Eh?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
Het schijnt dat het volgende chachacha D-day is.
Je kent een miljoen talen en kan niet meer dan dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Cohen is een stomme slappe zak!
Nu blij, R2?
We missen nog een Yar Yarquote:
Haha, die grap maakte ik vandaag al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga eerst maar eens effe Mauro uitzetten.
http://www.elsevier.nl/we(...)rier-en-Koppejan.htmquote:Wat is dit voor circus? Kamerfracties die partijpolitiek bedrijven met Mauro. Onfatsoenlijk in een rechtsstaat. Het CDA had het nooit zover mogen laten komen. Politiek dom.
(...)
Eén blik op de verkiezingslandkaart leert hem: de kiezers in vooral de zuidelijke provincies lopen niet weg naar links, maar naar de PVV van Geert Wilders. Vreemd dat de 'linkervleugel' van het CDA dat niet wil zien.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga eerst maar eens effe Mauro uitzetten.
Erik is Jabba the Hutt.quote:
FTS lult als Yoda.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind remlof meer een Obi-Wan.
En FTS als Admiral Ackbar.
FTS is yodaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik is Jabba the Hutt.
VS is Luke Skywalker, die klote-nicht.
B_A is Han Solo, die renegade.
Nuance is Chewbacca.
Remlof is the Emperor.
Carnavalquote:
quote:
Dit vat het wel samen.quote:Lekker gevoel
Hier wordt niemand beter van. De oppositie niet. Het kabinet niet. Het land niet. De samenleving niet. U niet. Wij niet. En Mauro al he-le-maal niet. Maar iedereen die dankzij Mauro zo lekker heeft kunnen schelden op de regering dan wel de beschaving, voelde zich een paar dagen lang heerlijk goed van binnen. Want Mauro bewijst in uw ogen uw gelijk over Nederland. En dat is best een mentaal, psychisch en sociaal gesloopte Angolees waard. Toch?
Klopt wel aardig inderdaad. Al heb ik Mauro daar op zich niet voor nodig.quote:
Ik heb zin om op jouw irritante bitterballenhoofd te rammen.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb zin om op jouw irritante bitterballenhoofd te rammen.
Ik heb vanmorgen seks gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:55 schreef Monidique het volgende:
Ik heb alleen maar zin in positieve zaken.
"Journalist Stentor beukt bitterballenhoofd"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uw nieuwe UI schopt kont, mn beste Monidique.quote:
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even wat anders, hoe maak je een poll?
Mooie opening voor de maandagkrant.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Journalist Stentor beukt bitterballenhoofd"
Thanksquote:
Dit is de kontschopper ultimate:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uw nieuwe UI schopt kont, mn beste Monidique.
hmm heb wel zin in een portie bitterballen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit is de kontschopper ultimate:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |