Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof jij dat nu niet hebt opgezocht
Heb ik inderdaad opgezocht nadat z'n naam me te binnen schootquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
of een dedicated Ljungberg volgerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op, is nog redelijk recent. In de 'gouden' jaren van Arsenal. Alsof je dat moet opzoeken.quote:
Ik heb het over dat hij in Japan speeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op, is nog redelijk recent. In de 'gouden' jaren van Arsenal. Alsof je dat moet opzoeken.
Maar het ging over dat 'ie in Japan speeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op, is nog redelijk recent. In de 'gouden' jaren van Arsenal. Alsof je dat moet opzoeken.
Kan alsnog dat het een middenvelder is hoor, dacht alleen dat 'ie op de flanken speelde.
Het over het feit dat hij nu in Japan speelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan alsnog dat het een middenvelder is hoor, dacht alleen dat 'ie op de flanken speelde.
Oh, ik voelde me te snel aangevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het over het feit dat hij nu in Japan speelt.
Chicago...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Hij speelde trouwens niet bij Washington jongens.
Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik voelde me te snel aangevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |