Bij de GB Bake Off ging dat ook goed mis, 2 keer achter elkaar zelfsquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:41 schreef RobinOok het volgende:
Ik hoor in die kookprogramma's altijd dat als je roert in de smeltende suiker die gaat kristaliseren en je opnieuw kunt beginnen. Ik heb dat zelf nooit meegemaakt hoor, maar als ik suiker smelt zou ik er echt nooit in durven roeren.![]()
Alleen schudden en zwieren.
(sterker nog, ik zag het laatst ook ergens misgaan om die reden, ik geloof bij Masterchef Australia. Tot voor kort was het altijd alleen een waarschuwing waarbij ik dacht jaja)
Was idd een mooi dessertquote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef golfer het volgende:
Leuk dat die jongen met die ijzerwarenwinkel in z'n oren als enige niet de garnalen gebruikte en een pastry van de ingrediënten maakte.
Volgens mij wel, ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef computergirl het volgende:
Zag ik nou echt iemand de doppers dubbeldoppen?
Ik zeik niet voor niets altijd zo over veiligheid in de keuken.quote:
Absoluut, tien jaar ervaring erbij in goede keukens en ze is wereldklasse, hoop alleen dat ze daar sterk genoeg voor is, want dat is zwaar als werken in de hoogovens.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
Het meisje met die huilogen kan toch wel aardig koken op haar 22e.
Ik stel mijn mening een beetje bij. Dat 25-jarige jochie met die vooruitstekende tanden en dat piekhaar die kwartel op 3 verschillende manier bereidde kan wel erg goed koken en is creatief.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef golfer het volgende:
Dit jaar nog niet echt een kandidaat gezien die er uitspringt, maar dat kan nog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |