Nee, het zijn vaak bij elkaargeharkte VB-tools.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb laatst een HTC Magic moeten flashen. Wat een teringding is dat om te flashen
Ik heb zelfs met een hex-editor waardes van het sd-kaartje moeten veranderen
Prijs jezelf gelukkig met die van jou dan. Sowieso werken die tools vaak niet in Linux.
Bootloader flashen wist alles, maar als je dat gedaan hebt en naar root gaat toch niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb laatst een HTC Magic moeten flashen. Wat een teringding is dat om te flashen
Ik heb zelfs met een hex-editor waardes van het sd-kaartje moeten veranderen
Prijs jezelf gelukkig met die van jou dan. Sowieso werken die tools vaak niet in Linux.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het zijn vaak bij elkaargeharkte VB-tools.
Bij een vorige baan had mijn baas ook zo'n mooie tool gemaakt, nouja, niet VB dan, maar in Delphi die de website ging updaten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Visual-basic zuigt echt ballen
En als het multiplatform is, is het meestal van dat Java troep.
Bootloader flashen wist volgens mij alles ja. Daarna hoeft het niet persé inderdaad, maar het is wel aan te raden iedere keer een wipe cache/factory reset te doen samen met een wipe dalvik cache.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bootloader flashen wist alles, maar als je dat gedaan hebt en naar root gaat toch niet?
Linux Mint is soms ook zo'n wondertje. Pingen naar google.com om te testen of je internet werktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij een vorige baan had mijn baas ook zo'n mooie tool gemaakt, nouja, niet VB dan, maar in Delphi die de website ging updaten.
Hilarisch als je weet wat voor acties dat ding allemaal ging doen met allerlei systemen.
Ik wil sowieso gewoon de standaard SE-droidversie er ophouden. Ik gebruik mijn mobiel iets te veel om er echt hard mee te kloten. Daarvoor heb ik nog een N900 liggen. Ik wil gewoon van al die ads af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bootloader flashen wist volgens mij alles ja. Daarna hoeft het niet persé inderdaad, maar het is wel aan te raden iedere keer een wipe cache/factory reset te doen samen met een wipe dalvik cache.
Of heb je ClockworkMod er nog niet op?
Het is veel leuker dat er standaard elke 15 minuten wordt gechecked of er updates zijn. Toch heb ik liever Mint dan vanilla Ubuntu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Linux Mint is soms ook zo'n wondertje. Pingen naar google.com om te testen of je internet werkt
Dat terwijl er in Linux hele bruikbare API's voor zijn.
Wat zonde. CyanogenMod werkt echt heerlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil sowieso gewoon de standaard SE-droidversie er ophouden. Ik gebruik mijn mobiel iets te veel om er echt hard mee te kloten. Daarvoor heb ik nog een N900 liggen. Ik wil gewoon van al die ads af.![]()
SuperOneClick aan de gang, nu nog een 64bit Windows 7 driver voor de Ray.
Ik heb toch liever Ubuntu, dan Mint.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is veel leuker dat er standaard elke 15 minuten wordt gechecked of er updates zijn. Toch heb ik liever Mint dan vanilla Ubuntu.
Ach, ik heb het toch niet meer. Op mijn werk, een demobakje is wel Mint, maar dat is zodat iedereen op het updateknopje kan klikken. Moet ik ook maar eens vervangen door Arch met packagekitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Ubuntu, dan Mint.
Het voelt allemaal een beetje apart aan, bij Mint.
Het is zo heerlijk om nitwits kennis te laten maken met Linux. Vaak valt het heel erg mee voor hen en kunnen ze er prima mee werken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, ik heb het toch niet meer. Op mijn werk, een demobakje is wel Mint, maar dat is zodat iedereen op het updateknopje kan klikken. Moet ik ook maar eens vervangen door Arch met packagekit
Ik wil eindgebruikers niet in AUR laten browsen. Ze moeten kunnen klikken om dat ding secure te houden, meer niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk om nitwits kennis te laten maken met Linux. Vaak valt het heel erg mee voor hen en kunnen ze er prima mee werken.
Arch Linux is sowieso![]()
KPackagekit is echt een hele goede front-end voor pacman en daarmee kan je ook gelijk de AUR mee browsen
Hmm, dat kan ik begrijpen inderdaad. Eigenlijk heb ik nog nooit een slecht pakket dat het systeem instabiel maakt in de AUR gevonden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil eindgebruikers niet in AUR laten browsen. Ze moeten kunnen klikken om dat ding secure te houden, meer niet.
Dat doet mij er aan denken dat ik mijn eigen pakketje nog moet updaten en netjes volgens protocol om moet knutselen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat kan ik begrijpen inderdaad. Eigenlijk heb ik nog nooit een slecht pakket dat het systeem instabiel maakt in de AUR gevonden.
Oeh, wat voor pakketje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doet mij er aan denken dat ik mijn eigen pakketje nog moet updaten en netjes volgens protocol om moet knutselen.
En updaten.
Nee, liever niet. Laat hem nou maar gewoon naar de hemel gaan met alle andere mensen waar ik niet mee om wil gaan.quote:
Dat is toch wel net zo triest als mensen die voluit hopen dat Mauro eruitgeflikkerd wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |