Het is een bekende uitspraak, vond 'm wel passend bij Mauro in dit geval.quote:
quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Weet ik, ik doe gewoon flauwquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een bekende uitspraak, vond 'm wel passend bij Mauro in dit geval.
Ach die zijn in meerderheid toch christelijk.quote:
Twee vliegen in een klap dus, mooiquote:
quote:[POLSC#2555] Zetten je oma uit
Ein Volk, ein Reich, einkein Angolees.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een bekende uitspraak, vond 'm wel passend bij Mauro in dit geval.
Dit voelt zo goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:42 schreef Tem het volgende:
Ik liet aan Cerbie de eer maar dan komt die POL SC Mauro er weer tussen.
Ordinair inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef eriksd het volgende:
Wat is de PC Hooftstraat toch een tokkieparadijs. Mijn god zeg.
Mit Mauro wird dieses Nation für ein tausend Jahre an der spitze des Europa stehen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ein Volk, ein Reich, ein Angolees.
Wie Gerd Leers?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat economisch goed met Angola. Wellicht kan hij daar een mooie business opstarten met de zak geld die hij meekrijgt.
Hij mag Wilders wel dankbaar zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat economisch goed met Angola. Wellicht kan hij daar een mooie business opstarten met de zak geld die hij meekrijgt.
Dat is nog het mooiste aan dit alles. Angola wordt even neergezet als een godvergeten hellhole waar je niemand naartoe moet sturen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Precies, 99% van de economie bestaat uit olie en diamanten, kan hij daar een handeltje in starten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
Jazeker, en volgende maand mag je niet negatief spreken over Afrika want het is een kansencontinent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste aan dit alles. Angola wordt even neergezet als een godvergeten hellhole waar je niemand naartoe moet sturen.
Nou ja, zo denderend is he daar ook weer niet hoor. Ze profiteren aardig van b.v. de olieprijs, maar daar merken de Angolese Henk en Ingrid volgens mij weinig van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste aan dit alles. Angola wordt even neergezet als een godvergeten hellhole waar je niemand naartoe moet sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |