Tijd voor televisier-ring nr. 2.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:36 schreef Kwaliteit het volgende:
ze zouden een talkshow moeten hebben met het nieuws van de afgelopen week, en dan de meningen van johan erbij enzo ! op zondagavond RTL4 ofzo
Maar hij had wel 100% gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Wel saai om Johan genuanceerd te horen zijn. Daarvoor zet je de tv niet aan.
Waarvoor ze dan een Televisier-ring krijgen, volgend jaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee,
Wilfred en Derksen.
iederen werkdag van 8 tot 9 op rtl7
met tafelheer op maandag Boskampquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvoor ze dan een Televisier-ring krijgen, volgend jaar.
Nee geen gasten, net als bij doordekkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met tafelheer op maandag Boskamp
op dinsdag koert
op woensdag gijp
op donderdag iwan
op vrijdag ...?
Wat denk je zelf? Hansie natuurlijk, knallend het weekend in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op dinsdag koert
op woensdag gijp
op donderdag iwan
op vrijdag ...?
Hansie Hansie.... Of Peter R. De Vries.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op dinsdag koert
op woensdag gijp
op donderdag iwan
op vrijdag ...?
ok, goed gezegd dus idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat Geert een flapdrol is en Mauro gewoon moet blijven
Dat zei hij niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat Geert een flapdrol is en Mauro gewoon moet blijven
Peter vs Johan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hansie Hansie.... Of Peter R. De Vries.
oh nou kijk het wel terug danquote:
echt he, die kerel heeft echt 0,0 toegevoegde waarde. waarom zit ie daar nog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:44 schreef Jivis het volgende:
Hee, dat was de derde zin die Iwan vanavond sprak.
Hij is wel eens een aflevering grappig geweest, maar ik denk dat die een drukke week heeft gehad ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt he, die kerel heeft echt 0,0 toegevoegde waarde. waarom zit ie daar nog?
Hij staat bij VI op de loonlijst...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hij moet ervaring opdoen om Derksen in 2014 te vervangen als nieuws voorlezerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof jij dat nu niet hebt opgezocht
Heb ik inderdaad opgezocht nadat z'n naam me te binnen schootquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
of een dedicated Ljungberg volgerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op, is nog redelijk recent. In de 'gouden' jaren van Arsenal. Alsof je dat moet opzoeken.quote:
Ik heb het over dat hij in Japan speeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op, is nog redelijk recent. In de 'gouden' jaren van Arsenal. Alsof je dat moet opzoeken.
Maar het ging over dat 'ie in Japan speeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op, is nog redelijk recent. In de 'gouden' jaren van Arsenal. Alsof je dat moet opzoeken.
Kan alsnog dat het een middenvelder is hoor, dacht alleen dat 'ie op de flanken speelde.
Het over het feit dat hij nu in Japan speelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan alsnog dat het een middenvelder is hoor, dacht alleen dat 'ie op de flanken speelde.
Oh, ik voelde me te snel aangevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het over het feit dat hij nu in Japan speelt.
Chicago...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Hij speelde trouwens niet bij Washington jongens.
Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik voelde me te snel aangevallen.
Genee heeft getoeterdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TuurlijkMaar ik bedoel was het een TOPSHOW?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op dinsdag koert
op woensdag gijp
op donderdag iwan
op vrijdag ...?
en op iedere dag een gast naar keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |