTS is yodaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik is Jabba the Hutt.
VS is Luke Skywalker, die klote-nicht.
B_A is Han Solo, die renegade.
Nuance is Chewbacca.
Remlof is the Emperor.
Carnavalquote:
quote:
Dit vat het wel samen.quote:Lekker gevoel
Hier wordt niemand beter van. De oppositie niet. Het kabinet niet. Het land niet. De samenleving niet. U niet. Wij niet. En Mauro al he-le-maal niet. Maar iedereen die dankzij Mauro zo lekker heeft kunnen schelden op de regering dan wel de beschaving, voelde zich een paar dagen lang heerlijk goed van binnen. Want Mauro bewijst in uw ogen uw gelijk over Nederland. En dat is best een mentaal, psychisch en sociaal gesloopte Angolees waard. Toch?
Klopt wel aardig inderdaad. Al heb ik Mauro daar op zich niet voor nodig.quote:
Ik heb zin om op jouw irritante bitterballenhoofd te rammen.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb zin om op jouw irritante bitterballenhoofd te rammen.
Ik heb vanmorgen seks gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:55 schreef Monidique het volgende:
Ik heb alleen maar zin in positieve zaken.
"Journalist Stentor beukt bitterballenhoofd"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uw nieuwe UI schopt kont, mn beste Monidique.quote:
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even wat anders, hoe maak je een poll?
Mooie opening voor de maandagkrant.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Journalist Stentor beukt bitterballenhoofd"
Thanksquote:
Dit is de kontschopper ultimate:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uw nieuwe UI schopt kont, mn beste Monidique.
hmm heb wel zin in een portie bitterballen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit is de kontschopper ultimate:
Zou ik ook doen als ik naast Eelco zat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Noem me naief, maar ik krijg echt het idee dat Leers op het punt staat om in tranen uit te barsten.
"CDA pleit voor keiharde actie tegen bitterballenbeuker."quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:00 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
"Hm, die bitterballen van gisteravond vielen niet goed..."
"CDA congres sterk verdeeld over bitterballenbeuker."quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
"CDA pleit voor keiharde actie tegen bitterballenbeuker."
quote:A new study conducted in an eye clinic in India found that correction of amblyopia, also called "lazy eye," can be achieved in many older children, if they stick to a regimen that includes playing video games along with standard amblyopia treatment. At the 115th Annual Meeting of the American Academy of Ophthalmology, Dr. Somen Ghosh will report on the approaches that allowed about a third of his study participants, who were between 10 and 18 years old, to make significant vision gains.
Is er alweer een nieuwe danquote:
"CDA pleit voor verbod of frituurfighting"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
"CDA congres sterk verdeeld over bitterballenbeuker."
Zo zijn we niet hier.quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Grapje B. Nee, good for you! Is ze lief?
Ik ben klaar voor een avondje ongelimiteerd zuipen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef Monolith het volgende:
Zo, ik ben klaar voor een avondje Eredeivisie Live.
Gelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben klaar voor een avondje ongelimiteerd zuipen.
Daar heb ik ook zin in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Dank, ik las het topic net. Maar reken er maar niet op, ik heb niet zoveel met internetmeets.quote:
Hihi. Wat een wereld van verschil of je allerarmste of allerarmsten schrijft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:08 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Ik ben best bereid geld af te staan voor asielzoekers maar bv ook de allerarmste in de wereld.
Vorige keer was best gezellig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dank, ik las het topic net. Maar reken er maar niet op, ik heb niet zoveel met internetmeets.
Niet nodig, het wordt gewaardeerd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:13 schreef Tem het volgende:
Moet jij je niet eens gaan scheren Monidique.
Ik heb B_A overigens als ware NSB'er een nominatie voor meest beroerde muzieksmaak aangesmeerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef Tem het volgende:
Ik ben meer van Bowie maar B_A en Mono zullen voor Metal gaan denk ik.
Je meent het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb B_A overigens als ware NSB'er een nominatie voor meest beroerde muzieksmaak aangesmeerd.
When you were born, you were the:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef Tem het volgende:
When you were born, you were the:
4,047,724,663rd
Daarna wel weer? Gelukkig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Van 1500 tot 1750 werd er trouwens niet geneukt.
In Mutant01 we trust.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
When you were born, you were the:
1st.
Wereldwijde two-child-policyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Van 1500 tot 1750 werd er trouwens niet geneukt.
Mooie oplossing voor de vergrijzing.quote:
Oh really?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oh really?Ik dacht ik zeg het maar even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2011 17:08:40 ]
Lukte ze toch best aardig in de periode die genoemd werd?quote:
Dan sturen er we jou er toch heen in plaats van Mauro?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Nou ik heb het toch ook overleefd, waarom zou Mauro het niet lukken?
Hij heeft ook nog de mazzel dat hij zwart is ook nog.
quote:
Solly. Geen tijd gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Civ begint stof te vangen op mijn PC.
Zijn er andere soorten vrouwen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:51 schreef Nautilus. het volgende:
De ironie van Eyes Wide Shut: iedere vrouw in die film wil seks met Tom Cruise, maar ze zijn óf gek, óf hoer, óf ze hebben AIDS.
Ik vind dat soort bedragen niet absurd.quote:Britse directeuren verdienen fors meer tijdens crisis
[..]
De stijging van de inkomens van de top honderd grootste bedrijven is zowel te danken aan verhoogde salarissen, alsook bonussen en in het bijzonder de gestegen waarde van de lange termijn aandelenplannen. Gemiddeld verdienden topmannen afgelopen jaar 3,855.172 pond.
Grootverdiener was Michael Davis, van het mijnbedrijf Xstrata, die 18,4 miljoen pond in zijn zak kon steken. Hij werd op de voet gevolgd door de Nederlander Bart Becht van het bedrijf Reckitt Benckiser, dat Nurofen, Calgon en Durex onder zijn hoede heeft.[..]
Ach, ik heb ook zo m'n problemen met bepaalde onderdelen van het huidige systeem. Heb alleen geen zin in de voorspelbare, uitgekauwde kritiek op kapitalisme. Van de regen in de drup.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:11 schreef GSbrder het volgende:
En occupiers zijn ook gewoon rijk.
Het zijn geen daklozen.
Elke bedrag boven de 1 miljoen is absurd. Vergelijkingen die jij maakt slaan als een tang op een varken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind dat soort bedragen niet absurd.
Het zijn sowieso niet de hoogste inkomens ter wereld en vergeleken met de ongelijkheid en het gemiddelde niveau van welvaart in het betreffende land staat GB (laat staan Nederland) sowieso niet bovenaan. Vergelijk het met de figuren in de entertainmentindustrie of sport die honderden miljoenen binnenhalen of met de despoten die miljarden vergaren, en kijk dan weer naar die topmannen. Waar hebben we het over?
Ik zeg niet dat er geen probleem is maar het kan geen kwaad om het in perspectief te zien om overdreven emoties te temperen.
Ook als het iemand is die de winst van een bedrijf in een jaar tijd met verdubbelt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Elke bedrag boven de 1 miljoen is absurd. Vergelijkingen die jij maakt slaan als een tang op een varken.
Ten alle tijde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ook als het iemand is die de winst van een bedrijf in een jaar tijd met verdubbelt?
Onzin.quote:
Hij deed een quasi-snikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:45 schreef betyar het volgende:
Over huichelaars gesproken, heeft Verhagen nog gejankt?
Bijna. Om zijn eigen goedheid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:45 schreef betyar het volgende:
Over huichelaars gesproken, heeft Verhagen nog gejankt?
Ik mis de beroemde snor van A.H.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
Heren, november is snorrenmaand, denkt u daar even aan?
http://www.folia.nl/nieuws/snorren-tegen-prostaatkanker-1500.html
Ik heb me vandaag voorlopig voor het laatst geschoren en laat gedurende de maand November al mijn gezichtsbeharing staan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
Heren, november is snorrenmaand, denkt u daar even aan?
http://www.folia.nl/nieuws/snorren-tegen-prostaatkanker-1500.html
Goed zo, dan kun je je bij de actie aanmelden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag voorlopig voor het laatst geschoren en laat gedurende de maand November al mijn gezichtsbeharing staan.
Hehe, ik zit mij nu een partij ruzie te maken met mijn Xperia Ray. Bootloader is unlocked via de officiele Sony Ericsson methode, maar root wil niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:59 schreef robin007bond het volgende:
Galaxy S2 beste getest door de consumentenbond![]()
Een vriend van me met een HTC Sensation zegt dat de consumentenbond voor Henk en Ingrid is en dat die testen niet te vertrouwen zijn. "Maar veel plezier he, met je Henk phone", zegt hij
Ahww, balen manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe, ik zit mij nu een partij ruzie te maken met mijn Xperia Ray. Bootloader is unlocked via de officiele Sony Ericsson methode, maar root wil niet.
Nou, nee. Ik heb de tools van SE gedraaid onder Virtualbox (XP Guest), dat werkte allemaal netjes, maar hij wil SOC niet starten vanwege verkeerde runtime libs, ookal heb ik die geupdated. Nu maar gereboot naar W7 64bit, kijken of ik daar wat kan knutselen. Ook wil SOC niet met mono onder Arch. Start netjes op maar borked als ik op 'root' klik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww, balen man![]()
Mijn Galaxy S heb ik gewoon geflashed via Odin, een uitgelekte tool van Samsung zelf. Kan je niet gewoon rooten met SuperOneClick?
Ik heb laatst een HTC Magic moeten flashen. Wat een teringding is dat om te flashenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik heb de tools van SE gedraaid onder Virtualbox (XP Guest), dat werkte allemaal netjes, maar hij wil SOC niet starten vanwege verkeerde runtime libs, ookal heb ik die geupdated. Nu maar gereboot naar W7 64bit, kijken of ik daar wat kan knutselen. Ook wil SOC niet met mono onder Arch. Start netjes op maar borked als ik op 'root' klik.
Oh well, oldskool nerden met een goed glas whisky erbij.
Nee, het zijn vaak bij elkaargeharkte VB-tools.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb laatst een HTC Magic moeten flashen. Wat een teringding is dat om te flashen
Ik heb zelfs met een hex-editor waardes van het sd-kaartje moeten veranderen
Prijs jezelf gelukkig met die van jou dan. Sowieso werken die tools vaak niet in Linux.
Bootloader flashen wist alles, maar als je dat gedaan hebt en naar root gaat toch niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb laatst een HTC Magic moeten flashen. Wat een teringding is dat om te flashen
Ik heb zelfs met een hex-editor waardes van het sd-kaartje moeten veranderen
Prijs jezelf gelukkig met die van jou dan. Sowieso werken die tools vaak niet in Linux.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het zijn vaak bij elkaargeharkte VB-tools.
Bij een vorige baan had mijn baas ook zo'n mooie tool gemaakt, nouja, niet VB dan, maar in Delphi die de website ging updaten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Visual-basic zuigt echt ballen
En als het multiplatform is, is het meestal van dat Java troep.
Bootloader flashen wist volgens mij alles ja. Daarna hoeft het niet persé inderdaad, maar het is wel aan te raden iedere keer een wipe cache/factory reset te doen samen met een wipe dalvik cache.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bootloader flashen wist alles, maar als je dat gedaan hebt en naar root gaat toch niet?
Linux Mint is soms ook zo'n wondertje. Pingen naar google.com om te testen of je internet werktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij een vorige baan had mijn baas ook zo'n mooie tool gemaakt, nouja, niet VB dan, maar in Delphi die de website ging updaten.
Hilarisch als je weet wat voor acties dat ding allemaal ging doen met allerlei systemen.
Ik wil sowieso gewoon de standaard SE-droidversie er ophouden. Ik gebruik mijn mobiel iets te veel om er echt hard mee te kloten. Daarvoor heb ik nog een N900 liggen. Ik wil gewoon van al die ads af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bootloader flashen wist volgens mij alles ja. Daarna hoeft het niet persé inderdaad, maar het is wel aan te raden iedere keer een wipe cache/factory reset te doen samen met een wipe dalvik cache.
Of heb je ClockworkMod er nog niet op?
Het is veel leuker dat er standaard elke 15 minuten wordt gechecked of er updates zijn. Toch heb ik liever Mint dan vanilla Ubuntu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Linux Mint is soms ook zo'n wondertje. Pingen naar google.com om te testen of je internet werkt
Dat terwijl er in Linux hele bruikbare API's voor zijn.
Wat zonde. CyanogenMod werkt echt heerlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil sowieso gewoon de standaard SE-droidversie er ophouden. Ik gebruik mijn mobiel iets te veel om er echt hard mee te kloten. Daarvoor heb ik nog een N900 liggen. Ik wil gewoon van al die ads af.![]()
SuperOneClick aan de gang, nu nog een 64bit Windows 7 driver voor de Ray.
Ik heb toch liever Ubuntu, dan Mint.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is veel leuker dat er standaard elke 15 minuten wordt gechecked of er updates zijn. Toch heb ik liever Mint dan vanilla Ubuntu.
Ach, ik heb het toch niet meer. Op mijn werk, een demobakje is wel Mint, maar dat is zodat iedereen op het updateknopje kan klikken. Moet ik ook maar eens vervangen door Arch met packagekitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Ubuntu, dan Mint.
Het voelt allemaal een beetje apart aan, bij Mint.
Het is zo heerlijk om nitwits kennis te laten maken met Linux. Vaak valt het heel erg mee voor hen en kunnen ze er prima mee werken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, ik heb het toch niet meer. Op mijn werk, een demobakje is wel Mint, maar dat is zodat iedereen op het updateknopje kan klikken. Moet ik ook maar eens vervangen door Arch met packagekit
Ik wil eindgebruikers niet in AUR laten browsen. Ze moeten kunnen klikken om dat ding secure te houden, meer niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk om nitwits kennis te laten maken met Linux. Vaak valt het heel erg mee voor hen en kunnen ze er prima mee werken.
Arch Linux is sowieso![]()
KPackagekit is echt een hele goede front-end voor pacman en daarmee kan je ook gelijk de AUR mee browsen
Hmm, dat kan ik begrijpen inderdaad. Eigenlijk heb ik nog nooit een slecht pakket dat het systeem instabiel maakt in de AUR gevonden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil eindgebruikers niet in AUR laten browsen. Ze moeten kunnen klikken om dat ding secure te houden, meer niet.
Dat doet mij er aan denken dat ik mijn eigen pakketje nog moet updaten en netjes volgens protocol om moet knutselen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ik begrijpen inderdaad. Eigenlijk heb ik nog nooit een slecht pakket dat het systeem instabiel maakt in de AUR gevonden.
Oeh, wat voor pakketje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doet mij er aan denken dat ik mijn eigen pakketje nog moet updaten en netjes volgens protocol om moet knutselen.
En updaten.
Nee, liever niet. Laat hem nou maar gewoon naar de hemel gaan met alle andere mensen waar ik niet mee om wil gaan.quote:
Dat is toch wel net zo triest als mensen die voluit hopen dat Mauro eruitgeflikkerd wordt.quote:
Als ik #mauromoetblijven mag geloven is Angola de hel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:37 schreef Tem het volgende:
Ten eerste de hel bestaat helemaal niet. Althans niet in de religieuze betekenis.
Leers naar Angolaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als ik #mauromoetblijven mag geloven is Angola de hel.
Dus Leers gaat naar Angola?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als ik #mauromoetblijven mag geloven is Angola de hel.
Haha ja dat is waar. Ik ga zo toch weg dus vooruit dan mag hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hou van deze deur.Het is de enige sleutel die past.
Veel meer nieuws is er ook niet momenteelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:33 schreef Cerbie het volgende:
Godverdomme he, gaat het hele half acht nieuws alweer over die Angolees.
Per First Class, samen met z'n vrouw, alles gedeclareerd als dienstreis.quote:
tss, bewijs dat eerst maar eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:37 schreef Tem het volgende:
Ten eerste de hel bestaat helemaal niet. Althans niet in de religieuze betekenis.
Ninja, dat wilde ik net postenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Per First Class, samen met z'n vrouw, alles gedeclareerd als dienstreis.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)treizen-overheid.xml
Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het in dat geval niet handiger om van Limburg gewoon Angolees staatsgebied te maken?
Nee gewoon naar de hoogste bieder. Laat een of andere Chinees of Sjeik dat uitgeputte wingewest maar opkopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het in dat geval niet handiger om van Limburg gewoon Angolees staatsgebied te maken?
We moeten dan Brabant nog ergens aan zien te slijten. Anders wordt de invloed daarvan wel erg onevenredig groot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef Cerbie het volgende:
Limburg naar Angola, Friesland/Groningen/Drenthe tot pensioneringsreservaat omvormen en Zeeland teruggeven aan de natuur. Iedereen blij.
In een vrachtschip dumpen en via de Maas en dan uiteindelijk de zee afvoeren. Is niet zo gek duur, Trafigura heeft nog wel een charterschip over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het kost anders zoveel centjes om alle Limbo's naar Angola over te vliegen.
Ontpolderingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef Cerbie het volgende:
Limburg naar Angola, Friesland/Groningen/Drenthe tot pensioneringsreservaat omvormen en Zeeland teruggeven aan de natuur. Iedereen blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |