Ach, bijna hetzelfde als Zuid-Afrika m.u.v. de landmijnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[..]
Geen Limburgs aardig ventje die aan de softheid der Nederland gewend is nee.
Hij zal op het (V)MBO vast vloeiend Portugees hebben leren spreken inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Met de opleiding die hij hier gehad heeft moet hij toch een goede kans hebben lijkt me.
Dus ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, bijna hetzelfde als Zuid-Afrika m.u.v. de landmijnen.
Shit, te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Du_ke zeker weer met z'n scoutingterroristen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:50 schreef Cerbie het volgende:
Onrust in Noord-Drenthe door branden]Onrust in Noord-Drenthe door branden.
CDA Drenthe komt al in opstand.
Waar woon je ?quote:
quote:
Nou ik heb het toch ook overleefd, waarom zou Mauro het niet lukken?quote:Actualiteiten
In Zuid-Afrika kan - met uitzondering van bepaalde onveilige gebieden - worden gereisd.
Algemeen
Indien u per auto reist, is het voor uw veiligheid raadzaam gebruik te maken van de grotere doorgaande wegen en alleen stops te maken bij benzinestations en wegrestaurants.
Aangeraden wordt om voorzichtig te rijden, zich te houden aan de snelheidslimieten en rekening te houden het gevaarlijke rijgedrag van andere weggebruikers.
Afgeraden wordt om lifters mee te nemen en na zonsondergang te reizen.
Afgeraden wordt gebruik te maken van het openbaar vervoer (treinen), vooral in de omgeving van grote steden, omdat reizigers vaak het doelwit van criminele activiteiten zijn (berovingen).
Gezondheidssituatie
Voor informatie over epidemieën of over eventuele benodigde vaccinaties, preventie, symptomen en behandeling van diverse ziekten in Zuid-Afrika wordt u geadviseerd contact op te nemen met uw plaatselijke GGD, reiskliniek of bijvoorbeeld de websites www.lcr.nl, www.who.int, www.rivm.nl of www.rijksoverheid.nl/ministeries/vws te raadplegen.
Net als in Nederland worden in Zuid-Afrika seksuele contacten met minderjarigen aangemerkt als een ernstig strafbaar feit. De autoriteiten van Zuid-Afrika kennen een zeer stringent vervolgingsbeleid; bij een veroordeling hiervoor worden (zware) straffen opgelegd. Los van bestraffing in Zuid-Afrika geldt dat men (ook) voor in het buitenland begane misdaden op het gebied van kinderseks in Nederland strafrechtelijk vervolgd kan worden.
Aanvullende informatie inzake een verblijf in Zuid-Afrika kunt u vinden op de website van de Nederlandse ambassade in Pretoria www.dutchembassy.co.za
Voor algemene reisinformatie wordt geadviseerd www.wijsopreis.nl te raadplegen.
Zware criminaliteit
Met name in en rond de grote steden is er sprake van gewelddadige criminaliteit, waarbij seksueel geweld niet wordt geschuwd. Aangeraden wordt om waakzaamheid te betrachten en om foto- en videocamera's, juwelen, laptops en mobiele telefoons niet zichtbaar op straat te dragen.
Terrorisme
U dient zich bewust te zijn van het wereldwijde verhoogde risico van terroristische aanslagen op doelen waar veel buitenlanders samenkomen.
Onveilige gebieden
Aangeraden wordt de zogeheten townships slechts met deskundige begeleiding te bezoeken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Shit, te laat.Weet je zoontje inmiddels al wat een neger is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik snap het punt nog steeds nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Nou ik heb het toch ook overleefd, waarom zou Mauro het niet lukken?
Hij heeft ook nog de mazzel dat hij zwart is ook nog.
Gister wel fik gestookt, was het lekker weer voor want het was zeker niet koud buiten. Dan bij een lekker vuurtje zitten met een koud flesje bier is zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Du_ke zeker weer met z'n scoutingterroristen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weet je zoontje inmiddels al wat een neger is?
Dat Angola een pokkeland is maar dat iemand uit Nederland (of in jouw argument Limburg) zich er heus wel kan redden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik snap het punt nog steeds niet
De reisadviezen van MinvBuZa mag je wel met 5 kilo zout nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
[..]
Geen Limburgs aardig ventje die aan de softheid der Nederland gewend is nee.
Niet echt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De reisadviezen van MinvBuZa mag je wel met 5 kilo zout nemen.
Maar je bent weer teruggekomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat Angola een pokkeland is maar dat iemand uit Nederland (of in jouw argument Limburg) zich er heus wel kan redden.
Is mij toch ook gelukt, en ik ging vrijwillig.
Het komt, we kopen http://www.bol.com/nl/p/n(...)666855331/index.html voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Weet je zoontje inmiddels al wat een neger is?
November vrij "snoeihout" stoken hier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gister wel fik gestookt, was het lekker weer voor want het was zeker niet koud buiten. Dan bij een lekker vuurtje zitten met een koud flesje bier is zeker niet verkeerd
Ja ik ben weer terug gekomen, maar ik had er ook wel kunnen zitten tot het einde der tijden wat mij betreft. Ja het is er allemaal niet zo vrolijk, veilig, gezellig en netjes als hier in Nederland maar er valt wel wat van te maken. Mauro is bovendien nog neger ook nog en dat scheelt een hoop in die landen, hoe cru het ook klinkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar je bent weer teruggekomen.
Sowieso lijkt dat ventje ook een heel andere persoonlijkheid te hebben. Die is wel tevreden met zijn voetbalcluppie en MBO opleiding.
Kwestie van perspectief he:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ze hebben wel palmboompjes aan de Costa del Angola, dat hebben we zelfs hier niet mensen, de luxe.
[ afbeelding ]
quote:V: Als een verzekerde in een land met een negatief reisadvies wordt getroffen door een granaat, en ziekenhuisopname is noodzakelijk, is dit dan verzekerd?
A: Dit is een lastige kwestie. Willens en wetens deelnemen aan oorlogsactiviteiten sluit Mondial Assistance uit. Bij schade moet verzekerde dus aantonen niets met deze molestsituatie te maken te hebben.
Zo ziet het er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kwestie van perspectief he:
[ afbeelding ]
Doorlopende ontheffing van wat voor stookverbod dan ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef betyar het volgende:
[..]
November vrij "snoeihout" stoken hier.![]()
![]()
Jij of de scouting?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doorlopende ontheffing van wat voor stookverbod dan ook
Ik ving die granaat niet bewust op hoor!quote:
Hoe zit dat dan met Stan Storimans, hij ging wel willens en wetens een oorlogssituatie tegemoet, wordt zijn levensverzekering dan nog wel uitgekeerd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ving die granaat niet bewust op hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |