Zou ik ook doen als ik naast Eelco zat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Noem me naief, maar ik krijg echt het idee dat Leers op het punt staat om in tranen uit te barsten.
"CDA pleit voor keiharde actie tegen bitterballenbeuker."quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:00 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
"Hm, die bitterballen van gisteravond vielen niet goed..."
"CDA congres sterk verdeeld over bitterballenbeuker."quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
"CDA pleit voor keiharde actie tegen bitterballenbeuker."
quote:A new study conducted in an eye clinic in India found that correction of amblyopia, also called "lazy eye," can be achieved in many older children, if they stick to a regimen that includes playing video games along with standard amblyopia treatment. At the 115th Annual Meeting of the American Academy of Ophthalmology, Dr. Somen Ghosh will report on the approaches that allowed about a third of his study participants, who were between 10 and 18 years old, to make significant vision gains.
Is er alweer een nieuwe danquote:
"CDA pleit voor verbod of frituurfighting"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
"CDA congres sterk verdeeld over bitterballenbeuker."
Zo zijn we niet hier.quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Grapje B. Nee, good for you! Is ze lief?
Ik ben klaar voor een avondje ongelimiteerd zuipen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef Monolith het volgende:
Zo, ik ben klaar voor een avondje Eredeivisie Live.
Gelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben klaar voor een avondje ongelimiteerd zuipen.
Daar heb ik ook zin in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Dank, ik las het topic net. Maar reken er maar niet op, ik heb niet zoveel met internetmeets.quote:
Hihi. Wat een wereld van verschil of je allerarmste of allerarmsten schrijft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:08 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Ik ben best bereid geld af te staan voor asielzoekers maar bv ook de allerarmste in de wereld.
Vorige keer was best gezellig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dank, ik las het topic net. Maar reken er maar niet op, ik heb niet zoveel met internetmeets.
Niet nodig, het wordt gewaardeerd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:13 schreef Tem het volgende:
Moet jij je niet eens gaan scheren Monidique.
Ik heb B_A overigens als ware NSB'er een nominatie voor meest beroerde muzieksmaak aangesmeerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef Tem het volgende:
Ik ben meer van Bowie maar B_A en Mono zullen voor Metal gaan denk ik.
Je meent het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb B_A overigens als ware NSB'er een nominatie voor meest beroerde muzieksmaak aangesmeerd.
When you were born, you were the:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef Tem het volgende:
When you were born, you were the:
4,047,724,663rd
Daarna wel weer? Gelukkig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Van 1500 tot 1750 werd er trouwens niet geneukt.
In Mutant01 we trust.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
When you were born, you were the:
1st.
Wereldwijde two-child-policyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Van 1500 tot 1750 werd er trouwens niet geneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |