Iedere werkdag hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:40 schreef Karina het volgende:
Op maandag, leuk! Ga ik denk ik wel kijken.
Bij de vorige Professionalsreeks was hij er ook al niet bij. En gelukkig, wat mij betreft, Michel Roux is toch een miljoen keer leuker dan die John Torode?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef numero_uno het volgende:
*volgt!
Leuk dat dit team er weer is, maar waar is John Torode?
Hmm dan heb ik de vorige professionalreeks gemist....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Bij de vorige Professionalsreeks was hij er ook al niet bij. En gelukkig, wat mij betreft, Michel Roux is toch een miljoen keer leuker dan die John Torode?
Je hebt dan waarschijnlijk de vorige 3 series gemist, want al vanaf serie 1 is het de combinatie Michel Roux jr. en Gregg Wallace.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef numero_uno het volgende:
Hmm dan heb ik de vorige professionalreeks gemist....
Roux is inderdaad een goede toevoeging aan het geheel echter ik vond John en Gregg echt een goed team...
ik weet zeker dat ik vorig seizoen gekeken heb maar dat zullen dan de amateurs zijn geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt dan waarschijnlijk de vorige 3 series gemist, want al vanaf serie 1 is het de combinatie Michel Roux jr. en Gregg Wallace.
Dan heb je echt wat gemist ja! Want Roux is echt geweldig als jurylid. Nooit afzeiken, wel streng en eerlijk en hij zoekt heel lief ook altijd nog naar een positief puntje om te benoemen. De autoriteit straalt er zo ontzettend vanaf dat die Greg Wallace erbij verandert in een brabbelend, tegen de meester opkijkend suf kind.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik de vorige professionalreeks gemist....
Een soort Britse Julius Jaspers en dan ook nog flink smakkende geluiden erbij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vind dat Greg heel veel gerechten waar Michel kritisch over is vaak toch wel lekker vindt. In ieder geval zet hij overal graag eens even flink z'n tanden in. [ afbeelding ]
Die ken ik niet. Is dat net zo'n kwal als die vent met dat sjaaltje in de Australische versie?quote:
Hé, beetje respect voor Matt Preston graag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat net zo'n kwal als die vent met dat sjaaltje in de Australische versie?
Ik vind dat zo'n griezelquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:20 schreef Steven184 het volgende:
Hé, beetje respect voor Matt Preston graag.
Ik heb ook eens zo'n probleem gehad met mijn hd-recorder en het opnemen van BBC-programma's. Als ik BBC1 wilde opnemen, werd BBC2 opgenomen en vice versa. En dat vergat ik natuurlijk de helft van de tijd bij het programmeren, dus dan had ik weer Eastenders opgenomen ofzo i.p.v. Masterchef. Ik snapte het echt niet, had al naar de kabelaar gemaild, maar uiteindelijk door heel logisch nadenken ontdekte ik toch hoe het kwam, natuurlijk gewoon door een eigen instellingsfout op die hd-recorder. Je zou denken dat het bij jou toch ook opgelost zou moeten kunnen worden.quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef golfer het volgende:
en de DVD-recorder krijg ik niet ingesteld op BBC-2.
Iddquote:Op woensdag 9 november 2011 21:16 schreef golfer het volgende:
Die kop van Monica continue tussendoor gefilmd met die gezichtsuitdrukkingen bij het krab schoonmaken.
Ja, da's een leuke ventquote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
Leuk dat die onzekere dikke Mike door is.
hoe snel die kerel kon snijden trouwens..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
Leuk dat die onzekere dikke Mike door is.
Bij de GB Bake Off ging dat ook goed mis, 2 keer achter elkaar zelfsquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef RobinOok het volgende:
Ik hoor in die kookprogramma's altijd dat als je roert in de smeltende suiker die gaat kristaliseren en je opnieuw kunt beginnen. Ik heb dat zelf nooit meegemaakt hoor, maar als ik suiker smelt zou ik er echt nooit in durven roeren.![]()
Alleen schudden en zwieren.
(sterker nog, ik zag het laatst ook ergens misgaan om die reden, ik geloof bij Masterchef Australia. Tot voor kort was het altijd alleen een waarschuwing waarbij ik dacht jaja)
Was idd een mooi dessertquote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
Leuk dat die jongen met die ijzerwarenwinkel in z'n oren als enige niet de garnalen gebruikte en een pastry van de ingrediënten maakte.
Volgens mij wel, ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef computergirl het volgende:
Zag ik nou echt iemand de doppers dubbeldoppen?
Ik zeik niet voor niets altijd zo over veiligheid in de keuken.quote:
Absoluut, tien jaar ervaring erbij in goede keukens en ze is wereldklasse, hoop alleen dat ze daar sterk genoeg voor is, want dat is zwaar als werken in de hoogovens.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
Het meisje met die huilogen kan toch wel aardig koken op haar 22e.
Ik stel mijn mening een beetje bij. Dat 25-jarige jochie met die vooruitstekende tanden en dat piekhaar die kwartel op 3 verschillende manier bereidde kan wel erg goed koken en is creatief.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
Dit jaar nog niet echt een kandidaat gezien die er uitspringt, maar dat kan nog komen.
4? Begonnen de QF met 6.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef ddx het volgende:
Wat was reden trouwens dat er gisteren maar 4 chefs waren ?
Ja de QF begonnen ze met 6, alleen in de voorronde van woensdag waren ze maar met z'n 4en ?quote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef borisz het volgende:
[..]
4? Begonnen de QF met 6.
Deze week de laatste heat met 10 mensen.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:08 schreef computergirl het volgende:
Wat een opdracht weer: tunnelbone a leg of lam
Op dit niveau hoor je daar niet van terug te schrikken, ik bedoel, ik kan ook een ree, hert, lam of varken portioneren.quote:
De inhoud er uit trekken, klepje en ingewanden verwijderen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef RobinOok het volgende:
Wat deed ie nou voor obsceens met dat alikruikje!!?!?!
Echt nog nooit gezien.
Nee, gewoon eruit peuteren, klepje eraf en ingewanden eruit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:37 schreef RobinOok het volgende:
Nee, volgens mij trok ie 'm binneste buiten!
Hmmm, later ff terugkijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:37 schreef RobinOok het volgende:
Nee, volgens mij trok ie 'm binneste buiten!
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij is terug, chef nine fingers
Nee, mooi bruinquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Het duifje van Michel zag er op sommige plekjes wel een beetje op de huid verbrand uit?
eerst een paar keer mee oefenen voor je het je schoonouders met kerst voorzetquote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef Molleman het volgende:
Gerecht van Josh zag er mooi uit. Alleen inderdaad de verhoudingen waren niet helemaal lekker. Halve duif, weinig erwten. Verder een interessante klassieker. Misschien ook eens aan wagen..
Was er gisteren nog, jacobsschelpen, ganzenlever, ibericorack, filet van sucade, runderflank (beide gemarmerd amerikaans), patrijs en schieteend meegenomen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef Molleman het volgende:
Haha, die heb ik niet dus daar hoef ik mij geen zorgen over te makenMaar zie zoveel mooie ingrediënten voorbij komen, moet nodig weer eens naar de Sligro/Makro/Hanos.
Jammer dat ie zo zeldzaam is geworden.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef golfer het volgende:
Zeetong blijft een heerlijke klassieker. De smaak is zo heerlijk als je die op de graat gaart.
Ik was bij de Hanos, Ken alleen de sligro in Apeldoorn, valt me altijd weer tegen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:02 schreef Molleman het volgende:
@Pietverdriet
Bwoaah, klinkt geweldig. Morgen koopavond bij Sligro Veghel, dus misschien maar eens even die kant op rijden, is toch maar 10 minuutjes hier vandaan. Kijken of ze nog wat moois hebben liggen.
Knap hersteld inderdaad nadat ze de eerste 8 minuten compleet de mist in ging.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef DarkElf het volgende:
Knap gisteren die vrouw die in zo'n korte tijd de skills test deed!
Zenuwen spelen mensen bijna altijd parten daar, bijzonder dat ze zo sterk terugkwam, dat zegt wel wat over iemand.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap hersteld inderdaad nadat ze de eerste 8 minuten compleet de mist in ging.
ja, leuke vent.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf die michelle roux een geweldige persoonlijkheid vinden.
We voerden het vroeger aan de kat.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk, gewoon wijting gebruiken, een heerlijke vis die we niet waarderen omdat ie goedkoop is.
Zonde, niet? En het smaakt zoooooooveel beter dan kweekzalm..quote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We voerden het vroeger aan de kat.
Net als schelvis, zo ondergewaardeerd.
Waarheen?quote:
Belachelijke vergelijking. Zoiets als varkenshaas met biefstuk vergelijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zonde, niet? En het smaakt zoooooooveel beter dan kweekzalm..
Binnen de kortste keren ben je echt flink bijgevoed en op gewicht gebracht door Piet. Ganzenvet, boter....quote:
Haha dat is ook handig maar ik bedoel Ben, lekker ding en lief dat ie zo snel rood wordt hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren ben je echt flink bijgevoed en op gewicht gebracht door Piet. Ganzenvet, boter....
Zeker een kreeft?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha dat is ook handig maar ik bedoel Ben, lekker ding en lief dat ie zo snel rood wordt haha
Die heb ik ze nog niet zien koken.quote:
Nee, dat is het niet, dingen vergelijken die hetzelfde zijn is juist armoede. Wil je zaken met elkaar vergelijken moeten ze juist verschillend zijn, bitburger met heineken, aardappels en rijst, het vergelijken van heineken met een tweede glas heineken uit dezelfde vat, dat is nu juist belachelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef Tokomien het volgende:
[..]
Belachelijke vergelijking. Zoiets als varkenshaas met biefstuk vergelijken.
Of zoals de uitdrukking gaat: appels met peren.
Ik ook van jou Robin..quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:48 schreef Tokomien het volgende:
Vooruit, doe ik er ook zo een: wat jij altijd over tofu zegt, zo denk ik over vissen als wijting. Sterker nog, zo denk ik over de meeste "witvissen". Kabeljauw voorop.
(aardappelen met rijst vergelijken, ha, dat is echt even idioot als die wijting met kweekzalm!)
Niets mis met perfectionisme. Het is een 2 sterrenrestaurant hè? Men verwacht ook iets perfects.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe perfectionistisch wil je zijn...?
Goed dat je het even vermeldt. Blijkbaar toch dan die cook-off al? 21:30-22:00 uur.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:26 schreef FigureBirdStars het volgende:
Huh vanavond ook een uitzending?
quote:Episode 1 of 2, Michel's Classics
Duration: 30 minutes
Hot off the back of MasterChef: The Professionals, double Michelin-starred Michel Roux Jr gives MasterChef fans and serious cooks a culinary masterclass, demonstrating classics from the latest series as well as others from his legendary heritage.
In the first of these two half-hour specials, Michel lovingly prepares sumptuous dishes close to his heart with unique tips and historic notes from his Roux heritage.
Michel introduces us to indulgent French classics at their most delectable, with dishes such as the divine Burgundian classic oeuf meurette pochè - a red wine poached egg on fried brioche with mushroom duxelle; an incredibly extravagant brunch for even the most practised of diners. We also see the patè of all patès - dodine de canard aux pistaches, a whole stuffed duck with pistachios prepared over three days and served as a terrine with pickles. Finally, there's the sublime patisserie St Honorè a la crème chantilly, choux buns with caramel and crème chantilly in abundance.
This is cooking at its most extravagant but Michel Roux Jr guides viewers through these beautiful dishes with ease and flair, leaving their mouths watering.
Blaag!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef RobinOok het volgende:
Franse klassiekers zijn saaaaaaai.
Zit niks bij wat ik graag zou proeven. Alles suf, vooral die eend. Dat zijn van die gerechten waar ik een geweldige antipathie voor voel. (understatement)
Laat die jonkies maar weer koken!
Pekingeendquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blaag!
Heb je ze wel eens gemaakt?
Waarom zou ik dat doen als ik het niet wil eten?!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blaag!
Heb je ze wel eens gemaakt?
Waarom kijk je een programma serie over deze manier van koken als je daar niets mee kan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik het niet wil eten?!!
Serieus, ik kreeg nergens trek van.
Weinig saais aan. Ouderwetse haute cuisine, die klassiekers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef RobinOok het volgende:
Franse klassiekers zijn saaaaaaai.
Zit niks bij wat ik graag zou proeven. Alles suf, vooral die eend. Dat zijn van die gerechten waar ik een geweldige antipathie voor voel. (understatement)
Oui, aussi.quote:
Normaal wordt er niet op deze manier gekookt hoor. Normaal zijn ze wat meer bij de tijd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom kijk je een programma serie over deze manier van koken als je daar niets mee kan?
Niet nodig. Daarover kun je ook wel oordelen zonder het te proeven. Daarvoor zijn het klassiekers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Weinig saais aan. Ouderwetse haute cuisine, die klassiekers.
Ik zou zeggen: ga ze eens proeven voordat je je oordeel geeft.
Neofiel hipster gedrag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Normaal wordt er niet op deze manier gekookt hoor. Normaal zijn ze wat meer bij de tijd.
[..]
Niet nodig. Daarover kun je ook wel oordelen zonder het te proeven. Daarvoor zijn het klassiekers.
Ouwe, vette meuk. Gelukkig al behoorlijk achterhaald en in Nederland niet vaak op het menu. In Frankrijk daarentegen... daar zijn ze niet zo bij de tijd. :-)
Als je het vergelijkt met kerstliedjes heb je het nooit gegeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef SiGNe het volgende:
Een goede vergelijking zijn dan de kerstliedjes, 't is leuk om te horen maar op een gegeven moment ben je het wel goed zat, elke keer datzelfde.
tenminste, da's mijn idee dan.
Verbeterdquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef RobinOok het volgende:
Ik zit vol met vooroordelen en weet eigenlijk niet waar ik het over heb. Ik heb nooit de klassieke keuken echt geproeft maar sta snel met mijn ietwat bekrompen mening klaar.
quote:
Kijk het blaag met haar mondje vol tanden staan..quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef RobinOok het volgende:
Kijk die twee opa's schik hebben. :-)
Oh dear, laat je je nu niet een beetje erg veel kennen? Omdat ik niet van de klassieke, franse keuken hou moet de Aziatische keuken het ontgelden? Beetje sneu wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk het blaag met haar mondje vol tanden staan..
Asiatische keuken, die doet vooral haar best de smaak van rot vlees te verbergen....
Je doet me denken aan deze cartoonquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh dear, laat je je nu niet een beetje erg veel kennen? Omdat ik niet van de klassieke, franse keuken hou moet de Aziatische keuken het ontgelden? Beetje sneu wel.
Ja, grappig. Ik snap dat jij dat blijkbaar zo ziet. Alsof ik hier iemand met een met een dolk aanval, terwijl het enige wat ik zeg is dat ik de klassieke, franse keuken oersaai en passé vind. En er vanavond niks voorbij kwam waarbij het water me in de mond liep. Integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je doet me denken aan deze cartoon
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Prachtige gerechten van zeer sympatieke chef.
Een genot !
Wat is dat toch voor idioots dat als je zegt dat je ergens NIET van houdt mensen veronderstellen dat je het dus niet kent. Wie kent die franse meuk nou niet, zou ik denken....quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Probeer het eerst eens voordat je oordeelt.
Sure,quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor idioots dat als je zegt dat je ergens NIET van houdt mensen veronderstellen dat je het dus niet kent. Wie kent die franse meuk nou niet, zou ik denken....
Jij?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef RobinOok het volgende:
Wie kent die franse meuk nou niet, zou ik denken....
Nee, ik knipper nog niet eens met mijn ogen van jullie conservatisme.quote:
Nou noem je ingrediënten op. Ik ben gek op beide en kan me zelfs gerechten voorstellen met tofu die ik zou verkiezen boven een gerecht met foi gras. Al is foi gras van zichzelf lekkerder, het is maar wat je ermee doet. Maar dat schijnt een beetje een moeilijk concept te zijn voor jullie twee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Robin heeft liever tofu, Piet is gek op foie gras
You turn if you want to, the lady is not for turning."quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, ik knipper nog niet eens met mijn ogen van jullie conservatisme.
Hopeloos neofielquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou noem je ingrediënten op. Ik ben gek op beide en kan me zelfs gerechten voorstellen met tofu die ik zou verkiezen boven een gerecht met foi gras. Al is foi gras van zichzelf lekkerder, het is maar wat je ermee doet. Maar dat schijnt een beetje een moeilijk concept te zijn voor jullie twee.
Duizend keer liever een creatie van David Chang of een briljante, nieuwe, Japanse chef dan een gebakken tournedos met een plak foi gras in Parijs. Al zal dat niet vies zijn, ik doe ut er niet voor. Stamppot boerenkool met worst vin'k ook lekker, doe 'k ut ook niet voor.
Nouveau riche snobisme.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef RobinOok het volgende:
Nou noem je ingrediënten op. Ik ben gek op beide en kan me zelfs gerechten voorstellen met tofu die ik zou verkiezen boven een gerecht met foi gras. Al is foi gras van zichzelf lekkerder, het is maar wat je ermee doet. Maar dat schijnt een beetje een moeilijk concept te zijn voor jullie twee.
Duizend keer liever een creatie van David Chang of een briljante, nieuwe, Japanse chef dan een gebakken tournedos met een plak foi gras in Parijs. Al zal dat niet vies zijn, ik doe ut er niet voor. Stamppot boerenkool met worst vin'k ook lekker, doe 'k ut ook niet voor.
Ook lekker voor af en toe maar ik hou zelf meer van electronische muziekquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met kerstliedjes heb je het nooit gegeten.
We hebben het over de Brandenburgse Concerten, Gretchen am Spinnrad, Stabat mater, ring cyclus, Requiem.
Oh, Paul Bocuse heeft het van jou?quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ha!
Kipfilet in panchetta, dat heb ik 25 jaar geleden bedacht!
Heeft ie me een kist chateau lafite voor gegevenquote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, Paul Bocuse heeft het van jou?
Ja, lekker op reis naar toprestaurants en koken voor de top van de culinaire wereld.quote:
Dat is een understatementquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef DarkElf het volgende:
Wat een geweldige ervaring voor ze om bij de Roca broers te mogen koken!
oh shit vergeten dat als je iets geweldig vindt er overal caps en uitroeptekens bij moeten tegenwoordig.quote:
Ik bedoel eigenlijk dat het zoiets is als op olympus met de goden te mogen zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh shit vergeten dat als je iets geweldig vindt er overal caps en uitroeptekens bij moeten tegenwoordig.
Je vergeet de uitroeptekensquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het zoiets is als op olympus met de goden te mogen zitten
Wil je een tissue of verschoning?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef RobinOok het volgende:
Zucht, zwijmel, snif, zucht. Zo mooi.
Eigenlijk ook heel klote omdat de kans dat ze nog een keer op dat nivo zullen koken niet echt groot is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef DarkElf het volgende:
Wat een geweldige ervaring voor ze om bij de Roca broers te mogen koken!
Tja, Kranenburg versus Michelle Roux, ook zo een verschilquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ik dit nivo vergelijk met de Nederlandse Topchef en Masterchef dan lijkt het wel of ze daar les krijgen van snackbarhouders.
Volgens mij Topchef en het kan ook 2 jaar geleden zijn geweest, ik kan me iets vaags herinneren dat Rico daar toen ook stond en dat ik het die clown niet gunde omdat ie constant alles zat te verprutsen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:28 schreef DarkElf het volgende:
Ja heb ik ook gezien! Weet ook niet meer welk programma dat was.
Da's ook geen vergelijk vind ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, Kranenburg versus Michelle Roux, ook zo een verschil
Robert Kranenborg maakt anders ook erg mooie gerechten als je hem soms bij de wereld draait door ziet. (en hij heeft ook 2 sterren gehad)quote:Tja, Kranenburg versus Michelle Roux, ook zo een verschil
Qua persoonlijkheid misschien, maar qua koken doen ze niet voor elkaar onder hoor. Die koken toch wel in dezelfde league.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, Kranenburg versus Michelle Roux, ook zo een verschil
Michelle Roux maakt veel mooiere TV.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid misschien, maar qua koken doen ze niet voor elkaar onder hoor. Die koken toch wel in dezelfde league.
Dat zeker, Kranenborg roept altijd wel hard tegen de kandidaten dat ze meer passie voor het koken moeten hebben maar Roux straalt dat van nature uit, de manier waarop hij over gerechten en ingrediënten praat en z'n blik als ie iets proeft vullen dat erg mooi aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Michelle Roux maakt veel mooiere TV.
Roux is lief en positiefquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Michelle Roux maakt veel mooiere TV.
Autocorrectie zuigtquote:Op woensdag 14 december 2011 08:51 schreef computergirl het volgende:
Volgens hem zelf heet hij Michel btw
Die rauwe scallops , weet het nog niet zo. En die amandelen? Gaat dat heel anders smaken dan die we in de winkel vinden?quote:
Wat ze in de studio maakte dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die rauwe scallops , weet het nog niet zo. En die amandelen? Gaat dat heel anders smaken dan die we in de winkel vinden?
En drie 3-sterrenchefs erbij ook nog.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef AnneX het volgende:
Heftig hoor ! Koken voor 30 chefs van2 sterren restaurants.
Had van mij nog iets ijskouds als ijs bij gemogen, maar zag er verder wel lekker uit.quote:
Die zag er wel erg mannelijk uit, inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, dat bh model van de hema ziet er vrouwlijker uit dan die vriendin
En alles sous-vide koken.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Steve maar alles vacuum trekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |