November vrij "snoeihout" stoken hier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gister wel fik gestookt, was het lekker weer voor want het was zeker niet koud buiten. Dan bij een lekker vuurtje zitten met een koud flesje bier is zeker niet verkeerd
Ja ik ben weer terug gekomen, maar ik had er ook wel kunnen zitten tot het einde der tijden wat mij betreft. Ja het is er allemaal niet zo vrolijk, veilig, gezellig en netjes als hier in Nederland maar er valt wel wat van te maken. Mauro is bovendien nog neger ook nog en dat scheelt een hoop in die landen, hoe cru het ook klinkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar je bent weer teruggekomen.
Sowieso lijkt dat ventje ook een heel andere persoonlijkheid te hebben. Die is wel tevreden met zijn voetbalcluppie en MBO opleiding.
Kwestie van perspectief he:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ze hebben wel palmboompjes aan de Costa del Angola, dat hebben we zelfs hier niet mensen, de luxe.
[ afbeelding ]
quote:V: Als een verzekerde in een land met een negatief reisadvies wordt getroffen door een granaat, en ziekenhuisopname is noodzakelijk, is dit dan verzekerd?
A: Dit is een lastige kwestie. Willens en wetens deelnemen aan oorlogsactiviteiten sluit Mondial Assistance uit. Bij schade moet verzekerde dus aantonen niets met deze molestsituatie te maken te hebben.
Zo ziet het er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief he:
[ afbeelding ]
Doorlopende ontheffing van wat voor stookverbod dan ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef betyar het volgende:
[..]
November vrij "snoeihout" stoken hier.![]()
![]()
Jij of de scouting?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doorlopende ontheffing van wat voor stookverbod dan ook
Ik ving die granaat niet bewust op hoor!quote:
Hoe zit dat dan met Stan Storimans, hij ging wel willens en wetens een oorlogssituatie tegemoet, wordt zijn levensverzekering dan nog wel uitgekeerd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ving die granaat niet bewust op hoor!
De scouting, ik heb zelf geen tuin dus dan is stoken toch al onpraktischquote:
Daar zijn speciale verzekeringen voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met Stan Storimans, hij ging wel willens en wetens een oorlogssituatie tegemoet, wordt zijn levensverzekering dan nog wel uitgekeerd?
Questions, so many questions..
Zou RTL daar niet iets aparts voor verzekeren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met Stan Storimans, hij ging wel willens en wetens een oorlogssituatie tegemoet, wordt zijn levensverzekering dan nog wel uitgekeerd?
Questions, so many questions..
Maar dan is er een opgeleide brandwacht aanwezig, toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
De scouting, ik heb zelf geen tuin dus dan is stoken toch al onpraktisch
Neuh. We hebben wel een paar brandweermannen bij de groep maar dat zijn de grootste pyromanenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar dan is er een opgeleide brandwacht aanwezig, toch?
Een paar uur geleden was het nog wel aardig. Ik ga maar eens even boodschappen doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef du_ke het volgende:
Matig, het plan was om zo een terrasje te pakken in de najaarszon maar die breekt nog niet geweldig goed door
Nee, de zon schijnt niet.quote:
Ja dat zal dan wel, plus je krijgt een aardige gevarentoeslag op je loon.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou RTL daar niet iets aparts voor verzekeren?
Dat snap ik, en ik ben een 'brandweerzoon' en ex-scout dus fikkie steken is altijd goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh. We hebben wel een paar brandweermannen bij de groep maar dat zijn de grootste pyromanen. Maar zolang je nadenkt kan er bijna niks mis gaan hoor.
Nopequote:
Je kan ook gewoon illegaal stoken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat snap ik, en ik ben een 'brandweerzoon' en ex-scout dus fikkie steken is altijd goed!
Alleen bij ons is het dus wel zo dat er altijd even toestemming moet zijn ivm weersomstandigheden, bij bepaalde omstandigheden mag er gewoon niet gestookt worden. Zal ook wel aan de locatie liggen. En het is vaak dan ook gewoon een goede verstandhouding tussen de plaatselijke brandweer en de scouting.
Volgens mij is een brandwacht wel verplicht, weet ik niet zeker, maar als er brandweermannen in de groep zitten dan is dat dus al automatisch geregeld.
Al zal hij wel iets van freelancer zijn geweest dus zijn eigen tarieven in mogen dienen en hopen dat die geaccepteerd wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel, plus je krijgt een aardige gevarentoeslag op je loon.
Die jongens zijn niet altijd aanwezigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat snap ik, en ik ben een 'brandweerzoon' en ex-scout dus fikkie steken is altijd goed!
Alleen bij ons is het dus wel zo dat er altijd even toestemming moet zijn ivm weersomstandigheden, bij bepaalde omstandigheden mag er gewoon niet gestookt worden. Zal ook wel aan de locatie liggen. En het is vaak dan ook gewoon een goede verstandhouding tussen de plaatselijke brandweer en de scouting.
Volgens mij is een brandwacht wel verplicht, weet ik niet zeker, maar als er brandweermannen in de groep zitten dan is dat dus al automatisch geregeld.
Daar heb ik geen weet van, maar lijkt me niet al te lastig werk te vinden als je aanbiedt onder de raketten en granaten te gaan staan met een camera, weinig concurrentie etc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Al zal hij wel iets van freelancer zijn geweest dus zijn eigen tarieven in mogen dienen en hopen dat die geaccepteerd worden.
Als het donker is zie je de rook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon illegaal stoken.
Gewoon geen rook-vormend spul er in gooien, dus geen plastic of veel bladeren.
Dat lijkt me ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van, maar lijkt me niet al te lastig werk te vinden als je aanbiedt onder de raketten en granaten te gaan staan met een camera, weinig concurrentie etc.
Dat kan ook inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het donker is zie je de rook niet.
Is Morgan ontsnapt uit Harderwijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:13 schreef De_Nuance het volgende:
Niet vergeten dat jullie allemaal geweldige kanjers zijn hè !
[ afbeelding ]
Ja, tenzij ze jonger dan 18 zijn, dan is het wel een leuk woord voor ze.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:16 schreef De_Nuance het volgende:
Mag ik mijn vrienden slaan als ze het woord verkering gebruiken ?
Ach valt mee, we zitten er al een tijdje en zelden gedonder. Plus dat de wind vaak wel gunstig staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:18 schreef Auti het volgende:
Oh ja.. en de rook zie je niet in het donker maar mensen gaan bellen als ze brand ruiken
20+quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze jonger dan 18 zijn, dan is het wel een leuk woord voor ze.
Een PvdA bash over holle begrippen is te makkelijk zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Het CDA wil een menselijker asielbeleid. Zo'n heerlijk hol begrip dat op 1001 manieren is te interpreteren. Haha, wat een stelletje karakterloze klapmongolen zitten er toch bij die partij.
Geen idee, mij heb je er niet mee. Geen idee waarom al die kutmongolen hier mij aanzien voor een PvdA'er, maar goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een PvdA bash over holle begrippen is te makkelijk zeker?
Denk niet dat het veel indruk maaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een PvdA bash over holle begrippen is te makkelijk zeker?
Hebben we überhaupt wel een PvdA'er hier eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel indruk maakt.
Hm, nee dan is verkering niet het juiste woord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |