Elke bedrag boven de 1 miljoen is absurd. Vergelijkingen die jij maakt slaan als een tang op een varken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind dat soort bedragen niet absurd.
Het zijn sowieso niet de hoogste inkomens ter wereld en vergeleken met de ongelijkheid en het gemiddelde niveau van welvaart in het betreffende land staat GB (laat staan Nederland) sowieso niet bovenaan. Vergelijk het met de figuren in de entertainmentindustrie of sport die honderden miljoenen binnenhalen of met de despoten die miljarden vergaren, en kijk dan weer naar die topmannen. Waar hebben we het over?
Ik zeg niet dat er geen probleem is maar het kan geen kwaad om het in perspectief te zien om overdreven emoties te temperen.
Ook als het iemand is die de winst van een bedrijf in een jaar tijd met verdubbelt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Elke bedrag boven de 1 miljoen is absurd. Vergelijkingen die jij maakt slaan als een tang op een varken.
Ten alle tijde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ook als het iemand is die de winst van een bedrijf in een jaar tijd met verdubbelt?
Onzin.quote:
Hij deed een quasi-snikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:45 schreef betyar het volgende:
Over huichelaars gesproken, heeft Verhagen nog gejankt?
Bijna. Om zijn eigen goedheid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:45 schreef betyar het volgende:
Over huichelaars gesproken, heeft Verhagen nog gejankt?
Ik mis de beroemde snor van A.H.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
Heren, november is snorrenmaand, denkt u daar even aan?
http://www.folia.nl/nieuws/snorren-tegen-prostaatkanker-1500.html
Ik heb me vandaag voorlopig voor het laatst geschoren en laat gedurende de maand November al mijn gezichtsbeharing staan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
Heren, november is snorrenmaand, denkt u daar even aan?
http://www.folia.nl/nieuws/snorren-tegen-prostaatkanker-1500.html
Goed zo, dan kun je je bij de actie aanmelden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag voorlopig voor het laatst geschoren en laat gedurende de maand November al mijn gezichtsbeharing staan.
Hehe, ik zit mij nu een partij ruzie te maken met mijn Xperia Ray. Bootloader is unlocked via de officiele Sony Ericsson methode, maar root wil niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:59 schreef robin007bond het volgende:
Galaxy S2 beste getest door de consumentenbond![]()
Een vriend van me met een HTC Sensation zegt dat de consumentenbond voor Henk en Ingrid is en dat die testen niet te vertrouwen zijn. "Maar veel plezier he, met je Henk phone", zegt hij
Ahww, balen manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hehe, ik zit mij nu een partij ruzie te maken met mijn Xperia Ray. Bootloader is unlocked via de officiele Sony Ericsson methode, maar root wil niet.
Nou, nee. Ik heb de tools van SE gedraaid onder Virtualbox (XP Guest), dat werkte allemaal netjes, maar hij wil SOC niet starten vanwege verkeerde runtime libs, ookal heb ik die geupdated. Nu maar gereboot naar W7 64bit, kijken of ik daar wat kan knutselen. Ook wil SOC niet met mono onder Arch. Start netjes op maar borked als ik op 'root' klik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww, balen man![]()
Mijn Galaxy S heb ik gewoon geflashed via Odin, een uitgelekte tool van Samsung zelf. Kan je niet gewoon rooten met SuperOneClick?
Ik heb laatst een HTC Magic moeten flashen. Wat een teringding is dat om te flashenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik heb de tools van SE gedraaid onder Virtualbox (XP Guest), dat werkte allemaal netjes, maar hij wil SOC niet starten vanwege verkeerde runtime libs, ookal heb ik die geupdated. Nu maar gereboot naar W7 64bit, kijken of ik daar wat kan knutselen. Ook wil SOC niet met mono onder Arch. Start netjes op maar borked als ik op 'root' klik.
Oh well, oldskool nerden met een goed glas whisky erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |